F. W. Y. 37 🤍

37 5 26
                                    

Öğlen işi erken bittiği için eve gelmeden önce eve lazım birşey olup olmadığını sormak için Hoseok'u arayan Yoongi ona ulaşamayınca restorana gitmişti.
Yoongi mutfak tarafında olduğunu öğrenince elleri cebinde sessizce mutfağa girip Hoseok'u izledi.
Ciddiyetle yaptığı yemeği servis ederken fazlasıyla özenliydi.
" Servis hazır. "
Ellerini silerken kendisini izleyen Yoongi'yi görünce ilkin irkilsede yüzündeki kocaman gülümseme ile yanına gitti.
" Hoşgeldin geldin. "" Nasılsın? "" Geçen güne göre daha iyiyim midem bulanmıyor. Sen? "" İyiyim. "" Aç mısın?"" Evet, işim erken bitti eve gelmeden arayayım dedim ama açmayınca eve gittim ordada yoktun restorana geldim. "" Bugün fazla yoğunluk vardı, bende yardıma geldim. Sen bekle ben bunları bitirip sana geleceğim. "" Sana yardım edebilirim. "
Hoseok başını salladı.
" İyi olur çok yoruldum. "
Gerçektende çok yorgundu.
Yoongi Hoseok'un önlüğünü çıkarıp elinden tuttuğu gibi sandalyeye oturttu.
" O zaman güzelce dinlen. Zamanında sen bana yardım ettin, arkadaşın olarakta ben sana yardım edeceğim. "
" Yoongiaaa sen mükemmel bir arkadaşsın. "
Oturduğu sandalyede ağrıyan belini tutup ovuşturdu.
Y

oongi'nin her adımını izliyordu.
Çalışanlar ise sessizce ve şaşkınca onları izliyordu. Ondan ziyâde romantik film izler gibi hayran kalmışlardı.

Hoseok sandalyeden kalkıp Yoongi'nin yanına gitti.
Beraber bir çok tabak hazırlamışlardı .
" Efendim, siparişimiz geldi. "
" Geliyorum. "
Hoseok gelen testilere tek tek baktı.
" Çok güzel korkuyorlar. "" Fabrika yapımı değil, el yapımı. İşlenmemiş hakiki kimchi. "
Hoseok kollarını sıvadı ve hepsini tek tek denedi bir yandanda Yoongi'ye de uzatıyordu.

 " Hoseok kollarını sıvadı ve hepsini tek tek denedi bir yandanda Yoongi'ye de uzatıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


" Nasıl? "" Hoseok bunlar çok güzel."
" Biliyorum. " " Evimizede alalım. "
" Efendim, buda size hediye yollanmış. "

Hoseok testiyi açtığında yüzü düştü. Farkında olmadan Yoongi'nin bile yüzü düşmüştü.
" Yemek ister misin? "
Yoongi başını sallayıp Hoseok'un uzattığı
Soya ve özel baharatlarla harmanlanmış somonu yedi.
" Nasıl? " " Acı. "
Hoseok bir yudum alırken konuştu.
" Normalde acı olmaz bu ama.....acı değil Yoongi. "
" Tadı değil, hissi. "
Hoseok testiyi kapatıp ağzındakini peçeye tükürdü.
" Yoğun baharatlı, senin çorap kokulu cipslerine benziyor. "
" Yaaa, cipslerim gayet lezzetli. "
Hoseok Yoongiyi itip koşarak lavaboda koştu.
" Yine mi? "

Yediği içtiği her şeyi çıkarmış halsizce duvara sinmişti.
Yoongi iyice endişelenmişti.
Hoseok Yoongi'nin yardımı ile ayaklanıp
elini yüzünü yıkadı.
" Eşyalarını al, hastaneye gideceğiz. "
" İstemiyorum. "
" Reddetme hakkın yok gidiyoruz."
" Rahat bırak beni. "
Yoongiyi itip kendinden uzaklaştırdı.
" Hoseok..... "" Yorgunum sadece ve şu baharat kokusunu kaldırmıyor midem abartmaya gerek yok. Saçma koklar duymazsam kusmak zorunda kalmam. "
Odasına gidip hazırlandı ve eşyalarını aldı.
" Gidelim, çok yorgunum, duş alıp uyuyacağım. "

FOREVER WİTH YOU /SOPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin