F. W. Y. 7 🖤

61 5 4
                                    

Öğlen saatlerinde Yoongi yemekleri hazırlarken Hoseok çizimlerine devam ediyordu.
" Yoongi, sıkıldım ben. "
" Saatlerdir masanın başındasın yavrum. Biraz mola ver yemek yiyelim. "
Hoseok başını usulca sallayıp mutfağa geldi.
" Geçen gün birşey diyordun . "" Ne demiştim? "" Tekrar deneyelim mi? demiştin neyi deneyelim? "
Hoseok gözlerini kaçırıp ağzına çeri domateslerden attı.
" Hiç. "" Niye kızardın? "" Hiç. "
" Hoseok. " " Sen malzeme almaya gittiğinde arabada seni beklerken bebekli bir çift görmüştüm. " " Anladım. "
" Neyse boşver, fokurduyor pişti galiba. "
Yoongi ocaktaki yemeği kapatıp altını söndürdü.
"Mis gibi olmuş. " Tabağı Hoseok'un önüne koyarken beklentiyle baktı .
" Nasıl olmuş sence? " " Güzel olmuş, her zamanki gibi. "" Daha yemedin bile. "
" Yesemde yemesemde güzel olmama ihtimali yok Yoongi , her türlü güzel yaparsın sen. Ellerine sağlık afiyetle yiyeceğim. "
Yoongi Hoseok'u öpüp yanına oturdu.
" Afiyetle ye göz bebeğim. Sonra istersen şu istediğin deneme işini hallederiz. "
Hoseok yalandan sinirle baktıp küfür etti.
" Kapat çeneni. " Yoongi kahkaha atıp çubuğunu eline aldı.
" Utanma gülüm, sana aidim ben. Ne istersen yaparsın emrine amadeyim. "
Hoseok sesini çıkarmadan yemeğine gömüldü.

" Doydum ben. "" Dur bekle pasta getireceğim. "
Hoseok getirilen çilekli pastaya hayranlıkla baktı.
" Çok güzel. " Hoseok çocuksu heyecan ile pastasını yedi.
" Beğendin mi? " Hoseok başını sallayıp kremalarını yüzüne bulaştırmış olmasını umursamıyordu bile.
" Pastanı bile özlemişim. "
Yoongi elini kremaya bulayıp Hoseok'un yüzüne bulaştırdı.
" Tanrım, ne yapıyorsun sen? "
Yoongi muzipçe gülümseyip Hoseok'un ensesinden tutup dudaklarına yapıştı.
" Bende seni özledim. "
" Off bir dur be, her yerim krema oldu. "
" Gidip yıkanalım o zaman. "
Hoseok yalandan kızıp homurdansada elini uzattı.
Yoongi Hoseok'un elini tutarken bir yandanda konuşmaya devam ediyordu.
" Sonra mutfağı toplarız, gecede film izleriz eskisi gibi. Yeni korku filmi çıkmış sen seversin. "
" Mısır patlatır mısın? " " Hıhı. " Kalpleri gümbür gümbür çarparken odalarının önüne gelmişlerdi.
Yoongi kendisine bakan Hoseok'a yaklaşırken zil sesiyle küfür savurdu.
" Küfür etme. " Hoseok kapıyı acmaya gidecekken Yoongi kolunu tuttu .
" Basar basar giderler, biz odamıza gidelim. "" Bir dur ya. " " Hos... Hoseok, Hoseok ya. "
Hoseok Yoongiyi dinlemeyip diyafondan kimin geldiğine baktı.
" Bu kadının burada ne işi var be? "
" Kim? "" Sen çok olmaya başladın ama ha. Bak şimdi ne yapıyorum ben sana. " Yoongi anlamsızca sinirli olan Hoseok'a baktı.
Hoseok boynunda geçen günden kalma morarık izinin belli olacağı şekilde tsörtünü çekiştirip şortunu iyice katladı. Dudaklarınıda dişleri arasına alıp iyice ezdikten sonra kızardıklarından emin olunca yanağına biraz tokatlayıp kapıyı açtı.
" Buyur? " Geun Rae şaşkınca Hoseok'a baktı.
" Senin burada ne işin var? " Hoseok saçlarını dağıtıp Yoongiye döndü.
" Sevgilim benim burada ne işim var? "
Geun Rae'ya alayla baktı.
" Burası benim evim, asıl senin burada ne işin var Geun Rae? "
Yoongi Hoseok'un belinden tutup kendisine çekti.
" Ne oldu Geun Rae? "" Dosya, dosya için gelmiştim imzalaman gerekiyormuş hem beraber içer dertleşiriz diye düşünmüştüm . " " Neresi imzalanacak?"
" Şurası? " Yoongi eğilip gösterilen alana imza atmadan önce kağıdı dikkatlice okuyup ardından imza attı.
" Müsait değim, kendine dertleşecek başka birini bul. "" Peki, bu kadardı. Oldu o zaman ben gidiyorum görüşürüz. "
Hoseok sahte gülümsesi ile Geun Raeya el salladı. Geun Rae arabasına binip bahçe kapısından çıkarken bile Hoseok alayla el sallamaya devam ediyordu.
" Siktir git gudubet karı. "
Yoongi Hoseok'un belindeki ellerini sıkılaştırıp boynunu öptü.
" Küfür ederken bile mükemmelsin. " Sıcak nefesi Hoseok'u huylandırınca Hoseok gülmeden edemedi.
" Yapma şunu huylanıyorum. "
" Elimde değil çok güzel kokuyorsun. "
Hoseok'u içeri sokup kapıyı kapattı.
" Hoseoka, iznin var mı? Eğer istemezsen devam etmeyeceğim. Sen tekrar denemek istediğin için sınırı aşıyorum. "
Hoseok usulca başını sallayıp onayladığında Yoongi Hoseoku kucağına aldı.
Hoseok bacaklarını Yoongi'nin beline sarıp kollarınıda boynuna sardı.
" İkimizde baba olmak istiyoruz, bunun için sınırları kaldırmamız gerekiyor. Bende o çifler gibi bebeğimizi kucagımıza alalım istiyorum. "
Gözleri dolunca yüzünü Yoongi'nin boynuna gömdü.
" Baba olalım Yoongiaa. "
" Olalım gözümün bebeği. "

FOREVER WİTH YOU /SOPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin