Hoseok dalgın bir şekilde elinde dosyalarla Yoongi'nin odasına giderken kayan bir dosya diğer dosyalar ile birlikte Hoseok'un elinden kayıp yere dökülmüştü.
Hoseok dosyaları toplarken yakınında duran bir çift ayakkabıyı görünce başını kaldırıp baktı.
" Tüm dosyaları karıştırdın işte, niye dikkat etmiyorsun yaptığın işe? "
" Dağıttığım gibi düzeltirim. "
" Sorumsuzluk yapıyorsun Jung Hoseok, her dağıttığını düzeltmeye çalışırsan çabuk batarsın. " Hoseok dosyaları kolları arasına alırken Geun'un babasına baktı.
" Düzeltirim dedim, sesinizi yükseltmenize gerek yok. "" İşini düzgünce yap, aksi taktirde.... "
" Hoseoook!!! "
Hoseok sinirli bir şekilde gelen Yoongiyi gördüğünde afallamıştı.
" Gidip onada yaptığın sorumsuzluğu açıklayıp bana sesini yükseltme de bakalım. Ama unutma iş başka aşk başka, bol şans. "
" Selam evlat. "" İzninizle, sen benimle geliyorsun. "
Hoseok 'u kolundan tutup peşinden sürü ekledi.Odaya geldiklerinde Hoseok tedirgin bir şekilde bakıyordu.
"Yoongi gerçekten yanlışlıkla old...... "
Yoongi kapıyı çarpıp Hoseok'u kapı ile kendi arasına aldı.
" Geun gelirse hiç bir şekilde kibar falan davranmayacaksın gerekirse kolundan tutup kovacaksın. "" Noldu, kavga falan mı ettiniz? Ne yaptıda bu kadar delirdin? "" Saçma sapan boktan yeri kabul etmiş, az kalsın bağımlıların fink attığı yerde çocuk yuvası kuracaktık. Buraya yapılmaz uygun değil diyorum gelmiş bana seni kötülüyor."
Hoseok gülüp başını salladı.
" Babasıda sen gelirken neredeyse tehdit ediyordu beni . Ben boşuna demiyorum ne Geun'a ne çevresindekilere güvenmiyorum diye. "
Kapı sesiyle ayrıldıklarında Bay Min ve Geun'un babası gelmişti.
" Hoseok hemen özür dile. "" Ne için? "
" Young , genç onlar olur öyle şeyler bu kadar takılmana gerek yok. "" Hayır, Joungun senden özür dileyecek. "" Ne için özür dileyeceğimi söylerseniz ona göre dileyeceğim. "" İşini düzgün yapmanı söyledi diye terslenip sesini yükseltmişsin, bana ne yapacağımı söyleme demişsin. Ben nasıl senin babansam oda senin bir baban sayılır Hoseok . "
Hoseok bir Joungun denen adama bir babasına birde Yoongiye bakıp sadece gülümsedi." Sadece dosyaları düşürüp biraz karışmasına sebep oldum diye beni sorumsuzlukla suçlayan o. Normal ses tonumda düzelteceğimi söylediğim hâlde işimi düzgün yapmazsam Yoongiye şikayet edeceğini Yoongi'nin konu işi olunca beni bile gözünün görmediğini söyleyen oydu. İşerimde ne kadar disiplinli ve sorumluluk sahibi olduğumu en iyi siz biliyorsunuz. Benim buradaki tek görevim iç tasarımları yapmakken bile size yardım etmeye çalışıyorum ama nedense sorumsuzlukla suçlanıyorum, hem ben ona bana ne yapacağımı söyleme demedim bile bu yüzden kimseden özür mözür dilemiyorum . Zır senin arkadaşın diye böyle biri benim birşeyim olmak zorunda değil, benim hiç birşeyim değil. "
" Hoseoook. "" Bana istediğini söyle , istediğini yap ama bunlardan özür dilememi sakın söyleme baba. "
" Yoongii, Hoseok'a birşey söyle yoksa kalbini kıracağım ,bunu yapmak istemiyorum. "" Hoseok kimseye durduk yere saygısızlık yapıp sesini yükseltmez. Bu kadar sinirlendiğine göre haklı sebepleri var ben karışmıyorum baba. Varsa bir hatası düzeltmesini bilir benim eşim , bu yüzden ona asla kızmam. İsterse düzeltmeyedebilir ben onun yerine düzeltirim. " " Kendim düzeltirim karışma sen, Yoongi döndüğüne göre ben gidiyorum. "
" Ben Hoseok'u geçirip geliyorum. "
" Gelme, kendim gideceğim. Bunada birşey diyecekleri tutar. "Odadan sinirli bir şekilde çıkıp çıkışa geldiğinde Jungkookla karşılaştı.
" Oh hyung, dur yardım edeyim. "
" İstemez, ben kendim hallederim. "
" Noldu ya birden hyungla mı kavga ettiniz? "" Yoo, başkasından dolayı kendi eşimle kavga etmeye sıra gelmiyor malesef. " " Nereye gideceksin bırakayım seni ."" İstemiyorum dedim Jungkook, gidin başımdan . "
Yanından geçen Taehyung'a bile ters ters bakıp geçerken Taehyung kolundan tutup durdurdu.
" Noldu? " " Yok birşey. "" Hoseok. "
Hoseok Taehyung'un kolunu sertçe ittirdi.
" Sonra. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOREVER WİTH YOU /SOPE
FanfictionMutlu evlilikleri , bebeklerinin ölümü sebebiyle acı bir şekilde biten Yoongi ve Hoseok birkaç sene sonra tekrar karşılaşmışlardı.