F. W. Y. 50🤍

40 6 20
                                    

18 YIL SONRA....

Toplantının en önemli yerinde telefonun çalması herkesin dikkatini dağıtırken Yoongi kimseyi umursamadan  dışarı çıkıp telefonunu açtı.
" Alo? "" Bay Min Yoongi ile mi görüşüyorum. "" Evet benim. "" Ben Seoul karakolundan arıyorum adım  Park Hyung  Sik. Eşiniz Min Hoseok için aramıştım. "" Eşim iyi mi nerede? "" İyi merak etmeyin, bir kavga olayına karıştı. Kendisi baş kavgacı şuan nezarethanede, gelirseniz memnun olu....."

Büyük bir gürültü kopmuştu.
" Bay Min hayııır! "
Telefon kapandığında Yoongi  telefona bakıyordu.
Tam gidecekken telefonu yine çaldı.
" Bay Park! "" Alo Bay Min Yoongiyle mi görüşüyorum? "" Benim. "

" Ben kızınızın okulundan arıyorum, acil okula gelebilir misiniz? "" Sorun neydi?"
" Üst sınıf  bir grup kızlarla ve erkeklerle kavga etti.
Üsteli......" Yine  bir gürültü oluşmuştu.
" Seni yalancı piç!!! "" Yunaaaa, bırak arkadaşının saçını. "
" Doğruyu söyle elimde kalacaksın yoksa." 
Yine telefon yüzüne kapandığında Yoongi  sinirle güldü.

"  Yok bunlar beni delirtip delirtip sonra  öldürecek. "

" Hyung sorun n.... " Bu sefer telefonu çalan kişi Taehyungtu.
" Boşuna açma, okuldan arıyorlar. "" Yine mi kavga, Moonbin!! "
" Durun bende geliyorum. "" Sen gelmiyorsun Jungkook, sonra senden yüz buluyorlar. "" Banane. "

Yoongi  öfkeli bir şekilde girdiğinde odadan çok fazla gürültü geliyordu.
" Peki benim oğlumun itibarı ne olacak, aptal bir kızdan dayak yedi. Bunun bir cezası olmalı. "" Aptal olan senin oğlun herkesin içinde  gömleğimi yırttı. "
Yoongi kapıyı çarparcasına açtığında Yuna korkuyla irkildi.
Babasını hiç bu kadar sinirli görmemişti.

Moonbin Yuna'yı arkasına alıp elini tuttu.
" Fazla gürültülüsünüz, konu neyse baştan sakince bağırmadan anlatın, bende kızımı alayım ve gideyim cezası neyse ben veririm. "
" Senin aptal kızın benim oğlumu dövdü."

Yoongi karşısında yüzü gözü patlamış saçları yolunmaktan perme perişan olmuş oğlana baktı.

" Yuna, neden arkadaşına zarar verdin? "

Sert ve yüksek sesine rağmen  sakince durdu.

" Amca.... " Yoongi ters ters Moonbine baktı.
" Sana sormadı sen sus " Taehyung Moonbine bağırdı.

" Buraya gel  çocuk. " Yuna başı eğik Yoongi'nin yanına gitti.
Korkuyordu ve gözleri dolmuştu.
Yoongi dibine kadar yaklaştı.
" Bana bak. " Yuna ellerini yumruk yapmış bekliyordu.
"  Bana bak çocuk.!! "
Yuna başını kaldırdığında Yoongi çenesini sert olmayacak şekilde tuttu.
Diğer öğrenciler ve veliler keyifle izliyordu.
Resmen Yuna'nın azarlanması onları mutlu ediyordu.

"  Başını sakın kimseye eğme, bu baban bile olsa haklıysan haksızlıkla başa çık. "

Yuna başını sallayıp gözlerini sildi.

" Moonbin'e kopya çekti diye iftira attılar. Oysa  onu çalıştıran Taehyung amcam. Kopyaya ihtiyacı yok. "
"  Öğretmenler odasından cevap kağıdını almış, kameralarda görünüyor. "

" Baba yapmadım."

Taehyung eliyle Moonbini yanına çağırdı.

"  Sınavı iptal edin. "" Ama baba...."" Sus Moonbin. "

" Edilecek ve  siciline...... "" Siciline dokunmayın. Sınavı iptal edin ve okuldan kovun. Onu başka okula  kayıt ettireceğim. "" Amca bu çok acımasızca Moon suçsuz. "" Sen karışma Yuna. "

FOREVER WİTH YOU /SOPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin