Hoseok sabah mide bulantısı ile yataktan kalkıp lavabaya koştu. Kusmaktan yorgun düşmüş bir şekilde çıktığında Yoongi'yi kapı dibinde görünce irkildi. ." Oh, napıyorsun kapı dibinde? "" Şu hâline bak kahvaltı hazırlamaya indim geldiğimde perişan uyandığını görüyorum. "
" Ben çok iyiyim Yoongia endişelenme. "
" Yalancı, bunlar ne o zaman? " Yoongi'nin elinde tuttuğu depresyon ilaçlarına baktı." Çöpe atmışsın. "" Çok ağır geldi, beni daha kötü yapıyordu kestim kullanmayı."
Yoongi'nin şüpheci bakışları altında yanından geçip dolaba ilerledi.
"Bugün restorana gideceğim, işlerim var."
Yoongi yatağa oturup şüpheyle Hoseok'a baktı.
Hoseok yatağın yanından geçerken Yoongi kolundan tutup çekince Hoseok Yoongi'nin kucağına düşmüştü." Napıyorsun? "
" Ya daha fazla bulantın olursa ya oralarda fenalaşırsan? Bu ilaçlar ne gibi yan etki ettide bıraktın? Doktoruna gidelim mi? "
" Yoongi, bırakacak mısın beni? "" Ne? "
" Şuan hiç normal durmuyoruz bıraksana be beni. "" He, yoo iyi sanki böyle. Bakayım, gayet iyi. "Bu hallerini komik ve sevimli bulmuştu üstelik Hoseokla uğraşmak eğlenceli de gelmişti ama nasıl etkilediğinin farkında bile değildi.
" Eğleniyor musun birde? " Yoongi sevimli bir şekilde gülümseyince göz devirdi.
" Hadi bugün doktoruna gidelim, durumunu merak ettim. "
Hoseok Yoongi'nin boynuna sarılıp kucağındaki yerine iyice yerleşti ve sımsıkı sarılıp bedenlerini yapıştırdı.
" Sınırını aşıyorsun Min Yoongi, benimle sakın bir daha bu şekilde eğlenme, seninle öyle bir eğlenirim ki odadan çıkamazsın. "
Yoongi Hoseok'un etkisinden dolayı aynı şekilde savunmasız bir durumdaydı.
" Siktir, Hoseok in üstümden . "
Hoseok keyifle gülüp anında indi." Seni seviyor olsamda o kafan yerine gelmeden o sınırları aşmayacağız Min Yoongi. "
Hoseok yarım saattir yemek masası başında Yoongiyi sabırsızlıkla bekliyordu.
Sonunda Yoongi merdivenlerden inip geldiğinde ters ters Hoseok'a baktı.
Hoseok sinsice gülüp göz kırptı.
" Sonunda gelebildin, bir an klozete düştün sandım. "" Ateşle oynuyorsun Hoseok. " Hoseok omuz silkti.
" Sen kaşındın. "Masaya geçip sessizce yemeklerini yediler.
" Yumurta ye, yüzün çok solgun. "
Hoseok itiraz etmeden gülümseyip yumurtayı aldı.
" Teşekkür ederim Yoongiaa. "Hoseok birşeyleri yavaş yavaş aştıkları için mutluydu.
Daha iyiydi ve ilaç kullanabilseydi çok daha iyi olabilirdi fakat bu kadarını bile başarmış olması bir mucizeydi. Yoongi sâyesinde...Yumurtanın yarısına geldiğinde midesi bulanınca hızlıca bırakıp koşarak misafir odasındaki banyoya koştu.
Gerçekten berbat haldeydi.
Yoongi endişeyle peşinden koşup yanına geldiğinde Hosoek bir yandan kusarken bir yandan da Yoongiye gitmesini işaret ediyordu. Ama Yoongi onu dinlemek yerine saçlarını toplayıp sırtını sıvazladı." Rahatla Hoseokaa, herşey yolunda. "
Sonunda bittiğinde belinden tutup kaldırdı ve lavaboda elini yüzünü yıkadı.
" Gerçekten iyi görünmüyorsun. "" Yumurtalara bakmam lazım sanırım bozuklar berbat kokuyordu. "" Hoseok, yumurtalar temiz. "" Emin misin? Gözünden kaçmış olabilir. "" Eminim. "
Hoseok sıkıntıyla başını salladı.
" Hazırlan çıkalım. "Yoongi sonunda Hoseok'u ikna edebildiği için mutluydu. Acil şirketede gitmesi gerekiyordu eğer hâlâ reddetmeye devam etseydi aklı kalacaktı.
Doktor kontrolünün ardından doktor Yoongiye reçete uzattı.
" İyi bir beslenme, ilaç ve iyi bir istirahat ile çabuk toparlayacaktır. Çıkmadan önce kan verin lütfen, değerleriniz ne durunda ona bakmamız lazım. Sonuçlar belki yarın belkide bir kaç gün içerisinde çıkar. Çıktığında biz size haber veririz bay Jung. " " Teşekkür ederiz. "
" Teşekkürler. "
Hastaneden çıktıklarında Hoseok gülerek Yoongiye baktı.
" Üşütmüşüm sadece bak, boşu boşuna endişelendin. "" Gönlüm rahat artık, seni eve bırakacağım güzelce dinlen fazla ayaklanma. Benim acil şirkete gitmem gerek , erken gelmeye çalışacağım. "
Hoseok usulca başını salladı.Eve geldiklerinde Hoseok elini salladı .
" Kolay gelsin. "" Yemek yemeyi ve ilacını almayı unutma. Birşey olursa ara. "
" Tamam. "
Yoongi gidince yüzündeki buruk mutlulukla eve girdi.Kendisini fazla yormadan ufak tefek işlerle uğraşmış ve bol bol da dinlenmişti.
Yoongi gelince beraber yemek yediler ardından Yoongi çalışması gerektiğini söyleyip çalışma odasına girdi.
Hoseok ise kendisine gelen mailleri kontrol etmişti ve gelecek projeler için ufak bir plan ve taslak hazırlamıştı.
Yoongi'nin geldiğini henüz fark etmemişti.
" Hasta hasta çalışmaman gerek, dinlenmek yerine bunlarla mı uğraşıyorsun? " Hoseok Yoongi'nin sesiye irkildi.
" Aşşş sinsi sinsi niye geliyorsun? "
" Korkma öcü değilim yemem seni. "
Elindeki cips posetini yeni fark etmişti Hoseok.
Yoongi cips paketini uzattığında Hoseok yüzünü buruşturup itti .
" İğrenç, çek şunu burnumun dibinden berbat kokuyor. "
"Birşeyi yok mis gibi peynirli cips. "
" Peynir değil ayak kokuyor sanki. "
Yoongi omzu silkip ağzına alabildiği kadar cips aldı.
" Ağzının tadını bilmiyorsun sen "
" Midem alt üst oldu . "" Abart. "
Hoseok toparlanıp masanın başından kalktı..
" Saçma sapan kokulu cipslerini benden uzak tut Yoongi. "
" Çemkirme çemkirme. "
Hoseok göz devirip koltuğa kuruldu ve sevdiği zombi konulu diziyi açtı.
Yoongide yeni açtığı cips paketiyle birlikte Hoseok'un yanına oturdu.
Hoseok sorgusuz sualsiz Yoongi'nin göğsüne yaslandı.Hoseok'un sürekli spoiler vermesine Yoongi fazlasıyla gıcık olmuştu.
" Sonunda kaçtı. "" Hayır enfekte oldu. "
Hoseok'un dediği olmuştu.
Adam on dakikanın ardından enfekte olmuştu ve Yoongi göz devirip televizyonu kapatmıştı.
" Yeter bu kadar, gidip uyu. "" Emir verme bana. "
" Gidip uyuyacak mısın? Yoksa bir tane daha peynirli cips açayım mı? "
Hoseok yüzünü buruşturdu.
" Seni evden atarım Yoongi. "
Yoongi omuz silkip merdivenlerden yukarı çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOREVER WİTH YOU /SOPE
FanfictionMutlu evlilikleri , bebeklerinin ölümü sebebiyle acı bir şekilde biten Yoongi ve Hoseok birkaç sene sonra tekrar karşılaşmışlardı.