F. W. Y. 21🖤

32 4 3
                                    

Hoseok'un birkaç gün içerisinde siniri geçmişti, tabi şimdilik.
Ama hesap gününe kadarda hiç birşey olmamış gibi hayatına devam etmeyede devam edecekti.
Sabah Yoongiyi şirkete yollayıp restorana geçmişti, restoran fazlasıyla kalabalık olduğu için dosyalarla işi bitince mutfağa geçip personelleriyle birlikte müşterilerle ilgilendi.
" Jimin niye gelmedi acaba size  birşey dedi mi? "" Hayır efendim. "
" Telefonlarımı da açmıyor, birazdan çıkaracağım. Restoranı siz kapatırsınız. "
" Peki efendim. " " Çok sıkışırsanız, birilerini  yollarım. "
Önlüğü çıkarıp restorandan çıktı.
Fakat fazlasıyla trafik vardı, bu yuzden çok yavaş ilerliyordu.
Yarım saat sonunda trafik açılınca hızlanıp Jimin'in evine geldi.
Kapıyı tıklatmak için  elini kaldırmıştı fakat ağlama sesiyle eli havada asılı kaldı.
Hızlıca şifreye girip alel acele ayakkabılarını çıkardı.
" Jimin, tanrım iyi misin sen? Noldu? "
" Hoseokaaaa, çok korkuyorum ne yapacağım. "" Korkutuyorsun beni, noldu düzgünce anlat. "
" Ben birşey yaptım ve benim yüzümden  Yoongi hyungla tartışmanızdan korkuyorum. Özür dilerim amacım  asla kavga etmenize sebep olup aranızı açacak olmak değildi. Hoseokaa affet beni.""  Ne saçmalıyorsun sen? Ne yaptın şunu adam akıllı açıkla anlamıyorum dediğin hiç birşeyi. "

Jimin cebindeki çubuğu çıkarıp çekingence uzattı.
" Pozitif çıktı, Yoongi öğrenecek, Taehyungla tanıştığımızı öğrenecek. Benden nefret edecek olması umrumda değil ama sizden korkuyorum. "
Hoseok çubuğa bakarken şaşkındı ve Jimin'i hiç bir şekilde duymuyordu.
Gözleri dolu bir şekilde Jimin'e baktı.
" Affet beni Hoseokaaa. "
Hoseok Jimin'e sıkıca sarılıp hıçkıra hıçkıra ağladı.
"  Amca oluyorum, Jiminaaa teşekkür ederim.  Bu çok çok güzel bir haber, hemen kutlamalıyız. "" Yoongi öğrenecek diyorum. "" Umrumda değil, eninde sonunda söyleyeceğim zaten, korkma tamam mı? Bizim aramız asla açılmayacak, Yoongi nefret etmez senden. Tamam belki çok kızacak ama amca olacağı için fazla tepki vermez.  Kötü düşünmeyi bırak. "" Gerçekten mutlu oldun mu ? "" Delirdin mi? Sevinçten  çığlık atacağım resmen.  "
"  Hoseokaaa ben bakabilir miyim bilmiyorum korkuyorum, hazır değilim. "
Hoseok , Jimin'e içten bir gülümseme ile sarıldı.
" Korkma, sen çok güzel bir baba olacaksın.  Ona çok iyi bakacaksınız, beraber bakacağız. Lütfen olumlu şeyler düşün ve ona sahip olduğun için mutlu ol. "" Mutluyum, sadece onca karmaşanın arasında hazırlıksız yakalanınca tedirgin  oldum. "
"Hiç birşeyi düşünme, sadece ufaklığı düşün. Yemek yedin mi? "
Jimin olumsuzca başını sallayınca Hoseok usulca karnına dokundu.
" O zaman amca size yemek yapsın.  Jiminaa istediğin bir şey var mı? Canının çektiği falan ne istersen. "" Kes şunu zaten ağlamamı kesemiyorum. "" Tamam tamam. "
Hoseok heyecanlı bir şekilde önce elini yıkayıp sonra şarkı söyleyerek mutfağa girdi.

Mutluydu ama bir yandanda  hüzünlüydü, elinden geldiğince Jimin'e yardım edecekti, hazırlıksız yakalanmışlardı ve bu ani haber karşısında Hoseok'uda tedirginlik sarmıştı.
Tedirginliğini ve endişesini belli etmemek için güzel şeylerden bahsetmiş ve Jimin'i rahatlatmıştı şimdi daha iyi hissediyordu ama Hoseok iyi hissetmiyordu.

" Taehyung'a söyledin mi? "" Söylemedim henüz,  bir iki saate gelir. ""  Yarın anlatırsın o zaman   bana. "" Tamam, iyi geceler Hoseokaaa. "" İyi geceler  Jiminaaa, iyi geceler meleğim. "
Jimin kıkırdayıp karnını okşadı.
" Yoongi ağaç oldu resmen. "" Tamam kaçtım ben. "
Vedalaştıktan sonra Hoseok koşarak apartmandan çıktı.
Arabaya bindiğinde  sıkıca Yoongiye sarılıp öptü.
" Ohh, çok özlemiş duruyorsun. "
" Özledim Yoongiaa. Aslında benim seninle konuşmak istediğim başka bir konu var, çok kızacağın için şimdiden sarılıyorum, çünkü sen öfkeliyken öfken geçene kadar bana yaklaşmazsın . "
" Noldu? " " Eve gidelim sevgilim. "

Yol boyunca Yoongi aklına gelen tüm kötü ihtimalleri düşünmüştü.
Hoseokla kötü olmak istemiyordu, bu yüzden kötü bir durum olmamasını içiçtenlikle diledi.
Eve geldiklerinde Hoseok kaçarcasına mutfağa  ilerledi ve buzdolabını açtı .
" Aç mısın? " Yoongi ise gergin bir şekilde Hoseok 'un omzundan tutup kendine çevirdi.
" Ne anlatacaksan anlat Hoseok, yol boyunca kafayı yedim saçma sapan şeyler düşünmekten. "
Hoseok çekingence Yoongiye baktı.
Yoongi hâlâ sessiz kalan Hoseok yüzünden dhaa çok geriliyordu.
Tek hamlede kucaklayıp tezgaha oturtup kaçmasını engelleyecek şekilde kollarını ve bacaklarını sabitledi.
" Söyle. " " Şey. "" Hoseok, sinirleniyorum ama. "
" Seninle  karşılaşmadan tanışmadan  önce üniversiteye başladığımızdan beri Jiminde bende Taehyungu tanıyoruz. "

Yoongi gergince yutkunup kaşlarını çattığında Hoseok bakışları karşısında irkildi.
" Jimin ondan hoşlandığı için sürekli onunla arkadaş olmaya çalışırdık ama pek arkadaş olmaya niyetli değildi ama  kibardı. Bizim Jimin ona gerçekten aşıktı. Benim sana kör kütük aşık olduğum gibi.
Ailesini korkunç bir şekilde kaybedince okulla bağlantısı koptu resmen, dersleri iyiydi. Ama kayıplarından sonra bayağı sarsıldı.
Jiminle birlikte onun yanında olduk, destek çıktık. Projelerde ona hep yardımcı olduk.
Biz bizi asla arkadaş olarak görmediğini sanıyorduk ama içten içe kabul etmiş bizi.
Zaten bir süre sonra kayıplara karıştı. İftiraya uğradığı için uzun bir süre hapishanede yatmış.
Aradan uzun bir zaman geçince seninle karşılaştım ama  sizin tanışıyor olduğunuzu bilmiyorduk.
Restoranın açılışının olduğu gün geldi.
Seni hâlâ hyungu olarak gördüğü için ne seninle benim aramda sorun olmasını istedi, nede  seninle tekrar tartışmak istedi. Bunun olmaması içinde yabancıymışız gibi  yapalım dedi. Bende ilişkilerinin olduğunu  hatta Taehyungun seni tanıdığını o zaman öğrendim.   "
Yoongi hiç bir tepki  vermediğinde Hoseok yutkunup devam etti.

" Bakma bana öyle, senin kadar bende Taehyung'u iyi tanıyorum. Kimse ona güvenmemiş olsa bile ben ona güveniyorum. Aranızdaki meseleleride çok iyi biliyorum, o zaman elinde kanıt olmayan Taehyung şimdi bir sürü kanıta sahip. " " Hoseok..... "" Hayır Yoongi, onunla konuşmayı  kesemem, uzakta duramayız çünkü Jiminde ona ait birşey var. "
Yoongi Hoseoktan uzaklaşıp sırtını masaya yasladı.
" Hoseok, ben bunları zaten biliyorum. "
" Ne? "" Şirketin yıl dönümünde onları duydum. Bana bunu anlattığın için teşekkür ederim,  senden değilde başkasından başka şekilde duysaydım bu benim için daha sarsıcı olurdu. "" Özür dilerim amacım asla seni hayal kırıklığına uğratmak değildi. " Yoongi Hoseoka sarılıp öptü.
" Yinede mesafeni koru,  aramızda kalsın bende onu korumaya çalışıyorum bu yüzden mesafeliyim. "
" Kimden neden koruyorsun? "" Joungun'un , ailesini öldürttüğünü söyleyip duruyordu. Çok kinliydi, kendinde değildi, bir kaç ay sonra  Taehyung göğsünden vuruldu. Aslında kurşunun hedefi bendim ama beni korurken vuruldu, fakat suç onda kaldı.
Ailem fazlasıyla kızgındı bu  yüzden, elinde kanıt olmadığı için aklayamadı kendini.
Canım pahasına koruduğum kardeşimin beni öldürmek isteyeceğini sanmıyorum. Eğer öyle bir amacı olsaydı o ölümcül kurşunun önüne atlamazdı. Birşeyler olduğunu zaten sezdim bu yüzdende onu  olabildiğince buradan, herkesten uzak tuttum. Kendimden bile. "
" Hâlâ Taehyung'u kardeşin olarak görüyor musun? "" Görmüyorum, o zaten benim kardeşim. "" Yoongiaaa. "
" Efendim yavrum. ""  Kardeşin baba oluyor. " Yoongi şaşkınca Hoseoka baktığında Hoseok gülümseyip Yoongiyi öptü .
" Amca oluyoruz. " " Gerçekten mi? "
" Evet, Jimin çok tedirgin. Elimden geldiğince sakinleştirmeye çalıştım ama bende tedirginim , evde tek kalıyor bazen aklım onda kalıyor. "" Taehyungla konuşurum ben. "" Oh birde, Jimin senden çekiniyor. "" Sebep? "" Siz Taehyungla kavgalısınız ya nefret edeceğinden,  onun yüzünden aramızın açılacağından korkuyor. "" Anladım,  tebrik etmeye giderim. "" Teşekkür ederim. "" Neden yavrum? "" Anlayışla karşıladığın için. "
Yoongi Hoseok'u kucaklayıp mutfaktan çıktı.
" Asıl ben teşekkür ederim, bana karşı dürüst olduğun için. "
" Yemek yemeyecek misin? "" Tokum yavrum. Ama iznin olursa tatlı yemek isterim. "
" Buzdolabı orada git ye. "" Hoseok. "
" Oh anlıyorum, galiba bizim tatlılar odamızda. " Yoongi, Hoseokun kıkırtısı eşliğinde merdivenden yukarı çıktı.

FOREVER WİTH YOU /SOPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin