Mayısın ortalarına gelmişlerdi artık.
Havalar iyice ısınmaya başlamış, öğrenciler ise iyice dersleri salmışlardı.
Namji hariç..Yuna için kendisiyle iddiaya girmişti, mutlaka matematikten tam puan alması gerekiyordu.
Seokjin ve Namjoon bu hâline fazlasıyla şaşırıyordu.
Namji boş bulduğu sınıfta matematik çalışırken kapı aniden açılınca kasları çatıldı.
" Ders çalışıyorum çıkın. "
" Çıkayım o hâlde. "" Yuna, başkası sandım lütfen gel. "
Yuna koşup Namjiye sarıldı ve yanağını öptü." Napıyorsun? "" Matematik çalışıyorum, sevgilim geldiğine göre mola vakti. Çıkışta lunaparka gidelim mi? Değişiklik olur, havada güzel. "" Gidelim."
" Yine kulağımızdan olmayalım kantine gidelim. "
Yuna başını salladı.Tamda köşeye döndüklerinde öğretmenleriyle karşılaşmışlardı ama zil çalınca hiç birşey demeden geçip gitmişti.
Yuna gülüp kulağını tuttu.
" Ucuz yırttık, yoksa yine kulağımızı sündürür olacaklardı. "
" Yuna. "
Yuna babasının sesiyle irkildi.
" Baba. "
Koşup babasına sarıldı." Geleceğini haber vermedin, birşey mi oldu? "
Yoongi Yuna'nın yüzünü tutup kulaklarına baktı.
" Daha demin kulağını çektiklerini duydum. "
" Aaa şey önemsiz. "" Düşün önüme. "
" Baba. "" Yuna yürü. "Yoongi önde Yuna ve Namji arkasında sessizce yürüyordu.
" Namji nereye? "
Soo Jia abisinin yanına gitti.
" Hey noluyor? "" Sus. "Yoongi kaşları çatık şekilde Soo Jiaya baktı ardından yürümeye devam etti.
" Ajussi çok sinirli görünüyor. "
Soo Jia gizlice Moon'a amcasını geldiğini söyleyen bir mesaj atıp müdürün odasına kadar takip etti.
Yoongi müdürün odasına girdi, Yuna ve Namjide arkasından girmişti.
" Bay Min hoşgeldiniz, sizi braya hangi rüzgar attı."
Müdür elini uzatmış , samimiyetsiz bir şekilde gülümsüyordu.
Yoongi sandalyeye oturdu." Ne zaman olmuştu? "" Baba önemsiz olduğunu söyledim sana . "
" Senin önemsiz dediğin konu benim için önemli Yuna. "
" Bayağı oldu efendim. Kulağının kızarıklılığı geçsin diye iki torba kullandım. "
Müdür Namji'ye ters ters baktığında
Namjide aynı şekilde samimiyetsiz bir gülümseme sundu.
" Ama dediğimiz gibi önemsiz birşeydi, abartılacak birşey yok. "" Bu çocukların kulaklarını iyice kızartacak kadar neye sinirlendiniz? Ne kusurları oldu? "" Öğretmenlerinin dersine girmediler, bu onların yaptığı bir saygısızlıktı. Kızınız derste olmak yerine boş bir sınıfta boş boş resim yapıyordu."
" Bu çocuk ne yaptı? "" Bende kimseyi rahatsız etmemek için boş bir sınıf arıyordum uyuyacaktım. "" Diğer öğretmenleri gayet memnunken o öğretmenleri nedense hiç memnun değil? Birazda o öğretmeni sorgulasanız olmaz mıydı? "" Bay Min, matematik gibi önemli bir dersten kaçmaları oldukça büyük bir suç. "
Yoongi telefonunu çıkarıp birşeylere baktıktan sonra telefonunu çıkardı." Kızımın dersler oldukça iyi, matematiği bile iyi ama kimse ondan memnun değil. Bu çocuk bile öğretmeni yüzünden sevdiği dersten nefret etmiş, yüzünü çevirmiş çalışmak istememiş, onu bile eşim çalıştırdı ilk sınavları düzeldi. Diğer sınavı için çalışıyor. "
Müdür sus pus olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOREVER WİTH YOU /SOPE
Fiksi PenggemarMutlu evlilikleri , bebeklerinin ölümü sebebiyle acı bir şekilde biten Yoongi ve Hoseok birkaç sene sonra tekrar karşılaşmışlardı.