Kapının alacaklı gibi çalması ile yeni yeni neredeyse uykuya dalacak olan Hoseok uyanmıştı öfkeyle ayaklanıp ayaklarını sürüye sürüye küfürler ede ede kapıyı açtı. Gözlerini ovaladığı için henüz gelenin kim olduğuna bakmamıştı.
" Kapıyı götüne sokacağım ama ha. "
" Sanada günaydın sinirli sincap. "
Hoseok Yoongi'nin geldiğini görünce sinirli sinirli baktı." Nerdesin sen? Mesajlarıma niye bakmıyorsun? "" Çatışma sırasında telefonum paramparça oldu. "
" Yaralandın mı? " " Hayır. " Hoseok inanmamışcasına baktığında Yoongi gözünü kaçırmıştı.
Hoseok Yoongiyi yakasından tutup banyoya sürükledi.
" Aaaa acıyor acıyor Hoseokaa dur ya. "
" Kes sesini, yaralanma dedim o kadar yaralanmasaydın. "Yoongiyi banyo tezgahına oturtup dolaptan ilk yardım çantasını çıkardı.
" Yaran nerede? "
Omzunu gösterirken homurdandı.
" Beni kucaklayıp banyo tezgahına oturttuğunu gözleriyle görseler yemin ederim dalga geçerlerdi benimle. "
" Birde şikayet mi ediyorsun Min Yoongi? Öyle olsun. "
" Şikayet etmedim. "" Yoo ediyorsun."
" Sen niye gerginsin bugün? "" Yaralısın çünkü. "Gömleği kesip kanayan yarayı iyice temizledi.
Hoseok kan görmeye oldu olası dayanamazdı.
" Ah, kan görmeye dayanamıyorum. "
Gözleri dolunca Yoongi elini tutup durdurdu.
" Ben hallederim, sen bakma. "
" Yapamazsın sen, ben hallederim çek elini. "Düzgünce pansuman yapıp sardı.
Ellerini yıkarken bile dudakları titriyordu.Yoongi tezgahtan inip Hoseoka sarıldı.
" Ufak bir sıyrıktı ağlama. "" Yaralanma, benim senden daha çok canım yanıyor. "
Yoongi sağlam koluyla Hoseok'u kucakladı.
" Senin ağlamanda benim canımı yakıyor o yüzden ağlama. "
Hoseok'u öptüğünde Hoseok boynuna sarılıp karşılık verdi.
" Ne diyeceğim, Jimin uyuyorken biz şu bizim denemeyi denemeye devam mı etsek? "" Omzun yaralı."" Önemli değil. "
Jimin bilmem kaçıncı uykusunu uyurken işgal edilen banyosundan habersizdi.Uykusuzluktan ve malum yorgunluktan iyice halsiz düşen Hoseok uyuyakalınca Yoongi hem Hoseok'u yıkamış giydirmiş hem kendi yıkanıp giyinmişti.
Yumuşak L koltukta bir kaç saat uyuduktan sonra Jimin ve Hoseok uyunana kadar mutfakta yemek hazırlamaya koyuldu.
Sesleri duyan Jimin uyandığında bir Hoseoka birde seslerin geldiği mutfağa doğru bakmıştı.
Ağrıyan başını ovuştura ovuştura mutfağa girdi." Merhaba hyung, ne zaman geldin? "
" Sabah geldim. "" Off, başım kopuyor resmen. Yine fazla içmişim. "" Hoseok bir süre içemeyeceğim dedim, onu zorlamadın değil mi? " Bıçağı uzattığında Jimin sadece göz devirdi.
" Her ihtimale karşı hamile kalırsa diye tedbir aldığını söyledi haberim var. "
" İyi, nasıl olmuş mu? "" İdare eder. "
" Dua et Hoseok'un arkadaşısın başka biri olsan seni yahni yapardım. " Jimin dil çıkarıp buzdolabına yöneldi.
Ağrı kesici içtikten sonra sandalyeyr oturdu." Hyung, Geun ile ne kadar yakın arkadaşsınız?" Geun ismi bile Yoongi fazlasıyla öfkelendiriyordu.
" Sadece babalarımız yakın arkadaş, bizim bir yakınlığımız yok, tabi bu bana göre. Hem Geun beni arkadaş olarak görmüyor, söyledikleri hep palavra bunun farkındayım. Bana karşı tavrı Hoseokla senin arandaki arkadaşlık tavrı gibi değil. " " Tavrı nasıl? "" Neden soruyorsun? " " Birşeylerden emin olmak için, yanlış anlama sana güvenim sonsuz ama o kadın bana hiç güvenilesi biri gelmiyor şeytanın teki. Hoseok gıcık olsada ona gereksiz nezaket gösteriyor, fazla saf davranıyor. Amacım asla kavga falan çıkarmak değil, sizi en çokta Hoseok'u korumak. Aynı durum benim başıma gelse Hoseokta benim gibi davranırdı. Hyung, o kadının Hoseok'a yaklaşmasına izin verme daha fazla yakmasın canını. İkinizinde acı çekmesini istemiyorum artık. "" Hoseok'u ağlatanı öldürürüm Jimin. "
Jimin histerik bir sırıtma ile arkasını dönüp gitti giderkende sadece
" O zaman sıranı bekle hyung önce ben öldüreceğim. " demişti.
Yoongi gerçektende tuaf bir şeyler döndüğünden emin olmuştu. Hoseok haklıydı, Geun ve Jimin tuaf davranıyorlardı.Hoseok uyandığında yanı başında dikilen Jimin'i görünce irkildi.
" Hayalet gibi ne dikiliyorsun tepemde? "
Jimin içten gülümseme ile Hoseok'a sarıldı. ." Hoseokaaa, çok şanslıyız yemek yapmaktan kurtulduk Yoongi hyung gelmiş şuan mutfakta bize yemek yapıyor. "" Geldiğinden haberim var. "
" Hiç birşey hatırlamıyorum ben ne zaman sızdım? "" Sekizde sızdın, bende dokuza kadar zar zor etrafı topladıktan sonra uykuya dalacaktım sonra Yoongi geldi. Yaralı koluyla yemek mi yapıyor gerçekten Yoongiii getirme beni oraya sana yemek yap diyen mi oldu? "
Jimin'i koltuğa itip mutfağa koştu.
" Bitti bile. " Hoseok'u belinden tutup öptü." Çok yorgundun, bende eşim dinlenirken yemek yapayım dedim. "
" Dur ya Jimin uyanık. "
" Jimin, herşey hazır gel. " " Geldim hyung, hiç duymamış ve sizi görmemiş gibi yapacağım. "" Sen bizi gördün mü? "
" Hıhı , mutfağımda öpüşüp koklaşmazsanız evinirim. Psikolojimi bozuyorsunuzda. "
Yoongi gülüp Hoseok'a kaş göz işareti yaptı.Hoseok anlayınca masa altından Yoongi'nin ayağına vurup susmasını işaret etti.
Her ne kadar vazgeçirmeye çalışsada inadı tutan Hoseok arabayı hastaneye sürüyordu.
" Hoseok gerçekten ufak bir sıyrık sende gördün gayette güzel pansuman yaptın sardın. "
" Ya enfeksiyon kaparsa ya daha çok ağrın olursa. "
Yoongi uzanıp arabayı kenara çekti ve durdurdu." Ağrım olursa yaramdan öpersin geçer. Benim ilacım sensin. Ben o yüzden yaralandıktan sonra sana geldim. "
" Şuan ikna olamıyorum beni ikna edemezsin o hastaneye gidilecek. "
" Gitmeyeceğiz, sen bakacaksın. "" Bende bakarım ama hastaneyede bir görün Yoongi. "Yoongi olumsuzca başını salladı.
" Eve sür şunu. " Hoseok öfkeyle arabadan indiğinde Yoongi şaşkınca bakındı ve hışımla arabadan indi.
Hoseok göz devirip arka koltuğa oturdu.
" Bu soğukta hasta olamam kendime dikkat etmem gerek keşke aynı nezaketi sende kendini koruyarak göstersen aptal herif al kendin sür . "
Yoongi sıkıntıyla oflayıp şoför koltuğuna geçti.Hoseok kollarını birbirine geçirip pencereden dışarı baktı.
" Hoseok konuşmayacak mısın benimle?"
Hoseok seisni çıkarmadığında Yoongi dudağını büzüp masum madum bakındı.
" Yavrum bir bak bana ya. " Hoseok kaşları çatık hâlde bakıp sıktığı dişlerini gösterdi. ." Dön önüne bir yerlere toslayacaksın. "
" Tamam, ceketimin cebinde çikolata var onu ye bari. "
Hoseok bana asla hayır diyemezdi.
Yoongi'nin ceketine uzanıp çikolatayı alırken Yoongi kendisine yakın olan Hoseok'u dudağından öptü.
Hoseok hiç bozuntuya vermeden paketi açıp çikolatasından koca bir ısırık aldı .
Yoongi memnuniyetle gülümseyerek evlerine sürdü.Hoseok uyuyakaldığında Yoongi kucaklayıp odalarına çıkardı. Üstü zaten pijamalı olduğu için değiştirmeye gerek yoktu. Üzerini örtüp saçlarının arasından öptü.
" Güzel eşim benim, gözümün bebeği. "
Hoseok usulca gülümseyip Yoongi'nin serçe parmağını tuttu ve uyumaya devam etti.Yoongide yanı başında oturur vaziyette uzanıp bütün gece sorun çıkan teslimatla ilgili durumları inceledi.
Üzerlerine oynanılan oyunun farkındaydı, büyük bir komplo kurulduğu ap açık gözüküyordu. Belki bir tedit mesajı bile olabilirdi.
Telefonuda yoktu bu yüzden iletişim sıkıntısı yaşıyordu. Hoseok'un telefonundan Jungkook'u aradı.
" Hoseok hyung ? "" Benim Jungkook, bana yarına acil yeni bir telefon ayarlamalısın. Birde adamları ve korumaları arttır. Gerekli açıklamayı yarın geldiğimizde yapacağım. "" Bir sorun mu var hyung? "" Evet, telefonda açıklayamam Hoseok uyuyor babamlara söyle. "" Oraya adam yollamamı ister misin? "" Olsa fena olmaz, bir köşede dursunlar. "" Anlaşıldı hyung. "
Yoongi telefonu kapatıp Hoseok'a baktı.
" Bu sefer hata yapmayacağım seni daha iyi koruyacağım. "Aklına gelen düşünceyle alnına vurdu ve hızlıca Jungkook'u tekrar aradı.
" Jungkook, Jiminlerin mahalleyede adam yolla, yarında erkenden almaya git onu bize getir. " " Tamam hyung. "
Sabaha kadar uyumayıp Hoseok'un başında bekledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOREVER WİTH YOU /SOPE
FanfikceMutlu evlilikleri , bebeklerinin ölümü sebebiyle acı bir şekilde biten Yoongi ve Hoseok birkaç sene sonra tekrar karşılaşmışlardı.