F. W. Y. 51 🤍

28 5 6
                                    

Özenle yaptırdığı hediyesini almış otobüs durağına yetişmeye çalışan Yuna kaldırımdan motoruyla geçen genç bir adam yüzünden neredeyse eziliyordu.
Ezilmekten kurtulmuştu ama düştüğü yerde kalmış maffolan hediyesine donmuş gözlerle bakıyordu.

"  Tanrım delireceğim, paspası süs olsun diye koymadık hâlâ çamurlu ayakkabılarıyla dükkanı  pisliğe çeviriyolar. "

Yuna üzerine dökülen bir kova kirli suyla çığlık attı.
" Oh özür dile..... Min Yuna. "
Yuna sinirle ve hırsla  mafollmuş hediyeye yumruklarını geçirirken bir yandanda bağırıp ağlıyordu.

Genç adam eğilip Yunaya sarıldı.
" Dur kendine zarar vereceksin. "" Bırak beni. "
Genç adam  kollarını çekip yanına çöktü.

" Yerde olduğunu fark etmedim, yanlışlıkla oldu yemin ederim. Sen iyi misin neden yerdesin? "
" Hediyem maffoldu? Bugün babamın doğum günüydü. Günlerdir bunun bitmesini beklemiştim, gerizekalının teki yüzünden hediyesini veremeyeceğim. "

" Elin kanıyor pansuman yapalım. "" Eve gideceğim. "" Bu hâlde eve gidersen annenle baban yanlış anlar ve telaşlanır."" Annem yok benim, iki babam var. "" Şu durumda anne babayı tartışamayız içeri gel hasta olacaksın. "
Yuna'nın kalkmasına yardımcı  olup içeri soktu.

" Bugün erken kapatmam da sorun  yok. Benim dışarıda bir kaç işim vardı, gel benimle. "
Yuna genç oğlanı takip edip peşinden  gitti.

" Benimde iki babam var,  dükkanı aldıklarında böyleymiş, eski sahipleri ev gibi almış hem ev hem dükkan.  Ben dışarı çıkacağım, sana anahtarı bırakırım, gelirken sana temiz kıyafet getireceğim. "

" Okulda boyuna kavga ederken şimdi yardım etmen, sahi neden yapıyorsun bunu? "" Okulda olan okulda kalır, üstelik  benim yüzümden bu hâle geldin hatamı düzeltmeliyim.  "
" Teşekkür ederim. "
Genç oğlan anahtarı kenera koyup çıktı.

Kendisinde zaten yedek anahtar vardı.

Yuna banyodan çıkmadan önce genç oğlan gelmiş ve kapının önüne kıyafetleri koyup geri dışarı çıkmıştı.
Kapının önünü temizliyordu.

" Ben çıktım. "
" Oh elin pansuman yapalım gel. "

Tabureye oturtup önünde diz çöktü ve getirdiği küçük pansuman çantasını yanına aldı..

" Daha iyi misin? " Evet. "" Güzel. "" Bu kız çamaşır ve kıyafetlerini nereden buldun? Daha doğrusu bedenimi nereden biliyorsun? ""  Ben bir abiyim kız kardeşim var, aynı görünüyorsunuz diye uyacağını düşünmüştüm olmuş. " 
" Anladım. "

Pamsuman bitmişti fakat Yuna'nın saçları ıslak olduğu için gidip  havlu getirmiş ve saçlarını kurulamıştı. 

" Gitsem iyi olur babamlar gelmeden evde olmalıyım? "
" Bekle. "

Genç oğlan bir yere gitmiş, ve beş dakika sonra gelmişti.
Hemde elinde kocaman bir çiçek demetiyle.
" Maffolan hediyen nasıl birşey bilmiyorum, belki  onun yerini tutmaz ama en  azından üzülmezsin. "

Yuna gülüp elindeki çiçeği aldı.

" Delirdin mi? Ah bu çiçekleri arıyordum ben, hiç bulamamıştım bende  sahtesini yaptırmaya çalışmıştım. Tohum var mı ?"
" Tohum? "" Hıhı. "" Oh  tohumların olduğu oda kilitli babama sormalıyım, varsa sana getirmeye çalışırım. "

" Teşekkür ederim ah  çok mutluyum. "
" Gidelim o hâlde, seni bırakayım. "
" Yeterince uğraştırdım seni zahmet etme. "
" Şuan iyi olduğuna göre okuldaki  bıraktığım çirkef tarafımı çıkarttırma güzel güzel gidelim işte kedi suratlı. "
" Kes şunu. "

FOREVER WİTH YOU /SOPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin