Herşeyin üst üste gelmesi Yoongi'nin canını fazlasıyla sıkıyordu, tüm hayalleri planları bir hiç olmuştu. İki gündür susmayan telefonlar çalışanların ve avukatlarının koşturmaları manzarayı korkunç hale getiriyordu.
Yıllardır sahip oldukları , ailesini temsil eden şirket korkunç bir bataklığın içine düşmüştü.
Yoongi'nin ve Hoseok'un bu zorlu durumda birbirlerine ihtiyaçları vardı fakat birbirlerini doğru düzgün görememişlerdi bile.
Yoongi bunaldığını ve boğulduğunu hissediyordu.
Kravatını çekiştirerek hızlı adımlarla yangın merdivenlerinin oraya çıkıp yere çöktü.
Hoseok haklıydı, en başından beri uyarısını dinlemeliydi. Dinlemişti inanmıştı lakin babası hatrına bir harekette bulunmamıştı. Şimdi ailesini bu hâlde görmek canını sıkıyordu.Hoseok ,yanından geçip giden Yoongi'nin peşinden gittiğinde onu görünce gözleri doldu.
Onu daha önce böyle gördüğünde bebeklerini kaybettikleri gündü, şimdi ise şirketlerini kaybetme korkusu içerisindeydi. Gözlerini elinin tersiyle silip önünde dizlerinin üzerine oturup ellerini tuttu.
" Yoongiaaa, bana bak sevgilim. "
Yoongi kızarmaya yüz tutmuş gözleriyle Hoseok'a bakması ile gözünden yaş akmıştı.
" Şuan ne düşündüğünü biliyorum, kapana kısılmış hissediyorsun belkide kendini suçluyorsun ama bundan senin hiç bir suçun yok. Bana bak, şirketi asla kaybetmeyeceğiz bana inanıyorsun güveniyorsun öyle değil mi? "
Yoongi hızlıca başını salladığında Hoseok Yoongiyi öptü.
" Güzel, o zaman biraz dinlenelim sonra işimize devam edelim. "
Önce kendi ayaklanıp sonra Yoongiyi kaldırdı.
" Eğer bunlar başımıza gelmeseydi seninle tatile gidecektim ben, iptal ettirmek zorunda kaldım. "
Hoseok gülümseyip saçlarını düzeltti.
" Sorun değil sevgilim. Şu durumumuzu bir düzeltelim çok güzel bir tatil yaparız, şöyle up uzun bir tatil. "" Mutlaka yapacağız. "Hoseok Yoongiyi uyuttuktan sonra masanın başına geçmişti, kimseyide odaya almamıştı.
Geceye kadar çalışmak fazlasıyla yorsada Yoongi'nin dinleniyor olmasından dolayı sorun etmiyordu.Hoseok masa başında uyuyakalmıştı. Yoongi dinlenmiş bir şekilde uyandığında Hoseok'un çoğu işi tek başına halletmiş ve çoğunu bitirmiş hâlde görünce gülümsemişti.
" Tanrım beni sensizlikle sınamasın hep yanımda ol be Hoseok. "
Hoseok'u öperek uyandırdı.
" Oh, uyuyakalmışım. " Hadi evimize gidelim. "
" Daha işim var. "" Çoğunu halletmişsin, yarın ben tamamlarım teşekkür ederim."
" Daha iyi misin? "" Evet, sayende. "
Hoseok gülümseyip Yoongiyi öptü.
" Senin iyi olman için elimden gelenin daha fazlasını yapacağım, nerede olursam olayım senin destekcinim Min Yoongi, seni iyi ettiysem evimize gidebiliriz o hâlde. "
" Gidelim yavrum. "Hoseok, Yoongi'nin bu aralar fazla bunalım içerisinde olduğunun farkındaydı. Şirket bir çok kez bu tarz teşebbüsler yüzünden sarsılma durumlarıyla karşılaşmıştı Yoongi ise her defasında tereddütsüz ve rahat bir şekilde üstesinden gelirdi lakin şu bir kaç senedir bastırmaya çalıştığı duygu karmaşası yüzünden sorunlar yaşıyordu.
Hoseok ile terapiye gitmek istemesindeki diğer bir sebep ise bu yüzdendi.
Hoseok onun en iyi ilacı ve destekcisi tek sığınağıydı.
Yüzüne dokunan elleri hissettiğinde gülümsedi ve gözlerini açtı.
" Günaydın. "" Günaydın yavrum. "
" Uyanda yemek yiyelim. " " Geliyorum. "" Bu arada bugün terapi var gidiyor muyuz? "" Gidiyoruz. "" İşlerden dolayı ertlersin belki diye düşünmüştüm o yüzden sorayım dedim. "" Olmaz, aksatmamamız lazım. Ne kadar düzenli gidersek o kadar iyi iyleşirsin. "
" Yoongiaa. "" Efendim yavrum? "
" Beraber iyileşeceğiz, benim için çaba sarfettiğini zaten biliyorum bunun için sana minnettarım ama kendin içinde çok çabala. Sıkıntının farkındayım. "
Yoongi çekingence başını eğdi.
" Çabalıyorum, yemin ederim Hoseokaa. Seni daha iyi hissettirebilmek için önce kendim için sonra senin için çabalıyorum. "" Teşekkür ederim, tamamsak çıkalım mı? "" Çıkalım. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOREVER WİTH YOU /SOPE
FanfictionMutlu evlilikleri , bebeklerinin ölümü sebebiyle acı bir şekilde biten Yoongi ve Hoseok birkaç sene sonra tekrar karşılaşmışlardı.