F. W. Y. 57🤍

15 2 0
                                    

Kulaklarının dibindeki kıkırtıyla uyanmıştı Namjoonla Seokjin.
Gözlerini açtıklarında karşılarında çocuklarını görünce göz devirdiler.
" Babacığım biz gidelim mi? "

Seokjin gözlerini ovuşturarak doğruldu.

" Sabah sabah ne gülüyorsunuz? "
" Halinize. " " Ne varmış halimizde velet."" Çok tatlısınız babacığım. "

" Namji seni tekrar uyarmayacağım, yat şu yatağına. "
Namjoon'un sert sesinden dolayı Namji uslu uslu yatağına geçti.

" Aaaa şey, Yunalar gitmiş. "" Ne? "
Namji perdeyi çekmiş ve Yuna'nın boş yatağıyla karşılaşmıştı.

" Telefonu da yok ki arayayım. "

Namjoonla Seokjin fazlasıyla sessizdi.
" Siz niye bu kadar sessizsiniz, haberiniz var mıydı? "" Yeni uyandık. "

" Neyse ben sonra giderim yanına. "

Yüzündeki dokunuşlarla gözlerini açan Yuna evinde olduğunu görünce yatağından doğruldu.
Sağında Hoseok, solunda Yoongi yatıyordu.
Uyuyan babalarına baktı.

Yoongi uyandığında şaşkınca bakınan kızını görünce sarılıp öptü.
"Günaydın bebeğim. "
Hoseokta uyanıp saçlarını kokladı ve öptü.
" Günaydın aşklarım. "" Günaydın, ne zaman geldik eve? "" Sabaha karşı doktorun taburcu olabileceğini söyledi.
Bizde seni uyandırmadan eve getirdik. Merak etme, Namji'nin durumunu da öğrendik.
Bir kaç gün daha kalacak sonra oda taburcu olacak. Endişelenecek bir şey yok , o velet hep hiperaktif miydi? Dün yat dinlen dememize rağmen sürekli hareketliydi, bir yerinde durmadı. "
Yuna Yoongi babasının bu isyankar hâline güldü.

Namji 'nin iyi olduğunu duymak içini rahatlatmıştı.

" Kurtludur, hiç yerinde durmaz. "

" Bebeğimiz açtır, baba size birşeyler hazırlasın. "

" Biz geliriz birazdan. "

Hoseok başını sallayıp odadan çıktı.

Yoongi Yuna'yı kucağına alıp banyoya götürdü ve elini yüzünü yıkayıp dişlerini fırçaladı.

" Baba. "" Efendim bebeğim. "" Babam çok üzüldü mü? "" Üzüldük, korktuk. Korktuğumuz buydu işte. "" Bu ne zamana kadar devam edecek? "' Baban asla buna izin vermeyecek. "" Namji benim yüzümden bu hâle geldi. "
Yoongigözlerini kaçırdı.
" Bu nereden çıktı Sun Yuna? "" Babaları konuşurken duydum. Seokjin amca başka oda istedi. Aşırı rahatsızdı ve ağlıyordu. "" İlişkinizi onaylamadığını mı söyledi? " Yuna sustuğunda Yoongi Yuna'yı yatağına oturttu.

" Haberim var. "" Sende mi onaylamıyorsun? " " Namjiye güveniyorum. "" Benim yüzümden Namji hastanelik oldu. Sanırım artık beni istemiyorlar, haklılarda. "" Yuna, senin bir suçun yok bebeğim. Benim yüzümden...... "" Seninde bir suçun yok baba sende bende bu şekilde doğduk. Bir ilişkimizin olacağını düşünmek benim hatam. Ben sandım ki, Hoseok babam seni sevdiyse bende sevilirim sandım. "

" Henüz birşey söylemediler. "" Ama belliydi hallarinden. Ben Namjiye zarar veriyorum , sanırım uzak dursam iyi olur. "
" Sen kimseye zarar vermiyorsun Yuna, sakın bir daha böyle düşünme. " Yoongi kızının saçlarını tarayıp topladıktan sonra öptü .

" Ailecek güzel bir yemek yiyelim .

Aşağı indiklerinde Moon Bin Yunaya sarıldı.

" Yuna, nasılsın? "" İyiyim. "

" Amcan sana çilekli pasta yaptı. "" Jimin amca ne gerek vardı, teşekkür ederim sizi seviyorum. "

Moon Bin ve Yuna bahçede oturuyordu.
" Namjiyi aramak ister misin? "
Yuna hevesle bakmıştı ama geri başını eğdi.
" Hayır. " " Ne, neden? "" Ondan uzak duracağım benim yüzümden bu hâlde, babam her ne kadar senin suçun değil desede benim suçum. Ailemin nasıl olduğunu unuttum, sevdiğim çocuğun hayatını tehlikeye attım.
Seokjin amca benim yüzümden ağladı.
Ben bunu onlara yapamam ,onlara acı çektiremem. "
" Namji ne olacak peki? O ne diyecek duruma, duyarsa kırılır üzülür öfkelenir."
" Moon, mecburum Seokjin amcalar ilk bebeklerinin acısını hâlâ derinlerde hissederken şimdide Namji'yi neredeyse kaybediyorlardı, ben vardım Namji 'nin
yanında, benim yanımda araba çarptı ona, ben evimdeyken o hastanede hâlâ. "

Dolan gözlerini sildi.

" Keşke bebeğimde kardeşleriyle birlikte olsaydı diyerek uyudu. "

" Mooon eve gidiyoruz toparlan. "
" Geliyorum baba. " Eğilip Yuna'nın saçlarını öptü.
" Saçma kararlar vereyim deme, adam akıllı düşün. Gerekirse gidip Seokjin amcayla konuş ama kendi kendine bir seçim yapma. "
Yuna usulca başını salladı.
" Ben sonra yine geleceğim tamam mı ? "
" Tamam. "

Oturduğu bankta gökyüzüne bakıyordu Namji, dolan gözlerini silerken babasının sinirle koşarak geldiğini gördü.

" Nerdesin sen, ben sana o yataktan kalkılmayacak diye kaç kere söyleyeceğim! "

Namji elini uzatıp Namjoon'un elini tuttu.
Namjoon usulca oğlunu kaldırıp koluna girdi. Ama Namji anında Namjoon'a sarılmıştı.

" Baba, babam özür dilerim. Sizi korkuttuğum için endişelendirdiğim için."
" Ağlayarak yumuşatamazsın beni. "
" Sizi üzdüğüm için, ağlattığım için özür dilerim. "
" Tamam be ağlama, kızmayacağım odana çıkalım. "

Namji hâlâ ağlamaya devam ediyordu.
Odaya geldiklerinde Namji Seokjin'in yanı başına yaklaşıp usulca dizlerinin üzerine oturdu.

Seokjin'in bileklerini tutup usulca öptü.
Dudaklarını henüz ayırmamıştı.
Namjoon arkasını dönüp dolan gözlerini sildi.

" Namji. "
Seokjin anında ellerini arkasına sakladı.

" Noldu babacım niye ağlıyorsun? "
" Baba, sen........sen bileğine ne yaptın? "
" Çok gençken yaptığım bir hata, birşey değil. " Geçiştirmeye çalışsada babasına sarıldı.
" Özür dilerim, belki kardeşimizin yerini tutamayız ama seni mutlu etmek için elimden gelenin fazlasını yapacağım. "
" Hey hey , bana bak küçük bey. Siz bizim zaten mutluluk kaynağımızsınız.
Babanda bende sizinle çok mutluyuz. Dediğim gibi o zamanlar kendimde değildim ve aptalca bir hata yaptım. Bunun için fazlasıyla pişmanım. Bunları görmezden gel. "

Namji'nın sırtını usulca sıvazladı.

" Bir daha haylazlık yapmayacağım. "
" Hayır, olduğun gibi davranmaya devam edeceksin. Ben seni bu halinle seviyorum, beni bu şekilde mutlu ediyorsunuz. Benim yüzümden mutlu olduğun gülümsediğin hayatı değiştirme.Ama bir dahada bu şekilde kendini tehlikeye atma. "
" Özür dilerim. "
Seokjin Namjiyi öpüp saçlarını kokladı.

" Hadi düzelt yüzünü ve gülümse. "

Soo Jia geldiğinde sinirle Namjiye bağırdı.
" İki saattir seni arıyoruz neredesin sen?"" Bahçedeydim. "
" Tüm hastaneyi dolandım canım çıktı. "
" Tamam kızım , abin iyileşsin soracağım hesabını. "
Namjoon Soo 'yu öpüp sakinleştirirken Namji sessizce yatağına geçti.
" Baba ben burada çok sıkılıyorum ne zaman gideceğiz evimize. "" Yarın. "

" Yatağımı özledim. "" Yaaa abin burada can çekişiyor sen kıçını devirip yatmayı mı düşünüyorsun? "" Banane. "

" Yeter ikinizde susun!!! " Seokjinle Namjoon aynı anda bağırdığında Namji kahkaha attı.
" O değilde ben evde yatarken senin okula gidecek olman beni fazlasıyla mutlu edecek. " "Babaaaa!! "" Namjii! "
Namji dil çıkarıp gülmeye devam etti.

FOREVER WİTH YOU /SOPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin