Hoseok sabah gülüşme sesleri ile uyanmış etrafa bakınırken yanı başında Yoongi yerine Jimin'i görünce irkildi.
" Oh, saat kaç? "" On, hemen hazırlan ve aşağı in , Geunlar aşağıda. . "Hoseok Geun ismini duyar duymaz anında ayaklanıp banyoya ilerledi.
" Yoongiyi yalnız bırakma, hemen geliyorum. " Tamam."
Hoseok eğilip musluğu açarken başının dönmesiyle bir süre öyle kaldı.
Jimin birşeyler diyordu ama duymuyordu bile."Sana diyorum. "" Ne? "" Duymuyor musun? "" Ne dedin? "" O aptal kızla aynı ortamda bile bulunmak istemiyorum . "
" Jimin fazlasıyla gerginim lütfen kendine hakim ol , bende hazzetmiyorum ama onlar gidene kadar normal davranalım tamam mı? "
Yoongi gelip leptobunu alacağı an Hoseok Yoongiye bakıyordu.
" Noldu? "" Leptobu alacaktım, sanırım bireyler buldum. "" Yoongi....her neyse boşver. " Yoongi Hoseok'un ne demek istediğini anlamıştı, hiç birşey demeden aşağı indi." Bu neydi böyle, siz kavga mı ettiniz? "
" Hayır."
" Noldu o zaman? "" Sonra Jimin. "
Giyinme odasında hızlıca bir kahve rengi kot pantolon ,beyaz çizgili gömlek ve Yoongi'nin en sevdiği kalın örgü yün kazağını çıkarıp hızlıca giyindi.
Aşağı inip herkese selam verdikten sonra Yoongi'nin yanına oturan Geun'a ve Yoongiye baktı.Geun'un Yoongiye olan tutumunu biliyordu ama Yoongiden Geun'un Yoongiye aşık olduğunu duymayı hazmedemiyordu.
Yüzünü buruşturmamak için kendini zor tutuyordu ama titreyen ellerine hakim olamıyordu bu yüzden elleri cebinde duruyordu, annesinin yanına oturup etrafına bakındı. Yoongiye bakmamaya çabalıyordu.Zil sesiyle evin çalışanı kapıyı açmaya gitti.
" Bay Hoseok bakar mısınız? "
Hoseok ayaklandığında Yoongide kalkıp Hoseok 'un peşinden baktı.
" Bu size, şuraya imza lütfen. "
Hoseok imzayı atıp kurye gittikten sonra elindeki zarfı açtı." O ne? "" Tebrik kartı. "
" Ne tebriği?"" Baba mı oluyorsunuz yoksa? " Jimin'in Geun'u gıcık etmek için yalandan heyecanla söylediği şeye Yoongi anlamsızca bakarken bayan Min ve bay Min beklentiyle bakıyordu.
Hoseok gülüp başını olumsuzca salladı.
" Hayır henüz değilim. Gittiğim yerden yollandı, sevindim doğrusu. Bunun için çok çalıştım, Yoongi ne yaptığıma inanamacaksın. " Hoseok gerçekten mutluydu." Gittiğin yerde mutlu olmana sevindim Hoseokaa, dertlerinin üstesinden gelip çalışıp başarılı işler yapmana hayran kaldım. "
" Hayalini kurduğum işi hallettim. Asıl şimdi mutluyum çünkü bunu Yoongiye hediye edeceğim. "" Yoongiaaa, Hoseok gibi bir eşin olduğu için çok şanslısın. Boşanmış olmanıza rağmen sana olan bağlılığı çok hoş. Tabi arkadaşım olduğunuz için bende çok şanslıyım. "
" Teşekkür ederim Geun . " Jimin hayretle Hoseok'a bakıyordu.
Yoongi bile ne düşüneceğini şaşırmıştı.Yemeğin başında Geun'un babası acil çıkmaları gerektiğini söyleyip evden ayrılmışlardı.
Hoseok ise hâlâ sofra başında durmuş Geun gittikten sonra Geun'un söylediklerini düşünüyordu. ." Az yedin, karnını iyice doyur. " Hoseok sadece başını sallayıp tabağındaki yemekleri yemeye çalıştı. Yoongi ise babası ve Jungkook ile birlikte evden çıkıp gitmişlerdi. .
Hoseok umursamamaya çalışsada söylenilenler kalbine dokunuyordu.
Yedikleri ağzına geldiğinde sandalyeden hızlıca kalkıp en yakın misafir lavabosuna koşup kapıyı kapattı ve yediği tüm yiyecekleri sessizce ağlaya ağlaya çıkardı.
Jimin yanına gelip saçlarını önünden çekti ve omzunu sıvazladı.
Annesi çaresizce kapı ardında bekliyordu. ." Hoseok ağlama. " Hoseok'a ağlama desede Jiminde ağlamaya başlamıştı.
Elini yüzünü yıkayıp Jimin'e çaresizce baktı.
" Hoseokaa, oğlum iyi misin annem? "
Hoseok olumsuzca başını salladı ve Jimine hiç birşey dememesi için işaret etti.
" İyiyim annecim. " Kapıdan çıktığında annesi yüzünü elleri arasına aldı.
" Doğruyu söyle. "" Gerçekten iyiyim. "
" Niye böyle oldun birden? " " Stresten, dünden beri stresliydim endişelenme iyiyim ben. " " Tekrar aynı şey olursa hastaneye gideceğiz. Gidip dinlen sen, senin için birşeyler hazırlayacağım. "
" Tamam anneciğim. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOREVER WİTH YOU /SOPE
FanfictionMutlu evlilikleri , bebeklerinin ölümü sebebiyle acı bir şekilde biten Yoongi ve Hoseok birkaç sene sonra tekrar karşılaşmışlardı.