Heyecandan ve mutluluktan yerinde duramayan Hoseok'a söz geçiremeyen Jungkook bıkkınca koltuğa yayıldı.
" Hyung, yeni iyileştin bir sakinleş ya!! "
" Sen sus , Yunama gidiyorum bırak ağız tadıyla mutlu olayım. "
" Mutlu olmana lafım yokta fazla hareketlisin , üç gün önce doğum yaptın tam iyileşmedin. "
" Hiç kimseye birşey demedin değil mi? Süpriz yapacağım demiştim. "" Hayır söylemedim. "
" Süper gidelim o hâlde. "" Hyung yavaş yürü. "
" Jungkook sinirimi bozma. "Eve yaklaştıklarında büyük bir kalabalık vardı.
" Burası niye bu kadar kalabalık. "
" Bilmiyorum hyung. " " Kimse tebrik etmeye gelmeyecekti hani. "
Sinirle eve koştu.
Eve geldiğinde ise Jimin ve Taehyung vardı." H........ Hoseok. "
" Yuna nerede? "" O odasında beşiğinde uyuyor. Sen nasıl geldin, neden haber vermedin? " Hoseok annesini duymazlıktan gelip koşarak yukarı çıktı.
" Hyung koşma. "
Hoseok odaya sessizce girip beşiğinde mışıl mışıl uyuyan kızını görünce rahatlamış bir şekilde yanı başına çöküp beşiğinin arasında minik elini tuttu.
" Baba geldi bebeğim. "
Sun Yuna kımıldanıp daha sonra yine uyumaya devam etti.
Arada dudaklarını kımıldatıyordu.
Hoseok uykusuna devam etmesi için kalkıp usulca öptü ve odadan çıktı aşağı indi.
" Beni korkuttunuz, bu kadar kalabalık adamla gelmendeki sebep neydi Taehyung?"Bir yandan merak ettiği soruyu sorarken bir yandanda Moonbin'i kucaklıyordu.
" Gelesim tuttu, yemek yedin mi? "
" Tokum gelmeden önce yedim. "" Sende gidip dinlenmelisin daha tam iyileşemedin. "
" Kıvrandığınız çok belli noluyor burada? Yoongi nerede? Yuna'nın başından ayrılma dedim. "
" İşleri vardı, çok önemli olmasa asla ayrılmazdı hem biz varız. "" Taehyung yalan söylüyorsun."
Moonbin ağlayacak gibi olduğunda göğsüne bastırıp usulca öptü.
" Yuna'nın yanına yatıracağım bekleyin beni. "Odaya çıkarıp kızının yanına koydu.
Sakinleşmesi gerekiyordu ama sakinleşemiyordu.
" Size son kez soracağım Yoongi nerede?"" Hoseokaaaa, gerçekten işleri var oğlum. "
" Sizi iyi tanıyorum, şuan hepiniz yalan söylüyorsunuz ben siz yalan söylemeye devam ettikçe daha fazla öfkeleniyorum, beni delirtmeden derhâl doğruyu söyleyin aksi taktirde yapacaklarımdan ben sorumlu değilim. Delirtmeyin beni kocam neredeeee? Eğer onada birşey olursa sizi asla affetmem. Jimin özellikle seni asla. "
" Yoongi gerçekten işi olduğu için gitmişti ama giderken tuzağa düştü ve kaçırıldı dünden beri onu arıyorlar. Hiç bir iz bulamadılar "
Hoseok duydukları karşısında afalladı.Kapıya koştuğunda Taehyung tuttu.
" Hoseok dur sen Yunayla kal, biz bulacağız tamam mı? "" O aptalı kendim bulacağım, Geun'u da ben buldum çıkardım saklandığı delikten. Gidip Yoongiyi de ben bulacağım sizde Yunaya bakacaksınız. "
Evden çıkışı ve gidişi o kadar hızlıydı ki kimse Yoongiye yetişememişti.
" Seni bulduğum yerde maffedeceğim Min Yoongi . "
***********************
Henüz tam iyileşmediği için onca öfkenin arasında birde ağrısı tutmuştu.
Acil dinlenmesi gerekiyordu fakat şuan dinlenmenin vakti değildi.Yirmi dört saatin içinde bulmuştu.
Deponun üst katında elleri kolları bağlı baygın ve yüzü yara bere içinde olan Yoongiyi izliyordu.
Takim elbiseli bir kaç adam vardı ve başka kimse yoktu.
Dışarıda da sadece beş adam vardı fakat dağıldıkları için Hoseok fark edilmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOREVER WİTH YOU /SOPE
FanfictionMutlu evlilikleri , bebeklerinin ölümü sebebiyle acı bir şekilde biten Yoongi ve Hoseok birkaç sene sonra tekrar karşılaşmışlardı.