F.W.Y. 60 🤍 ( FİNAL)

20 2 6
                                    

Alacaklı gibi çalan zil sesiyle Yoongi ve Hoseok merakla birbirlerine baktılar.
" Ben bakarım. "

Kapıyı açtıklarında kapıda bir çift ve arkasında yedi yaşlarında erkek çocuk vardı.

" Buyrun? "" Min Sona'nın ebeveynleri  misiniz? "" Evet sorun nedir? "" Kızınız oğlumun kolunu ısırmış şuna bakın oğlumuzun kolu mosmor. "

Zamanında ablası Yunayla uğraşıp duran Hoseok ve Yoongi şimdi Sona ile uğraşıyorlardı.
" Sonaaaaaa, derhal aşağı in. "

Sona bebeklerini bırakıp koşarak aşağı indi.

Yoongi eliyle gelmesini işaret etti.

" Efendim babacığım  . "
" Arkadaşının kolunu ısırıp morartmışsın  neden yaptın ? "" Babamın ördüğü saçlarımı bozmuştu, saçımıda çekti. Hâlâ saçımın dipleri acıyor. "
" Neden bize söylemedin? "" Çok kızardınız çünkü. "

" Bir daha duymayacağız Sona, arkadaşından özür dile şimdi. "

" Önce o başlattı banane. "" Sonaa!! "

" Ablaaaaa. "

Sona gelen  Yuna'nın kucağına koşup atladı.
" Naber bücür, kim bu yakışıklı? "
" O benim saçımı çekti bende kolunu ısırdım. Oda hatalı ama babam benim özür dilememi  söylüyor. "

" Sen kocaman kız oldun, çolukla cocukla uğraşma. "" Ben çocuk değilim. "" Bana sesini yükseltme velet. "" Yunaaa. "

" Peki alâ, sen başlattığın için ilk sen özür dilemelisin. Sona sonra sen özür  dileyeceksin. "
" Ama ablaa. "" Seninle alışverişe gitmeyiz. "
Sona dolu gözleriyle bakıyordu.
" Özür dilerim. "
Çocuk özür dilediğinde Yoongi ve Hoseok   Sonaya baktı.
Küçük çocuğun anne babası yumuşamıştı.
  Sona özür dilemek için ağzını açtığı an Yuna Sona'nın ağzını kapatıp koşarak eve girdi.

" Yunaaaaaa, Sonaaaaaaaa!!"

Yuna yukarıdan alayla seslendi.
" Sonanın hiç bir şımarık veletten özür dilemesine izin vermeyeceğim. O kimden özür dilenmesi gerektiğini gayet iyi biliyor. "

Yoongi ve Hoseok zar zor olayı tatlıya bağlayıp yukarı çıktı fakat Sona ve Yuna  birbirine sarılmış uyuyordu.
Yoongi yüzünü sıvazlayıp Hoseok'a sarıldı.
" Bu veletler yüzünden ciddi kalamıyorum.  Onlara asla kıyamıyorum, kızamıyorum. "
Hoseok sessizce gülüp Yoongi'nin elini tuttu ve odadan çıkardı.
" Şimdi uyanmazlar, bana banyoyu  yıkamamda yardım edersin artık. "
Yoongi muzipce gülüp Hoseok'u kucağına aldı.
" Seve seve. "

**********************

Hoseok gelinlik içindeki Yunaya bakıp burukça gülümsüyordu.
" Baba nasıl olmuşum. "" Çok güzelsin meleğim. "" Doğruyu söyle lütfen. Bugün niye bu kadar sessizsin? "

" Gerçekten çok güzelsin. Ben sadece çok  duygulandım. Yunayaaa sen benim mucizem, hayatımsın, asla sana söyleyemediklerimsin. Gözbebeğim hep mutlu  ve sağlıklı olun. "

Yuna'nın gözleri dolduğunda kapı aniden açılmış ve içeri Yoongi girmişti.
" Babiş ablam çok güzel olmuş. "
" Yunayaaa. " Yoongi Sona'yı kucağından indirmeden Yunaya sarıldı.

" Çok güzelsin çocuk, tıpkı baban gibi olmuşsun. "
" Yoongiaaa. " Yuna gülüp saçlarını savurdu.

" Güzelliğimin kaynağı sizsiniz babacığım. "

"  Evlenmek için erken ne gerek vardı acele etmeye. "" Baba 25 yaşındayım. " " Olsun erken. "
" Yoongi, sıkma çocuğu hem artık şunun şurasında yarım saat kaldı nikaha."
" Heyecandan öleceğim. "" Ölmek yok!! "
Yuna babalarının bağırmasıyla irkildi.
" Lafın gelişi demiştim ya, şakasına. "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

FOREVER WİTH YOU /SOPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin