F. W. Y. 29🖤

33 5 4
                                    

Bildirim sesi odayı doldururken Yoongi hışımla doğruldu.
" Hoseok, kapat şu telefonunu bugün pazar. Kim sabah sabah yazıyorsa ya çık dışarda konuş yada sessize al. "
Hoseok Yoongi'nin sesiyle alel acele telefonunu  açtı.
" Y..... Yoongi, herşey bitti. "" Ne bitti? "
" Tasarımların reddedilmiş, elimizde hiç birşeyimiz kalmadı. Borç batağındayız. "
Dolu gözlerle Yoongiye baktı.
" Üzgünüm  şirketimizi, herşeyimizi kaybettik. "" Senin hisseler. "" Sue'nun hisseleri de dahil her şeyimiz gitti Yoongi . " 
" Hiç mi bir umut yok Hoseok?  O şirket  aile mirası. "" Elimden gelen herşeyi yaptım Yoongi,  kredi çekmeye bile gittim ama olmadı."
" Restoran? "
"Ondan başka birşeyimiz kalmadı ki, oda giderse nasıl geçineceğiz? "

Yoongi hışımla odadan çıktığında Hoseok peşinden koştu.
" Junkook, acil banka hesaplarına bakmalısın? " 
Jungkook elindeki telefona öylece baktığı için Yoongiyi fark etmemişti.
" Jungkook!! "
" Bittik hyung, her şeyimiz ailemden kalan her şeyim gitti.  Annemin hatıralarını koruyamadım. " Jungkook Yoongi'nin kolları arasında ağlarken Yoongi çaresizce kardeşinin saçlarını okşadı.

Tüm ev halkı Jungkook'un odasında toplanmış kara kara düşünüyordu.
Evi satışa çıkarmaktan başka çaremiz yok, borcun  bir kısmını bu şekilde öderiz, diğer kısmını da bir şekilde düşünürüz. "
" Biz bu kadar borca nasıl girdik? Sadece Joungun ile ortaklığı kestik diye bu kadar borç batağına girmemiz normal değil. Ayrıca evi satarsan nerede kalacağız? "
" Kaçıp gittikleri için nerede olduklarına dair bir izde bulamadık. "" Tüm adamları işten çıkarmak zorunda kalacağız mecbur. "
" Hepsi benim yüzümden, aileme onları musallat eden benim. İlk başta sizin uyarınızı dinleseydim bunlar başımıza gelmeyecekti. "  Hoseok gerçekleri sakladığı için gerçekten suçluluk hissediyordu.
"  Böyle olacağını bilmezdin baba, sen  elinden geldiğince aileni korudun.  Sizi böyle görmeye dayanamıyorum  lütfen yapmayın böyle. Bir şekilde ayağa geri kalkmalıyız. "
" Hoseokaaa, hakkını nasıl öderiz bilmiyorum oğlum. " " Lütfen böyle konuşma sen benim babamsın siz benim ailemsiniz  bana borcunuz morcunuz yok. "
Hoseok çekingence ama samimi gülümsemesi ile Yoongi'nin elini tuttu.
" Yoongiaaa,  önce yemek yiyelim sonra hep beraber evimize gidelim. Buraya göre biraz evimiz küçük ama hepimiz rahatça yaşarız. Hâlâ bizde kalan restoranımız var,  alçım çıkana kadar idare ederim sonra çizimlere başlarım, reddedilen çizimlerimi illa başka bir gören ve almak isteyen olur.  Herşeyimizi kaybetmiş olsakta, savaşıp kaybettiklerimizi geri alalım. "
Yoongi  nefesini kesecek şekilde çarpan kalbiyle affallarken elini Hoseok'un elinden çekti.
" Sen iyi bir arkadaşsın, desteğin için sağol. "
" İyi günde , kötü günde, hastalıkta sağlıkta diye söz verdik birbirimize. "
Yoongi gözlerini kaçırırken kızaran yanaklarından habersizdi.
Hoseok bu hoş görüntü karşısında kıkırdadı.

Yoongi geldikleri bahçeli müstakil eve beğeniyle  baktı.
" Burası bizim evimiz o kapı önündeki çiçekleri, bankı, şuradaki çardağı ve salıncağı sen yaptın. Arkadada güzel bir bahçemiz var. Yarısı çiçek bahçesi diğer yerde  vakit geçirmelik bölüm. "
Şifreye girerken Yoongiye söylemeyi ihmal etmedi.
Yoongiye terliklerini uzatırken beklentiyle baktı.
" Çok ferah. "" Benim tasarımım, herşeyi senin zevkine göre yaptım."
Jungkook ve bay Min koltuğa kurulurken bayan Min ise çoktan lavaboya elini yıkamaya gitmişti.
" Ben Yoongiye evi gezdireyim. "
" Ne yemek istersiniz? "" Buzlukta balık vardı anne ne yaparsan yeriz. "
Jungkookla beraber mutfakta giderke  Hoseok mutfağı gösterdi.
" Bu kapının ardında mutfak var, burası misafir lavabosu, gel benimle. "
Yoongi Hoseok'un arkasından merdivenden yukarı çıktı.
" Burası senin çalışma odan, burası da benim. Çoğu dosyan burada, neyse ki  onlar burada güvende. Kasanın şifresini biliyorsun değil mi? "
Yoongi olumsuzca başını salladı.
" Oh kötü olmuş, vakti geldiğinde hatırlarsın. "" Sen bilmiyor musun? "
" Biliyorum, ama bilmemezlikten geliyorum öyle anlaşmıştık. Çıkalım. "
Burası ve burası misafir odası ama şurayı annemle babama  ait , burası da Jungkook'a ait . "" Ben nerede kalacağım?"
Hoseok sırıtıp bileğinden tutup odalarına götürdü.
Yoongi bileğini çekerken odaya baktı.
" Burası da bizim odamız, şurası banyo, burasıda giyinme odası, sağ gardolap seninki soldaki benim.
Burası seninde evin Yoongi,  rahatına bak. Ben yine koltukta uyumaya devm edeceğim. "
Yoongi birşey demeden odadan çıkınca Hoseokta çıktı.
Diğer odaya dikkat kesildiğinde Hoseok Yoongi'ye baktı.

FOREVER WİTH YOU /SOPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin