Yuna sevgililerine sarılan ve çiçek alan öğrencileri gördüğünde etrafına hevessizce bakıyordu.
Namjisizlik aşırı aşırı sıkıcıydı.
" Yunaaa, bir kaç ay sonra mezunuz gülümse azıcık. "" Soo Jiaa, ben abini çok özledim. "" Senin için izin almaya çalıştığını söylemişti ama izin vermemişler. "
" Moon Bin nerde? Seni yalnız bırakmamasını söylemiştim hâlbuki. "
" Oda seni aramaya gitmişti. "" Gidip bakayım şu aptala. Birazdan geliriz. "Yuna başını sallayıp Soo Jia'nın gidişini izledi.
Herkesin ailesi ve sevgilisi vardı.
Hoseok ve Yoongi acil toplantı için bir haftadır yurt dışındalardı bu yüzden onlar üzülmesin diye haber vermemişti.
Her ne kadar Taehyung amcasına , Jimin amcasına ve Jungkook amcasına bir sorun olmayacağına onlarında yeteceğini yalnız hissetmeyeceğini söylesede babalarınıda yanında istiyordu.
" Yuna. "
Yuna karşısında tanımadığı bir oğlanı gördüğünde sıkıntıyla baktı." Tanışıyor muyuz? "" Bu çiçekler sana. "
" Git işine. " " Ben vermiyorum zaten, başka biri yolladı. "" Söyle o başka birine, ölmek istemiyorsa etrafımda dolanmasın. " Dönüp gidecekken çarptığı sert beden başını ovuşturdu.
" Pardon. "
Başını kaldırdığında kocaman gülümseme ile bakan sevgilisini görünce donup kalmıştı, üstüne gözleride dolmuştu.
" N.....Namji. " Namji oğlana teşekkür edip elindeki çiçeği aldı ve Yunaya uzattı." Daha mezun olmanıza var ama yinede mezuniyetini kutlarım güzelim. "
Yuna uzatılan çiçeğini alıp Nmajiye sarıldı." Gelmeyeceksin diye çok üzüldüm utanmasam oturup ağlayacaktım aptal. "
" En mutlu gününde senin yalnız bırakacağımı mı sandın. İki elim kandada olsa gelirim sana , biliyorsun."
" Ufak bir şaka yapalım dedik . "" Çok kötüsün Soo Jia. "" Benim ne suçum var ya sevgilin öyle tembihledi. Senin üzen o, ben hatta sana kıyamayıp söyleyecektim tehdit etti beni. "
" Şahidim. "" Bu oyunun içinde sende mi varsın Moonaa. "" Dediğimiz gibi tehdit etti bizi. "Yuna Namji'nin omzuna vurduğunda Namji acıyla inledi.
" Ah tanrım sana ne yidirip içiriyorlar, görmeyeli daha fazla ağırlaşmış elin. "Bir kıkırtı duyduğunda Yuna etrafına bakındı.
" Babaaa." Hepsi anlamsızca etrafına bakındı.
" Yanlış duymuş olmalın. Görünürde amcamlar yok . "" Yanlış duymadım, nerde duysam tanırım. Yaaa baba şaka yapmayın ama ya özledim sizi. "
Hoseok ve Yoongi ellerinde çiçekle çıktıklarında Yuna Çiçeği Moon'a verip babalarına sarıldı.
" Sizi çok özledim. " " Dur çocuk, sana yetişemeyeceğiz sanıp yol boyunca ağladı zaten baban. "" Ağlamadım. "
" Tamam yavrum sen öyle diyorsan. "
Yuna eğilip Hoseok'un kocaman şişmiş karnına dokundu.
" Merhaba bücür, ablan senide çok özledi. "
" Bizde ablamızı özledik. "Namjoon ve Seokjin ellerinde çiçekler ile geldiklerinde Namjiyi görünce Seokjin'in gözleri doldu.
" Oğlum gelmiş. " " Babam. "
Namji babalarının yanına gidip kocaman sarıldı.
" Sıpa bizi kandırmış. "
" Süpriz yapmak istedim size. "" İyi yapmıssın. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOREVER WİTH YOU /SOPE
FanfictionMutlu evlilikleri , bebeklerinin ölümü sebebiyle acı bir şekilde biten Yoongi ve Hoseok birkaç sene sonra tekrar karşılaşmışlardı.