Hoseok beş gündür yeni çizimlerinin taslak ve planlarıyla uğraşıyordu.
" Hoseokaaa, yemek yiyelim. "
" Geldim annecim. " Dinlenme gözlüğünü çıkarıp gözlerini ovaladı.
Bu aralar fazla uyuyor ve uyumasına rağmen yorgun hisediyordu.
Fazla çalışmasına bağlıyordu durumu.
Elini yüzünü yıkayıp biraz ayıldıktan sonra aşağı indi.
" Sana çiftlikten taze getirtilmiş biftekten çorba yaptım. "
" Ellerine sağlık annem, yemeğini âfiyetle yiyeceğim. "
" Afiyet olsun. "
Yemeğinin yarısında telefon sesiyle çubuğunu masaya bırakıp telefonunu açtı.
İki mesaj vardı ve gönderen nuamra gizliydi.GİZLİ NUMARA...
Bir fotoğraf gönderdi....
GİZLİ NUMARA....
Hoseokaaa, biraz eğlenmek istedim alınmadın değil mi? Bir dahakine ikimiz başbaşa eğlenelim.
Hoseok dehşetle ayaklanıp alel acele montunu giymeye çalışıyordu ama bir türlü kollarını geçiremediğinden öfkeyle fırlatıp evden çıktı.
" Hoseok nereye? "
Hoseok sadece koşuyordu.
" Arabanın anahtarını ver. "" Efendim sizi götürelim gideceği...... " " Ver dedim sana şunu. "
" Hoseok... " Annesi montla koşsada yetişememişti.Restoran onun ilk çalıştığı yerdi, Yoongiyle ilk karşılaştığı , ilk tanıştığı , ilk aşık olduğu yerdi.
Her noktasında izleri ve emekleri vardı o restoranda. Ama şimdi kül olmuştu.
Dumanların ve siren seslerin yükseldiği caddeye yaklaştığında kalbide cayır cayır yanıyordu.
Kalabalık yüzünden arabayla geçemediği için bir kenara park edip restorana koştu.
Yaklaşmak istesede görevliler yaklaşmaması için tutuyordu.
" Hoseok!!" Jimin koşup görevliler arasında çırpınan Hoseok'a sıkı sıkıya tutup sarıldı.
" Jimin, tüm anılarımız emeklerimiz yanıyor. " Dışarıda oldukları için bağıra bağıra ağlayamıyordu. Sadece oturup dışarıyı izlediği pencerenin oraya bakıyordu.
Orada dinleniyor, çizimlerini yapıyordu.
Karnı burnunda olduğu zamanlarda orada oturup sıcak çikolatasını yudumlarken bebeğine masallar anlatıyordu." Nasıl eğleniyor musun Geunaa? "" Ah, beni getirdiğin açık hava sineması için teşekkür ederim. Hoseok'un bu çaresiz ve ağlak hâlini görmek keyfimi yerine getirdi. "" Senin için herşeyi yaparım biliyorsun. "" Sana minnettarım Taehyungaa. "
Yoongi yerde Jimin'e sarılmış çaresizce garip garip restorana bakan Hoseok'u gördüğünde yanına koşup sarıldı. .
" Hoseokaa. "" Herşeyimiz gitti Yoongi, elim kolum bağlı. Yardım et, yalvarırım çok yoruldum. " Yoongiye bakan çaresiz gözleri kapandığında Yoongi telaşla kucağına aldı.
" Hoseok, Hoseok aç gözlerini. "
Arabaya koşarken adamlarına burada durmalarını ve olayın ne, nasıl olduğuna dair en ufak bilgiyi öğrenmelerini emretmişti.
" Y.... Yoongi birşey yap Hoseok iyi olacak mı? "" Olacak, olmak zorunda. İyi olması için elimden geleni yapacağım. "Yoongi Hoseok'un yanı başında elini sımsıkı tutmuş saçlarını okşuyordu.
Restoranı bu hâle getirenleri bulup cezalarını en acı şekilde verecekti ama şimdi öncelikle Hoseok ile ilgilenmesi gerekiyordu.
Annesi ve babası geldiğinde kısa bir bakış atıp geri Hoseok'a döndü.
" Hoseok iyi mi? "" Bilmiyorum, doktor henüz gelmedi. "
" Yoongi benimle dışarı gel annen başında. " Yoongi başını usulca sallayıp babasının peşinden çıktı.
" Adam koydun değil mi? "" Neler olup bittiğini öğrenip haber verecekler. Annem beni arayıp Hoseok'un telefona baktıktan sonra bu hâle geldiğini ve evden fırlayıp çıktığını söylemişti. Telefonuna baktım biri restoranı bilerek yakmış ve Hoseoka atmış. "
Mesajı babasına gösterdiğinde babasının kaşları çatıldı.
" Hoseok'u asla yalnız bırakma. "
" Restoran iyice kül olmuş düzeltilecek hiç bir yanı yok, kolonlarda iyice gitmiş yıkılıp baştan yapılması gerekiyor. Bu durum Hoseok'un hiç hoşuna gitmeyecek. Üstelik çalışanları işsiz kaldı, o uyanmadan birşeyler yapmam lazımki bir nebzede olsun onu iyi hissetireyim. "
" Endişenme oğlum, Hoseok çok akıllı ve temkinlidir. Umarım tekrar eskisi gibi yaparsınız. "
" Doktor geliyor. "
Doktor geldiğinde pür dikkatini doktora verdi.
" Bay Min'in tansiyonu düşmüş, değerleri bir tık düşük gözüküyor. Beslenmesinde bir sorun var mı? "" Hayır, beslenmesine fazlasıyla dikkat ediyor. Bir süredirde alkol kullanmıyor. "" Çok tuhaf, sürekli uyuklama yorgunluk var mı? "" Evet evet sık sık uyur ama aktiftirde. "" Bazı değerlerinin normale dönmesi için ilaç verelim. Eğer düzelmezse bay Min'in bir terapistte görünmesinde fayda var. "
" Eşim bebek sahibi olalım diye alkol kullanmayı ve ilaç kullanmayı reddediyor. Her ihtimale karşı bebeğimiz olursa zarar vermesin diye. "
" Endişelenmeyin , bunu önceden söylemiş olmanız iyi oldu. Ona göre bir ilaç yazarım o zaman. "" Ne zaman uyanır, ne zaman eve gideriz? "
" Fazlasıyla yorgun, dinlenmesi gerek onun dışında korkulacak ciddi bir durumu yok, uyanmak eşinize bağlı bir durum, uyandığında ve serumu bittiğinde çıkabilirsiniz geçmiş olsun. " Yoongi başını salladı ve sıkıntıyla oturaklara oturdu.
Jungkook koridorun köşesinden dönüp geldiğinde Yoongiyi görünce yanına oturup sırtını sıvazladı.
" Hyung, sıkma canını herşey düzelecek.
Hoseok hyung için personel listesine ve kişisel bilgilerine ulaştım. Zor durumda kalmamaları için diğer bölümlerimizde iş ayarladım, gelemedikleri günlerin çalışma ücretinide yatırdım. Personeller sıkıntı çekmeyecekler, restoranın soğutumu tamamlandıktan sonra yıkım işlemleri yapılacak. Gerekli yerlere ulaştım yine aynı yere aynı şekilde tekrardan restoran yapılacak. Herşey tamam olduğunda eğer isterse hyung iç tasarımlarını yapar eskisi gibi . Tabi isterse. "" Teşekkür ederim. "
" Hyunglarımın mutluluğu için yapıyorum teşekkür etme lütfen. "İçerden konuşma sesleri geldiğini duyduğunda odaya girip gözlerini açmış ve tavana bakan Hoseok'un başucuna oturup saçlarını okşadı.
" Yanındayım göz bebeğim, personellerin için endişelenme onların işleri halledildi, madur değiller. Restoranıda eskisi gibi yaparız söz veriyorum. Hiç birşeyimiz gitmeyecek. Hatta eskisinden çok daha güzel yapacağım, yine her yerde izimiz kalmaya devam edecek. Kimin yaptığını yada yaptırdığında bulacağım. "
Eğilip öptüğünde Hoseok'un gözünden yaş aktı.
" Ağlamak istiyorum. " Yoongi annesigile baktığında annesi babasının elini tutup odadan çıktı. . Jungkookta peşlerinden çıktı.
Hoseok doğrulup Yoongiye sıkı sıkı sarıldı ve tuttuğu hıçkırıklarını bıraktı.
Hoseok'un sırtını sıvazlayıp ağlamasına ve rahatlamasına izin verdi.Ağlaması durulsada hâla içli içli sızlanıyordu.
" Kimseye birşey olmamış değil mi?Lütfen doğruyu söyle. "" Bayıldığın için fazla ilgilenemedim orayla ama adam koymuştum oraya kimseye birşey olmamış. Jungkook sağolsun personeller için iş ayarlamış. Tek tesellimiz bu olsun sevgilim, herkes iyi ve sağlıklı. "
" Ben biraz fazla duygusal davrandım sanırım. Sizi endişelendirdiğim için özür dilerim. "" Duygusal davrandığın için mi böyle oldun, mesaj yüzünden mi? "
Hoseok mesajın aklına gelmesiyle kaşları çatıldı.
" Yapanı kendi ellerimle öldüreceğim , sizin teslimat işleriniz benim restoranım bunları yaparken resmen dalga geçiyor . "
" Halledeceğiz yavrum, sen iyisin değil mi? Ağrın falan var mı? "" Doktor ne dedi? "" Tansiyonun düşmüş, bazı değerlerin düşükmüş ilaç vereceğini söyledi. "" Hayır ilaç olmaz. "
" Hoseokaaa, kendine bu kadar yüklenme senin gibi bende bebeğimiz olmasını elbette istiyorum ama senin sağlığın benim için çok daha önemli hem zaten durumumuzu söyledim ona göre ilaç verecek endişelenme. "" Anlıyorum, belkide değerlerim düşük olduğu için olmuyor. "" Ama olacak, ilaçlarımızı kullanalım, değerlerimizi normal hâle getirelim belki böylelikle mutlu haberi alırız. Ama önce kendi sağlığını düşünmelisin. Sen sağlıklı olursan bebeğimizde sağlıklı olur. "
" Ben bu aralar başım dönüp durduğu için belki hamileyimdir diye düşünmüştüm. Sağlıklı da besleniyorum neden değerlerim düşük? "" Sanırım terapi almamız gerekiyor? " " Oh o mesele, Seokjin hyungta aynısını söylemişti. "" Gitmek ister misin? En azından neyimiz olduğuna ne yapmamız gerektiğini öğreniriz sonra istersen bırakırız. "
" Niye bizli konuşuyorsun? "" Benimde ihtiyacım var. Hem böylesi ikimiz içinde iyi olur. " " Yoongiaa, elimden geldiğince seninle ilgilenmeye ve mutlu etmeye çalışıyorum. Berecerebiliyor muyum? Gerçekten iyi bir eş miyim? "" Bu nereden çıktı Hoseok? Elbette seninle mutluyum ben, gayette güzel ilgileniyorsun, ben senin yanında dinleniyorum, seninle iyileşiyorum. Terapiye beraber gidip tedavi olalım diyorum çünkü seni iyileştirmek için neler yapabileceğimi öğrenmek istiyorum. "" Birbirimizle ilgileniyoruz ama sanki daha çok sen benimle ilgileniyormuşda derdini tasanı saklıyor baskılıyormuşsun gibi hissediyorum. "
" Derdimiz tasamız aynı, saklayacağım birşey yok. Konuştuğumuz şeyler kalbimizden geçen gerçekler. " " Yinede her daim duygularını paylaş, seni üzen herşeyi paylaşki gönlüne yük yapmasın." Yoongi usulca başını salladı.
" Seni seviyorum Min Yoongi. " " Seni çok seviyorum Min Hoseok. "Hastaneden çıkıp eve geldiklerinde biraz daha iyi ve toparlanmış hissediyordu.
Birşeyler atıştırdıktan sonra odalarına çekildiler.
" Üzerime is sinmiş, duş alsam iyi olur. "
" Seni yıkamamı ister misin? "
" Uyu Yoongi. "
Yoongi sırıtınca Hoseok gülmeye başladı .
" Sinirlerim bozuldu. "
Hoseok gülünce Yoongide gülmeden edemedi.
" İşte senin bu gülüşün benim ilacım, tesellim, herşeyim. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOREVER WİTH YOU /SOPE
FanfictionMutlu evlilikleri , bebeklerinin ölümü sebebiyle acı bir şekilde biten Yoongi ve Hoseok birkaç sene sonra tekrar karşılaşmışlardı.