Günler geçtikçe Yoongi kilo aldığı için yakınıyor Yoongi ise onu sorun olmadığını her haliyle mükemmel olduğuna ikna etmeye çalışıyordu.
Taki sabah odadan gelen ağlama sesine kadar....Yoongi telaşla odaya girdiğinde Hoseok 'u dolap önünde ağlarken görünce gözlerini kapatıp birkaç saniye öyle durdu ardından sarıldı.
" Yaaa, Hoseokaaa niye ağlıyorsun? "
" Ben toplantıya gelemeyeğim Yoongi, şuna bak hiç bir pantolonum olmuyor. "" Toplantıya gelmek zorunda değilsin bunu biliyorsun, Jimin'i çağırıp vakit geçirmeye ne dersiniz? "" Beni istemiyor musun? "
Yoongi burun kemerini sıktı.
" Saçmalama elbette senide isterim ama yorulmamanıda isterim, zaten fazla sürmez,hemen yapar ve gelirim yanına."" Gelmek istiyorum."
" Peki alâ, hazırlan çıkalım, yolda bakarız birşeyler tamam mı ? "
" Yetişir miyiz? Geç kalma benim yüzümden. "" Beklesinler banane. "
Hoseok mecbur günlük şeylerden giyecekti.
Onlarda olmayınca Yoongi ağlayacağını düşünüp telaşlanmıştı fakat Hoseok oflayıp odadan çıkmıştı.
Yoongi peşinden gittiğinde kilitli odaya girdiğini gördü.
Kızmasını istemediği için odanın dışında duruyordu.
" Gelsene. " Yoongi Hoseok'un sesiyle afallamış ardından odaya girmişti.
" Geldiğimi nasıl fark ettin? "
Hoseok aynayı ve kapının önündeki yansımayı gösterince anlamıştı.Yoongi odaya baktı uzun uzun, fazlasıyla güzel olan oda fazlasıyla huzurlu görünüyordu. Sımsıcak hissettirmişti.
" Nasıl bir hevesle yaptıysam çok güzel yapmışım beğendim. "
Hoseok Yoongiyi duyamazlıktan gelip dolaptan eski kiyafetlerinin arasından siyah pantolon çıkardı." Varmış, niye ağlıyorsun? "" Var olduklarını bende biliyorum, kilo aldığım için.... " Yoongi beline sarılıp karnını öptü.
"Yaa Jung Hoseok, sen çirkinleşmedinde kiloda almadın alt tarafı içinde bebeğimizi büyütüyorsun. Aksine ikinizde sağlıklısınız ve çok güzelsiniz bu yüzden böyle saçma şeyler düşünmeyi bırak. "
" Tamam. "
" Aferin, hadi hazırlan ve aşağı in aciktiniz. " " Geliyoruz babamız. "
Yoongi odadan çıkıp aşağı inerken gülmeden edemedi.
" Tanrım çok tatlı. "Toplantıya geç kaldıkları için Hoseok özür dilerken Yoongi sadece selam vermişti.
Hoseok'un elini tutup yerine oturttu ardından toplantıyı başlattı.Jungkook sessizce Hoseok'a doğru yaklaştı.
" Hyung nasılsın? "" İyiyim. "" Galiba işiniz vardı, geciktiniz. "
Hoseok Jungkook'un bacağına tekme atacakken Taehyung'un bacağına tekme atmıştı.Taehyung acıyla irkildi.
Jungkook gülmemek için kendini zor tutuyordu.
Yoongi'nin korkunç bakışlarını fark ettiğinde gülmeyi kesip işine döndü.
Hoseok sıra kendisine geldiğinde ayaklanırken Yoongi durdurdu.
" Kalkmana gerek yok, oturduğun yerdede anlatabilirsin projemizi. "
Hoseok duymazlıktan gelip ayaklandı ve sunumunu açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOREVER WİTH YOU /SOPE
FanfictionMutlu evlilikleri , bebeklerinin ölümü sebebiyle acı bir şekilde biten Yoongi ve Hoseok birkaç sene sonra tekrar karşılaşmışlardı.