Kang şirketinin sahibi ünlü iş insanı Seo Joungun ve kızı Seo Geun'un bulunduğu aracın kaza yapmasıyla araçları alev aldı.
Araçtan çıkamayan ünlü iş insanı ve kızı yanarak can verdi.
Yakın arkadaşlarının düzenlediği törenle bugün son yolculuğuna uğurlanacaklar. "Yoongi ve babasının bakışları Jungkook'a çevrildiğinde Jungkook olumsuzca başını salladı.
" Bana bakmayın. "" Kim yapmış olabilir?"" Her kim yapmış yada yaptırmışsa çok fena sinirlendirmiş olmalı."
" Nolmuş? "" Geun ve Joungun ölmüş. "
Annesi şaşkınlıkla haberlere baktı.
" Bu kadarını beklemiyordum. "
Zil sesiyle Yoongi kalkıp kapıyı açtı.
" Hoseok!! "
" Ben evime döndüm Yoongi. "
Yoongi uzun süredir görmediği Hoseok'u
kolları arasına alıp sarıldı.
" Yoongi sen Hoseok ile evde kal, biz cenazeye gidiyoruz. "
Hoseok Yoongiden ayrılıp yüzündeki gülümseme ile babasına baktı.
Bu korkunç bir gülümsemeydi.
Hemde fazlasıyla....." Arkadaşını yalnız bırakmak olmaz baba, beraber uğurlayalım. "
Zaten üzerindede cenaze için giydiği takımı vardı.
" Hoseokaaa, iyi gözükmüyorsun biz seninle evde duralım mı annem? ""Hayır."
Jungkook şüpheyle baktı.
" Hyung yoksa sen...... "
Hoseok Jungkook'un sözünü kesti.
" Arkadaşının cenazesine geç kalmayın babacığım siz hazırlanın ben Sue'nun odasındayım. "
Hoseok yukarı çıktığında Yoongi anne ve babasına baktı.
" Bu neydi şimdi? "
" Cenazeden sonra anlarız neler olduğunu. "
Yoongi sıkıntıyla Hoseok'un peşinden çıktı.
Girmesi yasak olan odaya girdiğini gördüğünde hızlı davranıp peşinden girmek istedi fakat Hoseok'un sert bakışları karşında geri çekilmek zorunda kaldı.
Hoseok kapıyı yüzüne kapatıp kilitledi.Yoongi sıkıntıyla odasına gidip cenaze için hazırlandı.
Çıkacağı sırada telefonun sesiyle açtı.
" Alo? "" Merhaba bay Min ben doktor Park Choi. "" Neden aramıştınız? "" Bay Min Hoseok için aramıştım. Uzun süredir terapiye gelmiyor. Depresyon durumunun tehlikeli hâl almaması için onu görmem lazım fakat telefonlarını açmıyor. Eşi olarak sizin numaranız olduğu için sizi aramak mecburiyetinde kaldım. "" Onu en kısa sürede size getireceğim bay Park, haber verdiğiniz için teşekkür ederim. "
Yoongi sıkıntıyla telefonu kapatıp çıktı ve Sue 'nun odasının önünde durdu.
Bu kapının önüne her geldiğinde hüzünleniyordu ama sebebini hâlâ bilmiyordu.Kapıyı tıklattı.
" Hoseok, hazırım ben çıkalım mı? "
Ufak tıkırtıların ardından Hoseok odadan çıktı.
" Çıkalım. "
Hoseok merdivenlere ilerlendiğinde Yoongi elini tutup durdurdu.
" Hoseok, sen iyi misin gerçekten? Bana hâlâ öfkeli ve kinli misin? "Elini çekip sahte gülümseme sundu .
" İyiyim. "" Doktorun aradı. "
Hoseok'un yüzü düştü ve kaşları çatıldı.
" Eee. "" Terapiye gitmiyormuşsun. "
" Terapiden daha önemli işlerim vardı. "
" Ne işi? "
Hoseok sorusunu duymazlıktan geldi.
" İşin bitti mi peki? "
Yoongi'nin gözlerinin içine baktı.
Hoseok bomboş ve soğuk gözlerle bakıyordu ve bu fazlasıyla korkunçtu.
" Bitti. "
Aşağı indiler.
" Yarın beraber gidelim mi? Yanında olacağım ve seni destekleyeceğim. Seni iyi etmek için elimden gelenin daha fazlasını yapmak istiyorum. "
Hoseok sustu.
Yoongi yalvarırcasına baktı.
" Berbat bir arkadaş olduğum için özür dilerim, lütfen bunu düzeltmeme izin ver. "
Hoseok Yoongi'nin elini tutmak için uzanmıştı ama geri çekti.
" Sen, mükemmel bir arkadaşsın Yoongi."Hoseok yol boyunca sessizdi.
Cenazeye geldiklerinde dua edenler ve içenler vardı.
Hoseok duydukları karşısında sadece tepkisiz şekilde oturuyordu.
" Hepimiz biliyoruz ki, bu kazaya benzemiyor. Her kimi kızdırsıysa büyük tongaya geldi. "
" Ceseti paramparça bulmuşlar ama saklıyorlar. Yanma değil bu. "
" Dosya kapandı, kimsede sevmezdi zaten ölmüş gitmiş . Kimsenin ardı arkasını arayacağını sanmıyorum. "
" Zaten tek ailesi kızıydı, oda yok. Kısaca devri bitti. "
Tüm misafirler sırayla gitmişlerdi odada sadece annesi babası ve Jungkook vardı.
Yoongi telefon konuşması için dışarı çıkmıştı.
Babası dua etmek için ayaklandığın da yanına gitti.
Mumu yakmıştı ama Hoseok söndürmüştü.
" Partimi beğendin mi baba? "
" Hoseok sen...... " Hoseok diğer mumları da söndürdü.
" Cehennemde görüşürüz. Sonraki hayatınızda bile yakanızda olacağım ve size hayatı dar edeceğim. " Hoseok arkasını dönüp gitti.Masada tek yemek yiyen kişi Hoseoktu.
Masada ölüm sessizliği vardı.
Hoseok doyduğunu hissedince hiç birşey demeden kalkıp yukarıya çıktı." Gözünüzü Hoseok'un üzerinden ayırmayın. "" Hiç iyi değil. Yarın onu terapiye götüreceğim, reddeceğinden endişeliydim ama reddetmedi neyseki. "
" Hoseok yapmış, kendisi söyledi. "
" Ne? "" Kendisi söyledi, kulaklarımla duydum. "
" Onun için endişeliyim. "
" Yanına git, bu zamanlarda sana daha çok ihtiyacı var. "
Yoongi başını sallayıp yukarı çıktı.Yunji acıyla dudaklarını ısırdı.
" Yoongi 'nin Sue'yu hatırlamaması daha çok üzüyor Hoseok'u . Canımın içi permeperişan. "
" Daha ne kadar saklayacağız Sue'nun öldüğünü? "
" Kendisi hatırlasa daha iyi olur, ama hatırlamadan bilmesi gerekirsede bunu Hoseok'un söylemesi daha uygun olur. "
" Hoseok , Yoongi acı çekmesin diye kendini paramparça ediyor. "
" Yarın bir gitsinler terapiye, durumu ne derece öğrenelim. Ona göre bir çaresini düşünürüz. "
Jungkook üzgünce ayaklanıp evden çıktı.Yoongi odaya geldiğinde kapıyı tıklatmak ile tıklatmamak arasında kalmış şekilde eli havada duruyordu.
Kapı âniden açılınca irkildi.
" Bende tam geliyordum. "" Kapı tıklatmana gerek yok demiştim. "
" Üzgünüm, ne yapıyorsun? "" Yorgunum uyuyacağım. Uykum bu aralar derin rahatsız olmam ben rahatça takılabilirsin . "
" Birlikte uyuyalım mı? " Hoseok'un buna ihtiyacı vardı.
Hâlâ hatırlamadığını biliyordu, ama daha fazla acı çekmek istemiyordu. Bencillik yapmak istiyordu. İyileşmek için Yoongi'yi kullanmak ona sarılmak onunla uyuyup ruhunu dinlendirmek istiyordu. Yoongiyi deli gibi istiyordu.
" Yoongi, zorunda değilsin. "
Yoongi elini tutup yatağa ilerledi.
" Benim yüzümden eşimmiş gibi davranmak ve bunları yapmak zorunda değilsin. " " Eşimmiş gibi davranmıyorum ve yapmıyorum. Eşim olduğun için yapıyorum, istediğim için yapıyorum. Seni kafanın içindeki bataklıktan kurtaracağım. Sana ulaşmama izin ver, sınırlarına girmem izin ver. Seni sarıp sarmama iyileştirmeme izin ver. Bana karşı açık ol."
Hoseok yutkundu , tereddütlüydü. Endişeliydi ama bunada ihtiyacı vardı.
" Sana sarılabilir miyim? "" Burası sana ait Hoseok. "
Hoseok Yoongi'nin kucağına oturup sıkıca sarıldı.
" Yoongiaaaa, seni seviyorum. "
Hoseok, Yoongi'nin kucağında uyuyakaldığında yatağa yatırıp üzerini örttü.
Sessizce odadan çıkıp yarın için terapiden randevu aldı ve yanına geri dönüp yanına yattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOREVER WİTH YOU /SOPE
FanficMutlu evlilikleri , bebeklerinin ölümü sebebiyle acı bir şekilde biten Yoongi ve Hoseok birkaç sene sonra tekrar karşılaşmışlardı.