F. W. Y. 27 🖤

24 4 4
                                    

Hoseok gecenin bir yarısı ağrı içinde mırıldandığının farkında olmadan Yoongiyi uyandırmıştı. 
" Delireceğim, Hoseok kalk. "
Hoseok uyanmayınca sırtına dokundu.
" Hoseok, kalk. "
Hoseok irkilerek gözlerini açtı etrafına bakınırken kolunu kendine çekti.
"  Yoongi.... "" Mırıldanıp duruyorsun. "
" Farkında değilim, kusura bakma. "
" Ağrın varsa ilacını iç. "" İçemem. "
" Sebep? "" Benim alerjim var. "" Varsa neden söylemedin? Başka ilaç verirlerdi."" Unuttum. "" Böyle birşeyi nasıl unutursun aptal? "" İdare edebilirim ben, gerek yok ilaca falan. "
Doğrulup terliklerini giydi ve yataktan kalktı.
" Ben salonda uyuyacağım, uyumaya devam et. " 
Yoongiyi odada bırakıp karanlık salona gitti.
Bomboş salonda bir yabancı gibi hissediyordu. Ağrısı katlanılamaz derece  ağrırken ağrı kesici içmekten korkuyordu.

Yoongi uyumaya çalışsada  Hoseok salona gittiğinden beri uyuyamıyordu. Aklı istemsiz Hoseoka gidiyordu.
Sinirle yataktan kalkıp odadan çıktı.
Uykusuzluğun  ve ağrının vermiş olduğu yorgunlukla sonunda derin bir uykuya dalabilmişti Hoseok.
Yoongi oturduğu yerde iki büklüm durduğunu görünce sabır dilercesine yüzünü sıvazlayıp kendinden bağımsız Hoseok'u düzgünce koltuğa yatırıp elinin altına yumuşak bir yastık koydu.
Dondurucudan çıkardığı buz torbasınıda bir beze sarıp elinin altına koyduktan sonra Hoseok'un üzerini örtüp  odasına çıktı ve garip şekilde rahatça uyumuştu.

Sabah kahvaltısı hazır olana kadar kimse Yoongi ve Hoseok'u rahatsız etmemişti, Yoongi aşağı indiğinde hâlâ uyuyan Hoseok'a baktı.
" Ağrısı hafifledi mi acaba? Off sanane Yoongi. "
Hoseok'u görmezden gelip tekli koltuğa oturdu.
"  Süper haber, Hoseok hyunga iletirim. "
Yoongi kaşları çatık bir şekilde merdivenden inen Jungkook'a baktı.
Eğer susmazsa Hoseok uyanabilirdi.
" Ne? "
Jungkook'un afallaması ve durmasıyla kaşları daha fazla çatıldı. Ters giden bir durum vardı ve bunu merak ediyordu.
" Restoran ve hisselerin teklif dışında olduğunu sert bir dille  söyle, hiç bir şekilde istekleri kabul olmayacak. Hoseok hyung halledecek zaten kapatsınlar çenelerini. " Jungkook karşı tarafı dinledikten sonra çaresizce yüzünü sıvazladı.
" Kendi  hissemden vereceğim, benden haber bekle. "
Yoongi soru sorarcasına  karşısında dikildiğinde gözlerini kırpıştırdı.
" Oh hyung günaydın, ne zaman uyandın? "" Sessiz ol, gel benimle. "
Jungkook, koltukta uyuyuyan Hoseok'u yeni fark etmişti. Bir şey demeden Yoongi'nin peşinden gitti.
" Sorun ne? "" Ben sana bunu nasıl  açıklayayım? Herşey karma karışık. Ben halledeceğim hyung sen dinlen. "
" Jungkook, dökül. " " Batıyoruz hyung, Hoseok hyungun ve teyzemin çok fazla yardımı dokundu ama yinede elimizdeki imkanlar şirketi kurtarmaya yetmiyor. "
" Sende kendine ait olanı kendi ellerinle vereceksin. "  Jungkook başını salladı.
" Bir restoranımız olduğunu bilmiyorum."" Hoseok hyungun  restoranı, orayı ondan almak istiyorlar."
" Diğer dediğin hisse. "" O Sue'nin, buna sen asla izin vermezsin. " "  Verirsek ne olur? ""  O hisseyi amcam verse amcamı  affetmezsin. Verirsen hatırlamaya başladığında pişman olursun. " " Sue kim?" Hoseok'un geldiğini  yeni fark etmişlerdi. Hoseok ciddi bir yüz ifadesi ile Yoongiye baktı.
" Boşver, zamanı geldiğinde kim olduğunu hatırlarsın kafan iyice karışmasın . Jungkook, tasarımlarımı satışa çıkaracağımı ilet.  Üzerinde çalıştığım bir kaç taslak daha var onlarda bitince onları da satarım, yetmezse haber verirsin kredi çekerim kendininkilere dokunma , restoranımdan ve hisselerimden uzak dursunlar bir kez daha lafını eden olursa bu kadar kibar olmayacağımı da ilet . " " Tamam hyung."
" Demin dediğini aklından bile geçirme Yoongi seni asla affetmem,onlar  Suema ait . "

" Batma sebebimiz ne? "" Joungun piçiyle ortaklığı bozdun. "" Babamın arkadaşıyla mı ? "" Haklı olarak, babam bunu münasip gördü. "" Neden bozdum?"
" Ailemize fazla burnunu sokuyordu. "
"  Ailemiz derken, senin bu ailedeki yerin ne? "
Hoseok yüzünü sıvazlayıp koltuğa oturdu.
" Otur anlatacağım. "
Yoongi gergince oturup birazdan biraz dinleyeceklerinin ne kadar saçma olacağını düşünüyordu.
" Şuan sen 2016 yılındaki hallerini hatırladığın için beni tanımaman normal, biz seninle 21 Aralık 2017 yılında tanıştık, daha doğrusu ilk o zaman gördük birbirimizi bir buçuk sene  çıktık iki sene evli kaldık, sonra ben ailemden birinin kaybettiğim için  ağır depresyona girdim, kendimden vazgeçtim ve dürüst olacağım kaçtım. "
Yoongi alayla sırıttığında Hoseok sabırla konuşmasına devam etti.
" Sendende bu beklenirdi. "
" İki sene sonra geri döndüm. "" Hangi yüzle? "" Geldiğimi sana söylememiştim ama bana gelen sendin, . "" Aptalmışım. "
Hoseok burukça gülümsedi.
" Aptal olan bendim Yoongi, bir seneye yakındır seninle eskisi gibiyiz, kendi evimizdeyiz beraber uyuyoruz, yemek yapıyoruz yiyoruz beraber çalışıyoruz, hayaller kuruyoruz vakit geçiriyoruz ,  daha doğrusu öyleydik kaza günü çeken mobese görüntüsünü gördün el eleydik mutluyduk. Ben kendimi affedemezken beni affettin, sardın sarmaladın kayıbımın acısını iyileştirdin.
Seviyorsun ve güveniyorsun ama şuan bunu hatırlamıyorsun,  yakında hatırlayacaksın zaten  tek tesellim sağlıklı bir şekilde karşımda canlı kanlı oturuyor olman. Ailemizdeki yerim tam olarak bu. Senin eşin ,anne babanın senden ayrı tutmadıkları oğulları gibi sevdikleri benimsedikleri damadı,
Jungkook'un da ikinci hyungu. Şuanlıkta arkadaşız tekrar tanışıyoruz, ilk zamanlar gıcık olman sevmemen normal ama zamanla alışınca sevmeye başlarsın ilk tanıştığımızda da böyleydin yabancılık çekmem. Başka sorun yoksa yemek yiyelim ilaç saatin geliyor. "
" Benden eşin gibi davranmamı bekleme sakın. "" Davranmak zorunda değilsin, bende seni zormayacağıma seni rahatsız etmeyeceğime söz verdim arkadaş gibi davransan o bile yeter benim için. Bu arada ben şirketin iç mimarıyım, şirkette görürsen ne işin var deme. "" Bunlar ne ara oldu böyle? "" Bu yüzden kendini fazla zorlama yorma dinlen, Jungkookla ben herşeyi halletmeye çalışacağız . "
Yoongi usulca başını salladığında Hoseok içtenlikle gülümsedi.
" Gidelim mi? " Yoongi Hoseok'u beklemeden kaçarcasına gitti.
" Yavaş yavaş alışıyor gibi sana. "" Fark ettim. "

Zil sesinin ardından Jimin'in sesi duyuldu.
"Hoseokaaaa, Yoongi hyung. "
Jimin'in koşarak gelmesi Jungkook ve Hoseok'u tedirgin edince aynı anda bağırdılar.
" Jimin koşma!!! " 
Jimin umursamadan Hoseok'a sarıldı.
" Hoseokaaaa. "
" Korkma ikimizde çok iyiyiz. "
Jimin bu sefer Yoongiye sarıldığında Yoongi kafasını geriye çekti.
" Yoongi hyung, bizi çok korkuttun. "
" Çekil üzerimden. " Jiminden uzaklaşıp sinirle baktı.
Hoseok Jimin'in omzunu sıvazladı.
" Jiminaa, iyiyiz endişelenme. "" Bana niye öyle bakıyor?"" Birazcık hafızası gitti ama doktor geçici olduğunu yakında normale döneceğini söyledi."" Beni hatırlamıyor mu? "" Benide hatırlamıyor."" Ne? "" Böylesi daha iyi en azından  zihni ve ruhu dinleniyor.  Sen nasılsın, günlerin nasıl geçiyor? "" İyiyim, çok güzel geçiyor. Bir tek sizi özledim. "
" Bu kim? "
"  Jiminaa..... "" Benim arkadaşım hyung, çok yakın arkadaşım siz iyi anlaşırdınız."
Jimin hormonların vermiş olduğu duygusallıkla ağlayacak gibi bakıyordu.
" Ben yabancı mı oldum yani? Yoongi hyung bana hiç böyle bakmazdı Hoseok."
" Hey hey geçici olduğunu söyledim ya. "
" Jiminaaaa,  ne zaman geldin canım. "
" Hormonlarına sahip çık. "
Jimin Hoseok'un omzuna vurdu.
" Kes sesini sanki  kontrol edebiliyorum da sahip çık diyor aptal. Sabaha karşı indim geldim. "
" Tanrım, şu yüze bak endişelenme ikiside çok iyi, onlara iyi bakıyoruz. "
" Hoseoka çok üzgün ve yalnız hissediyordur şimdi. " " Çok azıcık ama yalnız değilim merak etme. "
" Açsındır yemek yiyelim hadi gel. "
" Açım. " 

Masada herkes sessizdi.
Yoongi'nin sessizliği daha garipti, arada göz ucuyla Hoseoka bakıyordu. 
" Efendim, istediğiniz ağrı kesiciyi getirdim. "
" Hoseoka ver. "" Ağrı kesici istemedim senden. "" Ağrı içinde sızlanıp uykumdan uyanmak istemiyorum. "
" Salonda uyuyacağım zaten, uykundan uyanmazsın. "
" Uyuyamıyorum. " " İstemiyorum, götür onu. "
" Bana ver. "
" İstemiyorum. " Yoongi ağrı kesiciyi alıp cebine koydu.
İnadı inattı, er yada geç isteğini yaptıracağını düşünüyordu ama Hoseok'un ne kadar inatçı olduğunu ve istediğini nasıl yaptırdığını unuttuğundan habersizdi. Bu savaşın  kazananı elbet Hoseok olacaktı.

FOREVER WİTH YOU /SOPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin