F.W.Y. 23🖤

30 4 2
                                    

Kavurucu yaz akşamında Hoseok bahçede oturmuş, tabak dolusu soğuk ve tatlı dilimlenmiş karpuzunu yudumluyordu.
Yoongi henüz gelmediği için ve sıcaktanda bunaldığı için bahçede yalnızdı. Bir yandan karpuzunu yudumlarken bir yandan da defterine Yoongiyle ikisinin resimlerini çiziyordu.
Defterdeki resimler çizgi roman tarzında tatlı ve sevimli hikayeyi anımsatacak şekildeydi. Bunu bir aydır eğlenecek yapıyordu, henüz Yoongi'nin haberi yoktu.
Araba sesiyle defterini kapatıp çantasına koydu ve ayaklanıp koşarak Yoongi'nin yanına gitti.
" Yoongiaaaa. "
Yoongi yorgun olsa bile kocaman gülümsemesi ile açtığı kollarını gelen Hoseok'a sardı.
" Hoseookaaa, göz bebeğim. "
" Hoşgeldin, özledim seni. " " Bende seni özledim. Çok yorgunum dinlenmeye ihtiyacım var. "" Seninle güzelce ilgileneceğim yorgunluğun geçmiş dinlenmiş olacaksın. " Yoongi gülüp tek kaşını kaldırdı.
" Öyle mi? Asla reddetmem. "
Hoseok, Yoongi'nin elini tutup bahçedeki yer masasına götürdü. Yoongi yere oturup ceketini ve ayakkabısını çıkarıp önündeki yer masasına iştahla baktı.
" Bu yemekleri ilk defa denedim, garip görüntüsüne bakma tadı mükemmel oldu. "
Hoseok'un heyecanlı sesi karşısında Yoongi'nin yüzündeki gülümseme büyümüştü.
Hoseok önce Yoongi'nin tabağını doldurmuş sonrada ona en sevdiği parçalardan açmıştı.
" Nasıl? "" Yemeği mi soruyorsun ortamı mı? Çünkü ikisi de çok güzel, ama sen daha güzelsin . " " Nasıl ikisinden bahsedip sonra beni dahil edebiliyorsun? Ben anlamadım ben üçüncü mü oluyorum? "
Yoongi Hoseok'u kolundan tutup usulca kendine çekip kucağına oturttu.
" Hayır, bu tür tercihler arasına dâhil değilsin, çünkü sen zaten tek tercihimsin. Kendini saçma şeylerle bir tutma. "" Hmm, tamam. "
Yoongi'nin elinden çubuğunu alıp yemekten bir parça aldı.
" Eşim bugün çok yorgun , seni besleyeyim. "
" Beni şımartıyorsun Min Hoseok. "" Seni şımartmayacaksam neden seninle evlendim Min Yoongi ? "" Değil mi? O yüzden eşini şımartmaya devam et Min Hoseok. "
" Seve seve. "
Yemeklerinin ardından birlikte masayı toplamış ve evlerine geçmişlerdi.

Gecenin ilerleyen saatlerinde Yoongi kolları arasında uyuyakalan Hoseok 'u izlerken gözleri kapanacağı vakit çalan telefon sesiyle irkildi.
" Önemli değilse kapat Jungkook, müsait değilim . "" Hyung şirketin güvenlik sistemini çökeltmişler, dosyalar kayıp. "
" Ne? "" İşini gücünü bırak derhal buraya gel Yoongi. "" Geliyorum baba. "
" Geliyoruz baba. "" Uyu sen. "" Geliyorum dedim Yoongi. "" Tamam. "
"Sen gelme Hoseok. "
Hoseok babasının konuşması üzerine hayal kırıklığı ile Yoongiye baktı.
" Geliyorum baba . "
Telefonu kapatmasıyla Yoongi Hoseok'a baktı.
" Ne bakıyorsun hazırlansana. "
Yataktan kalkıp giyinme olmasına ilerledi.

Yol boyunca ikisininde sessiz olması Hoseok'u geriyordu.
" Yoongi, sessizliğin beni geriyor. "" Her kimse onu öldüreceğim. "" İlla bir açık verir her kimse onu bulacağız tamam mı sevgilim? "
Hoseok'un yatıştırıcı sesi bir nebzede olsa Yoongiyi sakinleştirmişti.
" Gidip neler olduğunu öğrenelim. Sonrada icabına bakarız. "

Jungkook güvenlik odasının önünde telefonla konuşurken, oda içinde bay Min'nin öfkeli sesi duyuluyordu.
Yoongi ve Hoseok'u görmesiyle tedirgin bir şekilde yanlarına ilerledi.
" Hoseok hyung gelmemeliydin. "
" Niye dışlanıyorum ben? "
Yol boyunca kafasından geçen düşüncesini dile getirmişti.
" Öyle demek istemedim ben.... "
" Her neyse Jungkook, işine bak. "
Yoongi Hoseok 'un elini tutup odaya girdiğinde babasının bakışları karşısında Hoseok'u arkasına aldı.
" Bana bir açıklaman var mı Hoseok? "
" Anlamadım. "
" Göster . "
Güvenlik, sisteme girdiğinde Hoseok'a ait bilgisayardan güvenlik sistemine bağlandığı görünüyordu.
" Bunu nasıl açıklayacaksın? Yoongi'nin odasından dosya da almışsın. "
Joungun ve Geun sakin ve alaycı bakışlarıyla Hoseok'a bakıyordu.
Hoseok hayal kırıklığı ile babasına baktı.
" Dosyayı ben istedim, görüntülü konuşuyorduk. "" Peki sisteme nasıl girdin onu açıkla Hoseok. Sana ait ve oldukça güvenli şifreli bilgisayarından girilmesi zor güvenlik sistemine nasıl girdin? "" Daha iki gün önce sana bilgisayarın kitlenip durduğunu söylemiştim baba, sende teknikerle görüşmemi söylemiştiniz. Teknikere hiç bir şekilde ulaşamadım, sende ulaşamamıştın hatta Yoongiyede söylemiştim oda ulaşamamıştı . "
" Sorumsuzsun Hoseok, hem işinde hem aile içerisinde . "" Yoongi Geun'un konuşmasıyla kimseyi umursamadan üzerine yürüyüp bağırdı .
" Kapat çeneni. "" Sakın kızıma sesini yükseltme Yoongi. "" Yoongi!!!. " Hoseok Yoongiye sesini yükselten Joungun'un karşısına geçti.
" Sakın eşime yaklaşma, seni öldürürüm. " Aralarına giren babaları Yoongi ve Hoseok'u çekip uzaklaştırdı.
" Oğlum gibi benimsediğim Yoongi, ne olduğu belirsiz yabancı için bana düşmanlık yapıyor Young. "
" Hoseok benim eşim""Eski eşin, unuttun mu Yoongi o seni en kötü zamanında boşadı ve çekip gitti aç artık şu kör gözünü!!" " Hoseok yabancı değil, o benim oğlum Joungun. Kimse kimseye düşmanlık yapmıyor ama kızın haddini fazla aşıyor. "
Hoseok kendisini savunan babasına içten bir minnetle baktı.
" Sorumlu biri olsaydı dosyalar çalınmazdı , Sue da ölmezdi. Yaptığın tek şey şımarıklık sonra sorumsuzsun diyince biz suçlu oluyoruz. "
Yoongi kendisini tutan Hoseok'u itip Geun'un boğazına yapışmaya çalışsada babası tutmuştu .
" Seni öldürürüm Geun, sakın bir daha bebeğimin adını iğrenç ağzına alma!!"
" Yoongi haddini bil. " Hoseok Yoongiyi tuttup kendine çekti.
" Yoongi bırak. "
" Şirketi bana devretmiştin değil mi baba? Burası artık bana ait olduğuna göre ihalelerle ben ilgileneceğim. Sizinlede ortaklığı bozuyorum, defolun gidin şirketimden, muhattap bile olmayın ailemle . "" Yürü Geun, bu iş burada bitmedi Yoongi. " " Oğlumu sakın tehdit etmeye cürret etme Joungun , bu sefer haddini gerçekten aştı kızın. Bir daha oğullarıma sakın yaklaşmayın. Şirketi terkedin. "
" Bunca yıllık dostluğumuzu bozuyor musun Young? "" Dostluğunda belli bir sınırı var Joungun ve siz o sınırı fazlasıyla aştınız. "
" Dosyaların kayıp olması demek ne demek biliyor musun? Onca emeğimiz heba olacak, maddi çöküş yaşayacaksınız, siz batacaksınız be. Benim sayemde ayaktasınız bunca yıldır. Ama Hoseok yüzünden maffoldunuz buna rağmen onu koruyorsun. "
Geun'un kolundan tutup sürükleyerek odadan çıktı.
" Çıkın dışarı. " Yoongi'nin sert sesiyle çalışan personellerde çıkıp odadan uzaklaşmıştı. Odada sadece Yoongi, Hoseok, babası ve Jungkook vardı.
Hoseok mahçupça Yoongiye ve babasına bakıyordu.
" Ben böyle olsun istemedim baba, özür dilerim. "
Hoseok'un gözleri dolduğunda Yoongi Hoseok'a sıkıca sarılıp yüzünü omzuna gömdü.
Yoongi'nin ağlama sesi odayı doldururken Hoseok ise Yoongi'nin omzunu sıvazladı.
Hoseok için fazla güçlü durmaktan yorulmuştu .
" Özür dileme artık, ağlama acı çekme, kendini artık suçlama Hoseokaa. Canım yanıyor senin canının yandığını görmek beni öldürüyor. Kır dök, canını yakanın canını yak ama artık bana öyle mahçupça bakma yalvarırım lütfen . "
" Y.... Yoongi, ben seni hakedecek ne yaptım? "" Asıl ben seni hakedecek ne yaptım. "
Bay Min oğullarının sırtını sıvazladı.
" Olan olmuş, sıkmayın canınızı. Neler geldi geçti başımızdan hepsini zorda olsa atlattık bununda üstesinden geliriz. Jungkook hyungunun bilgisayarını al ,Yoongi sende kalan dosyaları al ve arabaya gelin eve gidelim evde ne yapacağımızı konuşuruz, Hoseok gel benimle oğlum. "
Yoongi Hoseok'un saçlarını düzeltip yanağından öptü.
" Hadi gidin. " Hoseok başını sallayıp babasının arkasından odadan çıktı.

Asansöre bindiklerinde Hoseok babasının koluna sarıldı.
Şirketten çıkıp arabaya bindiler
" Teşekkür ederim baba. "" Neden? "
" Bana inanmayacağını sandım ama sen beni savundun sana minnettarım. "
" Bunda teşekkür edip minnet duyulacak birşey yok. Yakın arkadaşım dahi olsa kimse aileme dil uzatamaz. Sevgili torum Sueaa, güzel kızım Tanrı'nın bize hediyesiydi, bize kısa bir sürede olsa gösterdi sonrada başka sefere teslim etmek üzere yanına aldı. O yüzden daha fazla üzülüp harap etme kendini, o seni izliyor. Hiç birşey senin suçun değildi, senin ne kadar sorumlu biri olduğunu biliyorum , sana gözüm kapalı güveniyorum Hoseokaa o yüzden hiç birşey canını sıkmasın oğlum. " " Baba. "
Babası usulca Hoseok'un omzunu patpatladı.
" Sil o gözlerini, oğullarımın ağlamasını istemiyorum. "
Hoseok gözlerini silip başını salladı.
" Şu duygusallığımla nasıl başa çıkacağım ben bilmiyorum. "
Babası güldüğünde Hoseokta güldü.

Bayan Min endişeli bir şekilde kapıda belirdiğinde bay Min eşine baktı.
" Çalışma odasına geçelim. "
Bayan Min başını sallayıp eşinin peşinden gitti.
" Sizi dinliyorum. "" Dosyalar çalındı, maddi manevi zor durumdayız. "" Bu kötü olmuş. "" İyi haber şu ki amcam Joungunlarla ortaklığı bozdu, arkadaşlığını da. Artık Yoongiye yılışıp duran Geun olmayacak. " Jungkook keyifle Hoseok'a yumruğunu uzattığında Hoseok keyifle Jungkookla yumruk tokuşturdu.
" Sonunda kurtulduk ikisinden de. Maddi zorluğu dert etmeyin fazlasıyla bir birikimim var ne olur ne olmaz diye acil durumlar için saklıyordum çok zorda mecbur kalırsak veririm, üstünüde bir şekilde hallederiz. " " Tasarımlarımı satmayı tercih etmediğimi biliyorsunuz, ama mecbur kalırsak elimde taslak tasarımlar var. " " Hacker bir dostum var güvenlik sistemini bir şekilde hallederiz. Bir süre çöküş yaşama durumumuz olacak olsa da bizi fazla zorlamaz üstesinden geliriz. "
" Joungun şirketin kesin olarak batacağını söylese de üstesinden geleceğimize inanıyorum baba. "

FOREVER WİTH YOU /SOPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin