F. W. Y. 18 🖤

47 5 16
                                    

Yağmur hızını arttırırken Hoseok ve Yoongi kabristanın merdivenlerinden yukarı çıktılar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yağmur hızını arttırırken Hoseok ve Yoongi kabristanın merdivenlerinden yukarı çıktılar.
Gece yarısına kadar oturup birbirlerine sarılarak ağladıkları günün ertesi günü sabahı Yoongi kabristana gitmeyi teklif etmişti.
Dokunduğu soğuk mezar taşına buruk bir gülümseme ile sarıldı.
"  Sürpiz biz geldik aşkım. " " Bugünde çok güzelsin prensesim. " " Benim kızım her zaman güzeldir babası. "" Senin gibi."" İkimiz gibi. "
Yoongi sırıl sıklam olmuş sincap ve kedi peluşlarını cebinden çıkardığı mendille kurularken Hoseok ise Yoongiye sevgiyle bakıyordu.
" Hamarat babamız. " Yoongi kendisinden bahseden Hoseok'a içtenlikle gülümsedi.

Biraz daha kaldıktan sonra Yoongi Hoseok'u restorana bıraktı.
Dün geceyi düşündü uzun uzun. Jimin ve Taehyung'u duymuştu ve alınacak intikamın ne için olduğunu bilmiyordu.
Bilmediği bir şeyler dönüyordu. Taehyung Yoongi için Geundan neyin intikamını alacağını merak ediyordu.
Aralarının bozulma sebebi neredeyse Taehyung'un Yoongiyi öldürecek olmasıydı ama Taehyung ısrarla ona zarar vermeye kalkmadığını söylemişti.
Uzun bir sürede görmemişti zaten, bir düşmanlık hissetmiyordu ama eskisi gibi güvenemiyordu. Fakat dün geceden sonra Yoongi 'nin iyiliği için hâlâ birşeyler çabalaması  kalbini titretmişti.
Her neyse düşüncesi ve planı bunu öğrenecekti.
Tek  istediği güveninin tekrar kırılmayacak olmasıydı, Taehyung kaç yıldır kardeşiydi ona hâlâ güvenmek istiyordu.

" Hyung ne düşünüyorsun öyle kara kara? Dün neden apar topar ayrıldınız?"
" Geun'un boşboğazlılığı yüzünden."
" Yine Hoseok hyungun canını mı sıktı? " "Evet." " Canına susamış. Aklı sıra aranızda sorun çıkarmaya çalışıyor, Hoseok hyung bir kere canı yanıp kendini kaybedip gidince tekrar giderde bu sefer Yoongi onu affetmez bana kalır diye düşünüyor galiba. "" Hoseok nereye giderde gitsin peşinden gideceğim ,  boş hayallere kapılmasın ölürümde Hoseok'u bırakmam. Bu arada senden birşey isteyeceğim bu ikimizin arasında kalacak ne annem babam ne Hoseok bilmeyecek."" Sanırım ciddi bir mesele?"
" Jimin ve Taehyung yakınlar. "" Ne? Nasıl ya? Daha dün  yeni tanıştılar nasıl yakın olabilirler? "" Yeni tanışmış gibi yaptılar. "" Jiminden beklemezdim, umarım geçerli bir açıklaması vardır. "
" Sebebini bilmiyorum ama Hoseok ve benim için Geundan intikam alacaklarını duydum. "
" Taehyung, seni öldürmeye teşebbüs ettiği için aramızın açıldığı Taehyung, amcam ve teyzenin nefret ettiği Taehyung. Emin misin? " " Onu ondan daha iyi tanıyorum Jungkook, onun ses tonundan doğru söylediğini yada yalan söylediğini anlarım."" Peki o zaman neden seni öldürmeye teşebbüs ettiğinde dövüp onu yanından kovdun ve düşman kesildin?" " Eğer gerçekten beni öldürmeye teşebbüs etseydi sonu ölüm olurdu. Gerçekten öldürmek isteseydi benim için vurulmazdı. Masum  olduğunu söyleyip duruyordu zaten ama elinde masumluğunu kanıtlayacak delil olmadığı için sadece yalvarıyordu.
Asıl o benim için  neredeyse ölüyordu.  Her ne kadar öfkeli olursam olayım o aptala kıyamadım. "" Sende dövüp yolladın. "" Kendimden bu şekilde uzaklaştırmak  istedim. "" Taehyunga olan sevgin gözlerimi yaşarttı doğrusu. "
" Sevmiyorum, hâlâ öfkeliyim ona. "" Her neyse ne yapmamı istiyorsun hyung? "
" Jimin'in her adımını öğrenmek istiyorum. Gerekirse telefonunu bile dinlersin neyse planları  öğren, iyi yada kötü ne varsa. "" Tamamdır hyung. "

FOREVER WİTH YOU /SOPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin