Namji, Yuna ve Soo Jia yemeklerini yesinler diye Moon Bin 'e yemek yedirmelerine izin vermemişti.
Moon Bin'e kendisi yediriyordu." Yaaa, kaşığı iyice sokma ağzıma. "" Bir yerine sokmadığıma dua et. "
" Yunaaa. "Yuna Namji'nin elinden kaşığı aldı.
" Öküzlüğün başında yine. "" Pardon prensesimize kardeşim ve sen dışında naziklik göstermem uygun olmaz. "
" Yunaaaa. "" Sende bağırma, ağzını kapat. "
Moon somurtup ağzındaki eti çiğnedi.
" Sen beni artık sevmiyorsun. "
Yuna Moon'un kafasına vurdu.
" Sakın sana olan sevgimi küçümseme. "
" Kesinlikle, seni benim dövdüğümü sanıp cinnet geçirip gelmişti . "Bir yandan konuşurken bir yandanda hâlâ morluğu ve şisliği geçmemiş yüzünü gösteriyordu.
" Bir günde iki hasarlı olduk. "
" En azından benimki yanlışlıkla yaptı, seninki bilerek yaptı. En hasarlı sensin "
" Hâlâ dalga geçiyorlar ya gidiyorum ben. "" Bende geliyorum, bunlarda yesinler birbirlerini. "
Namji Yuna'nın ısrarlarına rağmen onu eve bırakacağını söylemişti.
Birlikte yürüyorlardı ve sessizlerdi.
" Yaa, Yunaa bana hâlâ küsmüsün? "
" Evet. "" Ama ben seni özledim, özür dilerim hadi barışalım. "
Yuna sesini çıkarmadığında Namji beline sarıldı.
" Benim güzeller güzeli kedim. "Yuna kendini tutamayıp güldü.
" Off Namjiaa, çok tatlısın. "
" Ama beni istemiyordun, zar zor ikna ettim seni eve bırakmak için. "
" Sadece eve erken git ve rahatça dinlen istedim. Sürekli beni sen bırakıyorsun seni yoruyorum. "" Hayır, ben seninle dinleniyorum. Asıl eve gitmek bana işkence çünkü seni seviyorum ve özlüyorum. "
" Salak şey, bende seni seviyorum . " Bir yandan gülerken bir yandanda Namjiyi öptü." Hava bugün çok güzel, seninle yürümek daha güzel. "
" Ama hava karardı, babanlar seni bekler. "" Beklesinler. "
Gökyüzüne baka baka yüzlerindeki gülümseme ile yürüyorlardı.
Gözlerini kör edecek derece parlayan araba farı sebebiyle gözlerini kapatırken arabanın üzerlerine doğru geldiğini gören Namji Yuna'yı itti.
Ama kendisi doğru düzgün kaçamamıştı bile .
Yuna düştüğü yerde korkuyla arkasına baktığında yerde boylu boyunca uzanan Namjiyi görünce dili tutulmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOREVER WİTH YOU /SOPE
FanfictionMutlu evlilikleri , bebeklerinin ölümü sebebiyle acı bir şekilde biten Yoongi ve Hoseok birkaç sene sonra tekrar karşılaşmışlardı.