Hoseok her zamanki gibi işinin başındayken Jimin koşarak yanına geldi.
" Buna bakman lazım. " Hoseok kaşları çatık Jimin'e baktı.
" Ne oluyor? " Eline tutuşturduğu tableti gösterdi.
" Yoongilerin ortaklarından birinin düğünü varmış. Ve senin gıcık olduğun kadında var, Kanadadan dönmüş Yoongi iki senedir boşandığınızı herkesten saklamıştı , nasıl duyduysa öğrenmiş. Yoongiyla iyi dostuz iyi hissetmesini elbette isterim, desteklemeye hazırım demiş. Yoongi seni isterken ona mı kaldı desteklemek aptal kadın. "
" Beni ilgilendirmez, kim desteklerse desteklesin. "" Hoseok yapma böyle, sen hâlâ o ailedensin git ve eşinin yanında ol her zamanki gibi. " " Gitmeye yüzüm yok Jimin. " " O kadından ölümüne nefret edecek birşey öğrendim. Gitmezsen asıl o zaman kendinden, eski eşinden ve ailesinden utanıp yüzlerine bakamazsın."
" Ne öğrendin. "" Gidip akşama hazırlanalım. "" Uzatma söyle işte . "
Jimin Hoseok'un kolundan tutup kaldırdı.
" Müşteriler var burada duramayız. " Hoseok sinirle montu alıp restorandan çıktılar.
Eve geldikleri gibi Jimin siyah bir paket uzattı.
" O düğüne gideceğiz. "" Bana öğrendiğin şeyi söyle. "" Önce düğüne gideceğiz ve sen geri döndüğünü göstereceksin o kaltak kadına." " Eğer bu işin sonunda geçerli bir sebep değilde salak saçma birşey duyarsam seninle tüm iletişimimi keserim Jimin. "" Git hazırlan. "
Hoseok istemeye istemeye duşa girip yıkandı ve hızlıca hazırlandı.Evden çıktıklarında Jimin ciddi bir yüz ifadesi ile yola bakıyordu.
" Jimin, sence ben geri dönerek iyi mi yaptım? "" Dönüşünle Yoongiyi tekrar hayata döndürdün. Sen gittiğinden beri ölü gibi olan adam sen geldikten sonra tebessüm etmeye başladı. Onu bir tek sen iyileştirebilirsin zaten bu yüzden iyiki geldin Hoseok. . "
" Bensiz iyi olacağını düşünmüştüm ama galiba ikimizde birbirimizsiz iyi değiliz. "
" O zaman tekrar evlenin. "
" Mutsuz bir evlilik yapmak istemiyorum. Önce birbirimizi iyileştirelim. " " Bu sefer bırak evlilik teklifini Yoongi yapsın. "
Hoseok başını pencereye çevirip yu izledi.
" Eski bizi özlüyorum. Restorana geri döndüğümde ilk karşılaşmamız geldi aklıma. "" Ekmek surat. "
" Ekmek gibi gözükmüyor şimdi. "
Gözlerini yumup yutkunduğu.
" Benim yüzümden. "
Jimin arkadaşının omzunu sıvazladı.
" Tekrar eskisi gibi olacaksınız Hoseok. "
" Umarım Yoongiyi iyileştirebilirim bunu ona borçluyum."Düğünün yapıldığı mekana geldiklerinde Jimin görevliye düğün davetiyesini gösterdi.
" Park Jimin, Min Hoseok. "
Hoseok soyadını duyduğunda başını kaldırıp Jimin'e baktı.
Jimin ise muzipçe gülümseyip omuz silkti. " İntikam zamanı Min Hoseok. "
Gömleğinin yakasını düzeltip ellerini cebine koydu.
" Eğlence başlasın , gülümse. "
Hoseok gergince ilerledi, fakat gıcık olduğu kadının Yoongi'nin kolunu tuttuğunu görünce yüzü ciddi bir yüz ifadesi aldı.
Yoongi'nin hâlâ kendisini sevdiğini bildiği için birazda olsa rahattı.
Yoongiyle göz göze geldiğinde gözlerini kaçırdı.
" Geliyor geliyor. "" Hoşgeldin Hoseok. "
Hoseok çekingence karşılık verdi.
" Hoşbuldum. "" Seni gördüğüme sevindim. "" Bende seni gördüğüme memnun oldum Yoongi. " Hoseok'un hâlâ mesafeli davranmasından dolayı dilediği gibi yaklaşıp sarılamasada yanında olduğu için mutlu olmuştu.
Jimin nefretle karşısındaki kadına bakıyordu.
" Yoongi sana iyi bir haberim var. Hoseok artık hep Korede kalacak, restoranada geri döndü. "" Ben bilmiyordum, geri döneceğini sanmıştım. Senin için evi temizletirim. "" Zahmet etme. Eski evimde kalıyorum, gelmeden önce temizletmiştim. "
Hoseok'un bu tavrı karşısındaki kadını keyiflendiriyordu. Hoseok nispet yapar gibi Yoongiye yaklaşıp kravatını düzeltti.
" Bu aralar meşgulum ama birgün bana içmeye gelirsin haber ederim. "
Yoongi usulca başını salladı.
" Mutlaka geleceğim, annemler orada görmek istersen. Seni çok özlediler. "
" Yoongi gerçekten seni acınla bir başına bırakıp giden birine intehar etmene sebep olan bu adama iyi mi davranacaksın? "" Hayatıma burnunu sokma Geun Rae, sen benim hiç bir şeyim değilsin haddini bil. Eşim hakkında düzgün konuş yoksa bu kadar kibar olmam. " " Ben seni düşündüğüm için.... "" Ne sen ne bir başkası beni düşünmesin. Hoseoktan başka kimseye ihtiyacım yok. "
Yoongi , Hoseok'un omzunu sıvazlayıp annesigile doğru yönlendirdi.
" Gidelim Hoseokaaa. "
Hoseok Yoongiye bakıp burukça gülümsedi.
" Gönlün rahat olsun, öyle bir aptallık yapmadım. Ufak bir yanlış anlaşılma oldu. Benim hâlâ bir yaşama sebebim var Hoseok ve yaşama sebebimi bırakamam. " " Boşanmamıza rağmen neden hâlâ eşin olduğumu söylüyorsun?"
Yoongi Hoseok'un yakasını düzeltir gibi yaptıktan sonra saçlarına dokundu.
" Çünkü hâlâ hâlâ birbirimizi seviyoruz. Biz acımızdan dolayı düştüğümüz boşluk yüzünden resmi olarak boşanmış olsakta ikimizde bunun olmasını gerçekten istemedik. Bu yüzden benim için hâlâ eşimsin "
Hoseok Yoongiye bu sefer içten bir mutluluk ile gülümsemişti.
" Hoseok oğlum gelmişsin seni çok özledik. "
Hoseok çekingence Yoongi'nin annesine ve babasına baktı.
" Bende sizi özledim. " Yoongi'nin babası omzunu sıktı.
" Toparlanmış gözüküyorsun. " " Bir şekilde yaşamaya çalışıyorum baba. "
" Döndüğün iyi oldu evlat. "
Hoseok sadece gülümsemekle yetindi.
Masaya geçip oturduklarında Yoongi Hoseok'un sandalyesini çekip oturmasını bekledi.
Hoseok oturup mesafeli bir şekilde teşekkür etti. Yoongide yanına oturup ceketini çıkarırken Hoseok Yoongi'nin yanaklarına bakıyordu. Yoongi başını çevirdiğinde Hoseok'un kendisine baktığını görünce göz kırptı. Hoseok başını çevirdiğimde Yoongi kulağına yaklaştı.
" Utanma, seninmiş gibi inceleyebilirsin."
Hoseok dirseğini Yoongi'nin karnına geçirdi.
" Düzgün dur. " " Tamam tamam kızma. "
Çarpan kalbini duymaması için Yoongiden biraz uzaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOREVER WİTH YOU /SOPE
Fiksi PenggemarMutlu evlilikleri , bebeklerinin ölümü sebebiyle acı bir şekilde biten Yoongi ve Hoseok birkaç sene sonra tekrar karşılaşmışlardı.