Ne kadar kalacaklarını bilmediği için biraz fazla eşya almıştı.
Hoseok uyandığında Yoongiyi yanında göremeyince ayaklanıp aşağı indi.
" Yoongi. " Yoongi ciddi yüz ifadesi ile bir kaç adamla konuşuyordu." Hazırlan gidiyoruz . "" Nereye? "" Bizim eve, bir süre annemlerde kalacağız. " Hoseok ters giden birşeyler olduğunu anladığında yüzü telaşla kasıldı.
" Jimin..... "" Bizde merak etme. " Hoseok rahatlamış bir şekilde usulca başını sallayıp odalarına çıktı.
Hızlıca bir pantolon ve kazak giyinip hazırlandı ve evi kontrol etti. Çıkmadan öncede kilitli odaya baktı." Hoseok hadi, çıkmamız gerek. "
Hoseok Yoongiyi duymadı. Boynundaki anahtarla kapıyı açıp iki senedir girmediği ve geldi geleli girmeye cesaret edemediği odaya girdi.Burası bebeklerinin odasıydı.
Dolaptan bir kaç eşya ve ilk bebeklerinin ilk net ultrason kağıdının konulduğu çerçeveyi ve minik bileklik künyeyi aldı.
Yoongi Hoseok'un peşinden odaya girdiğinde buruk yüreği ile odaya kısa bir bakış atıp Hoseok'un belinden tuttu.
" Hadi sevgilim gidelim. " Hoseok başını sallayıp odayı tekrar kilitledi.Evden çıktıklarından beri sessizlerdi.
Hoseok sadece kucağındaki küçük çantaya sarılı bir şekilde camdan dışarıyı izliyordu.
Yoongi, henüz neler döndüğünü bilmediği için gergindi ve düşünceleri yüzünden Hoseok'u teselli edip rahatlatamıyordu bile. Şuan tek amacı ailesinin güvenliğini sağladığından emin olmaktı. "
Geldiklerinde arabadan inmeden önce Yoongi Hoseok'a gülümseyip gözü kırptı.
" Gıybet kadrosu tamamlanacak desene, arkamdan fazla çekiştirmeyin ama. " Hoseok gülümsediğinde Yoongi yüzünü elleri arasına aldı.
" Tipe bak, seni bol bol öpmek istiyorum." Hoseok'u öpücüklere boğduğunda Hoseok kıkırdadı.
" Gidip güzel bir aile kahvaltısı yapalım."
" Yoongi? "" Efendim yavrum. "
" Durun çok mu ciddi? "" Hayır, sadece bir kaç süphelendiğim durum var. Her ihtimale karşı güvenlik önlemi alıyorum, endişelenme ve fazla düşünme keyfine bak anlaştık mı? " Hoseok başını salladı.
Eve girdiklerinde bayan Min oğullarına koşarak gidip ikisinede sarıldı.
" Oğullarım gelmiş, diğer oğlumda salonda. "" Günaydın annecim, her zamanki gibi güzelsin. Bir dakika, sen saçını mı kestirdin perçem çok yakışmış."" Oh, nasılda anladı ama baban bir türlü anlamadı. "" Pek bir değişiklik olmamış hâlâ aynı görünüyor." " Babası kılıklı. "
Hoseok kahkaha atıp annesinin koluna girdi.
" Sana neler anlatacağım anne. "" Bir soluklansaydık. "" Karışma sen! "
" Karışma sen! " " Anlat oğluşum. " Hoseok ve annesi aynı anda Yoongiye çıkıştığında Yoongi irkildi.
" Tamam ya demedim birşey. "
Salona geçtiklerinde Hoseok ve Yoongi babalarıylada selamlaşıp sarıldılar." Hyung. " Uykusuzluktan gözlerini ovuşturarak gelen Jungkook elindeki telefonu Yoongiye verdi.
" Telefonundakileri kurtardım, hepsini yeni telefonuna aktardım. Nasılsın Hoseok hyung? "" İyiyim Jungkookaa sen nasılsın? "" İyiyim. "" Uykusuz görünüyorsun. "" Yakışıklı mafya olmak kolay olmuyor, uykumuzdan
harcıyoruz." " Kroluğunu eşimden uzak tut lütfen. "
" Amca ya. "" Sofraya geçelim, daha uğrayacak çok yerimiz var işler yoğun. "Geun , Seul hapishanesinin önünde çocukluk arkadaşı Taehyung'u bekliyordu. Sonunda ağır demir kapı açılıp Taehyung görldüğünde koşup boynuna sarıldı.
" Taehyungaaa seni çok özledim. "
" Bende seni özledim Geun, görmeyeli çok güzel olmuşsun. "" Ah, abartma her zamanki halim. "
" Abartmıyorum. "" Sende görmeyeli vücut geliştirmişsin. "" Öfke ve hırsımı atmam gerekiyordu. Sağa solada çıkamayınca şartlara ayak uydurdum ne yapayım. Artık özgürüm, herkese duyur Kim Taehyung geri döndü. "
Eve geldiklerinde Taehyung, Geun 'un babası önünde saygıyla başını eğip selam verdi.Taehyung'un gelmesinden hoşnut olmasada sahte gülümsemesi ile sarıldı.
" Hoşgeldin Taehyungaa artık özgürsün."
Taehyung sadece gülümseyip başını salladı.
" Ne var ne yok, herşey yolunda mı? "
" Siz konuşun benim işlerim var çıkacağım yemeğe kalmam. "" Tamama babacığım. "
Babası gidince Geun sıkıntıyla dudağını büzdü." Hiç iyi şeyler olmuyor Taehyungaaa. Hoseok geri döndü ve Yoongiyle barıştırlar. Bebekleri Hoseok'un dikkatsizliği yüzünden öldü, yetmedi Yoongiyi acısıyla bir başına bırakıp kaçtı, Yoongi onun yüzünden kendini zehirliyordu ya. Nasıl hiç hata yapmamış gibi dönebilir? Bu ne yüzsüzlük. "" Yoongi onu nasıl affetmiş?"
" Bilmiyorum ama eskisinden çok daha fazla yakınlar. Aptal Yoongi. "
" Canını sıkma, ben döndüm ya tekrar ayırırız. "" Nasıl yapacağız?"" Belkide Hoseok'u ayartmam gerekiyordur. "
" Sanmıyorum. "" Deneyelim, sen onu bana bırak. Sırtını yasla ve beni izle. "
" Sana güveniyorum, bitirelim artık şu aptalın işini. "" Bitireceğiz. "
" Bitirdiğimiz gün alevli bir parti yapalım. " " Asıl partiyi Yoongiyle evlendiğimde yapmayı düşünüyorum. " İkisi birden kahkaha attı.Jimin telefonuna gelen mesaj ile göz ucuyla baktı.
T....
" Görüşmeyeli uzun zaman oldu artık görüşebiliriz, beni mutlaka evimde ziyaret et."
...
" Sevindim, en kısa
sürede yanına geleceğim." Kim o? "" Bir arkadaş, maça çağırıyor. "
" Ne arkadaşı? "" Sen yokken, tanıştığım biri parkta tanıştık arada tatile Seul'e gelir. Geldim maç yapalım diyor, kaşınıyor. "" Benden başka arkadaş he, benide tanıştır. "" Tanıştırırım merak etme. Tanısan çok seversin, çok zeki, basketbolda başarılı ve çok yakışı..... "
" Hayır. " Yoongi'nin keskin bakışarı arasında söylenmesi Hoseok'u hayrete düşürürken Jungkook kahkaha attı.
" Kıskançlık seziyorum duydun mu Jimin? "" Buram buram hemde. " " Yoongi abartma. "" Hyung ne diyeceğim bence yarın direkt nikahı bas. Sonra tanışırlarsa tanışsınlar. " " İyi fikir ama Hoseok ne zaman kendini hazır hissederse o zaman yapacağım düğünümüzü. "" Kıskanınca çok tatlı oluyorsun ama sabrımı sınama Yoongi. "
" Hoseokaa bunu senden saklamak istemiyorum bir süredirde ortalık biraz iyi olsun öyle söylerim demiştim sakladığımı düşünme. Şey sanırım ben ondan hoşlanıyorum. "
" Ortalık pek duruk gözükmüyor gibi ama senin adına çok mutlu oldum. Umarım karşılıklıdır.""Henüz açılmadım." " Redderse zorla kabul ettiririz merak etme. " Hoseok yüzünü buruşturdu." Ciddiyim Yoongiden uzak dur. "" Hyung belli etmesede bensiz yapamaz. Üniversiteye gittiğimde nasıl gizli gizli aglıyordu, ben uzak dursamda o benden uzak duramaz. "" Kes sesini. "" Haklısın Jungkook ama bencede sus. "
Herkes odasına çekildiğinde Yoongi yatakta sırt üstü uzanmış tavana bakarak düşünüyordu. Hoseok ise yaptığı maskenin kurumasını beklerken bir yandan maillerini kontrol ediyor bir yandanda Yoongi'nin getirdiği bir bardak sütü yudumluyordu. Yoongi'nin dalgınlığı ve derin düşünceli hâli Hoseok'u endişelendirsede Yoongi'nin bir şekilde mesele her ne ise Hall edeceğinden emindi.
" Çalışanlara izin verdim yine. Ben gidemeyeceğim yokluğumda ne olur ne olmaz kimseyi riske atamam. "" İyi yapmışsın yavrum. "
" Teslimat işlerini pek anlamam ama tam olarak ne tür teslimattı? "" Silah ve bir kaç muimat. "" Babanla Geun'un babası ne kadar yakınlar? "" Ne alaka? "
" Soruma cevap ver. "" Birbirleri için canlarını verirler. " Hoseok samimiyetten uzak sırıttı." Onuda araştır. " Yoongi kaşları çatık bir şekilde yataktan kalktı.
" Hoseok, saçmalıyorsun babamlar elli üç yıldır arkadaşlar. Geun bana aşık olduğu için saçma hareketleri olabilir ama babasını bu işe karıştırma. "
" Sen bilirsin, amacım kimseyi suçlamak değildi. Ama konu ailemse sizin için her türlü saçma fikri düşünmek zorundayım diyeceğim ama saçma olduğunu düşünmüyorum. "Banyoya gidip yüzündeki maskeyi çıkardı.
Yoongi böyle birşeyin mümkün olmadığını düşünsede Hoseok'a biraz hâk veriyordu.
Yoongi'nin yanına uzanıp beline sarıldı ve uzanıp öptü." İyi geceler ekmek surat. "
Yoongi düşünüp durmaktan bütün gece uyuyamamıştı ama Hoseok'un fikrinin hâlâ saçma olduğunu düşünüyordu. Fakat Hoseok'a da kızamıyordu.
Sıkıntılı bir nefes verip Hoseok'un saçlarını öptü.İçinin rahat etmesi için bunu gizlice babasına bile söylemeden araştıracaktı.
Birşey çıkmayacağından emindi ama yinede her ihtimale karşı bunu yapacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOREVER WİTH YOU /SOPE
FanficMutlu evlilikleri , bebeklerinin ölümü sebebiyle acı bir şekilde biten Yoongi ve Hoseok birkaç sene sonra tekrar karşılaşmışlardı.