Hoseok'un evden çıkmaması, sürekli dışarıdan sipariş vermesi ve gittikçe hasta gözükmesi dikkat çekiyordu.
Jungkook'un Hoseok'a göz kulak olması için başına koyduğu adam gece eve gizlice girip evi sessizce gezdi.
Derin uykuda olan Hoseok normalde duyacağı sesi hiç bir şekilde duymamıştı.
Herşey normal gözüküyordu, yani öyle sanıyordu.Sabah evden çıkması bile normal görünüyordu ama kafasının içinde dönen korkunç planlardan kimsenin haberi yoktu.
Hoseok restorana geldiğinde şimdiden gelmeye başlayan müşterilere ve çalışanlarına baktı.
Bomboş bakışı tiksintiyle doluydu.
Kimseye bakmadan odasına giderken herkesin duyacağı yükseklikte konuştu.
" Odamdayım önemli bir durum olsa bile hiç bir şekilde gelmeyin. "
Odasına girdiği anda çalsınlar birbirlerinr baktı.
" Nesi var? "" Bay Minle araları gittikçe bozuluyor mu acaba? "" Evleri ayırdılar pek sanmıyorum ama başka bir durum olduğunu da sanmıyorum. "" Yazık, gittikçe çökmüş hasta gibi gözüküyor. "
" Gelmeyin dedi ama ona yiyecek birşeyler götürsem iyi olur. "" Duymadın mı kimse gelmesin dedi. "" Ben büyüğüm birşey diyeceğini sanmıyorum. Bakın işinize. "Hoseok kapı sesiyle kapalı gözlerini öfkeyle açtı.
" Gelme. "
Ama büyük şef dinlemeyip odaya girdiğinde durumun gerçekten berbat olduğunu fark etmişti.
" Çıkacağım, sadece size toparlanmanız için sıcak birşeyler getirdim. "
Hoseok sessizce kabul edip tepsiyi koymasına izin verdi.
" Kimseyi kırmak istemiyorum o yüzden gelmeyin. "
" En azından birşeyler yemeye gelin. "
Hoseok başını sallayınca şef odadan çıktı.
" Ne dedi, kızdı mı? "" Hayır, sadece kimseyi kırmak istemediği için kimsenin gelmemesini rica etti. "" Bay Min'e haber mi versek? "" Biz karışmayalım. "Hiç durmamaca dinlenmemece masa başında çalıştı. Yorulsada umursamıyordu.
Öğleni geçtiğinin farkında bile değildi.
Kapının açılma sesiyle bağırmak için döndüğünde Yoongiyi görünce dili tutuldu.
" Toplantı vardı, yemeğe gelmiştik seni merak ettim. İyi olmadığını söylediler, neyin var Hoseok? "
Hoseok yutkunup yüzünü başka yere çevirdi.
" Bildiğin soruları sormaktan ne zaman vazgeçeceksin? "" Bana iyi olacağını söylemiştin, bir hayalin olduğunu söylemiştin şu haline bak . "
" Yoongi tartışmak istemiyorum, git yemeyini ye, işine bak işime hayatıma karışma. "" Hayır, problemin benden kaynaklı olduğunu biliyorum ve konuşmadanda hiç bir yere gitmiyorum."
" Benim seninle bir problemim kalmadı. O gün konuştuk bitti. "" O zaman neden bu haldesin? "" Sananeee, düş yakamdan rahat bırak beni, hayatım tek senden ibaret değil . "Yoongi bunu beklemediği için şaşırmıştı.
" Sen gerçekten iyi değilsin. "
" Sanane bundan, ben senin hiç birşeyin değilim kendi işine bak. "Jungkookta gelince Hoseok temelli savunmasız hissetmişti. .
" Sesiniz dışarıya kadar geliyor neden bir türlü sakinleşmiyorsunuz? "
" Olayı büyüten kendisi, ben gayet iyiyim iş yoğunluğundan dolayı fazla yoruluyorum. Birde şu bildiğiniz ilaç mevzusu var o yüzden halsizlik oluyor o kadar. "" Hyung fazla üzerine gitme. " Yoongi kollarını Hoseok'a sarıp sıkıca sarıldı.
" Sen benim tek yakın arkadaşımsın Hoseok, o yüzden zorlansanda iyi olmak zorundasın. "
" Yoongi, çek kollarını üzerimden canımı yakıyorsun. "
" Banane. "" Yoongi..... "
" Sorun değil Hoseok, istersen bağır çağır vur bastırdığın duygularını nasıl atarsan at hiç sorun değil ben sana sarılıyor olacağım. "" Neden yapıyorsun bunu bana. "
" Tek yakın arkadaşım sensin dedim ya aptal."" Arkadaşlar birbiriyle ortak yatağı paylaşmaz ve yakınlaşmaz siz daha fazlasını yaptınız arkadaş değilsiniz . "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOREVER WİTH YOU /SOPE
FanfictionMutlu evlilikleri , bebeklerinin ölümü sebebiyle acı bir şekilde biten Yoongi ve Hoseok birkaç sene sonra tekrar karşılaşmışlardı.