1

97 2 0
                                    

Bugün kar yağdı.

Hava beyaz ve ses de emilir. Gökyüzünde mavi olmasa da karanlık değildir. Güneş bulutları hafif bir ışıkla aydınlatır.

Bu, "yıldönümleri" için çok uygun bir hava gibi görünüyor.

Onuncu doğum gününü yeni geçen Chen Xingze, okul kapısında durdu ve demir kapıdan içeri baktı--

Çocuk kısa siyah bir kuş tüyü ceket, bir fular giyiyordu ve yüzünün yarısını örttü, bir kısmını kar kadar beyaz olarak ortaya çıkardı. Kollarında şişkin bir okul çantası ve bir yığın kitap taşıyordu. Çok ağır görünüyordu ama beli çok düzdü.

Chen Xingze eldiven giymediğini fark etti.

"Başka bir tane var mı?" Chen Xingze arkasını döndü ve Li Ji onun arkasında durdu. Li Ji onun sınıf arkadaşı ve arkadaşı. Derse geç kaldığında her zaman bağlı.

Li Ji, "Sınıf 4'te giderek daha fazla insan var. Gelecekte futbol oynamaktan bıkacaklar. Sınıf 2 ve Sınıf 3 sıkılacak."

Chen Xingze çocuğa bakmaya devam etti. Biraz üşümüş gibiydi. Kitabı tutan elleriyle birbirine ovuşturdu. Chen Xingze sebepsiz yere yardım etmek istedi. Öne çıkar çıkmaz öğretim müdürü binadan çıktı.

"Sen Xiaolin, buraya gel!"

Chen Xingze kaybolan figürüne baktı ve tek başına birkaç kelime söyledi.

"Ne mırıldanıyorsun?" Li Ji geldi.

Chen Xingze, "O çocuğun adı Sen Xiaolin" dedi.

Li Ji çok fazla umursamadı ve endişeyle, "Hadi çabuk gidelim. Birinci sınıf neredeyse bitti. Lao Zhang bizi yiyecek!" dedi.

Chen Xingze yavaşça takip etti ve ayaklarının altındaki kar izleri sığdı. Öğretim binasına girmeden önce gökyüzüne baktı. Bulutlar küçük bir ağzı çatladı ve güneş bir şeker yumurtası gibi eğildi. Chen Xingze'nin ruh hali aniden açıklanamaz bir şekilde sıçradı.

Bu gerçekten "yıldönümleri" için çok uygun bir hava.

Chen Xingze'nin gittiği Huiyang İlkokulu, devlet okullarından bağımsız özel bir okuldur. Chen Xingze'nin sınıfında üç sınıf vardır. Daha sonra daha fazla insan transfer olur, bu nedenle okul dördüncü sınıfı bölmeyi planlıyor. Bu yıl birçok kişi birbiri ardına geldi ve diğer sınıflardaki öğrenciler de çok hoş karşılanıyor. Her gün görülecek yeni bir şey olduğunu hissediyorum.

Chen Xingze her zaman çok tembeldi ve okula yeni insanların geldiğine dikkat etmiyor, ancak o gün You Xiaolin'i gördüğünden beri, ecstasy enjekte edilmiş gibi görünüyor ve neredeyse her dersten sonra koridora gitmek zorunda. Dördüncü Sınıf merdivenlerin köşesindeydi ve Chen Xingze, kapıyı geçerken içeriye bakmak için merdivenlerden inip çıkmaya devam etti.

Sen Xiaolin de çok işbirlikçisin. Ders dışı etkinliklere asla katılmaz ve her gün koltuğunda okur.

Bir keresinde Li Ji ve Chen Xingze birlikte Sınıf 4'ten geçtiğinde, You Xiaolin'in hala koltuğunda olduğunu gördü ve garip bir şekilde, "Bir sonraki sınıfta spor değil mi? Hala burada okuyor ve her gün şaşkına dökülmekten korkmuyor.

Chen Xingze, "Onun iyi olduğunu düşünmüyor musun?" dedi.

"İyi nerede?"

"Sadece iyi."

"Görmedim. Çok sıkıcı."

Chen Xingze, elbette bunu zihninde göremediğini söyledi.

Aslında, Chen Xingze Li Ji tarafından biraz haksızlığa uğradı. Sadece Li Ji değil, aynı zamanda You Xiaolin başkalarının gözünde aynı görüntüye sahip - gülmeyen bir inek.

The Third Rose [MTL] [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin