11

3 0 0
                                    

Chen Xingze sol elinde bir erhu ve sağ elinde bir gitar tuttu, şaşkınlıkla pencerenin yanında duruyordu.

Birkaç metre ötede bir erkek ve bir kadın mutlu bir şekilde tartıştılar.

İlk ay ayının on beşinci gününden hemen sonra, Wu Xingzhi'nin Chen Xingze için müzik kış kampı başladı. Chen Xingze, derin dağ beldesine kadar düzinelerce insanı otobüsle takip etti. Buz ve kar, dünyadan izole.

Kış kampında her gün düzenlenen topluluk sınıfları vardır. Chen Xingze, bir halk müzisyeni kız ve bir gitar adamı ile bir gruba ayrılır. Kış kampının sonunda bir rapor performansı olacak ve her grup kendi repertuarını seçecek. Artık halk kızı ile gitarcı bu konuda kavga ediyor.

Halk müziği kızı yatıştırıcı müzik seçmek isterken, gitarcı hevesli Flamingo'yu göstermek istiyor.İkisi kavga ediyor.

Aslında, açıkça söylemek gerekirse, ikisi sadece ana oyuncunun kim olduğu hakkında tartışıyor. Yatıştırıcı müzik, ana melodi olarak halk müziği için daha uygundur ve Flamingo, kahraman olarak gitar olmalıdır. Kış kampının organizatörü tanınmış bir müzik akademisi olduğu ve final raporu performansına ünlü öğretmenler katılacağı için herkes özellikle çalışkan.

"Diyorsun! Ne tür müzik kullanıyorsun!" Azdırı halk kızı gitarcıyla tartışamadı, bu yüzden dış yardım bulmayı umarak Chen Xingze'ye döndü.

Chen Xingze kükreme karşısında şok oldu. Müzik aletini tutarak elini kaldırdı, teslim olma duruşu koydu ve içtenlikle, "Kendi takdirinize bağlıyım. Siz ikiniz karar verdiniz. Size tüm kalbimle eşlik edeceğim." dedi.

Halk müziği kızı ve gitarlı adam tavrından çok memnun kaldılar ve ikinci yarıya başlamak için arkalarını döndüler. Chen Xingze bir süre sonucu tartışmayacaklarını hissetti. Enstrümanı duvara yasladı ve önce gitti.

Ay ayının ilk ayından önce, tatil köyündeki insanlar zayıftı ve neredeyse kış kampı tarafından kiralanıyorlardı. Nereye giderseniz gidin dingling enstrümanlarının sesini duyabilirsiniz.

Yaklaşık 20 dakika sonra Chen Xingze geri döndü. Halk kızı ve gitarcı kavgayı bitirmemişti. Chen Xingze gitti ve "Gerçekten işe yaramıyor. Boksu tahmin edebilirsin" dedi.

Halk müziği kızı: "Bil bakalım ne yumruk! Hiç de profesyonel değil!"

Gitar adam da yankılandı, "Doğru!"

Chen Xingze içini çekti ve gün ışığında yanındaki piyanoya süpürdü ve bir planı vardı. Piyano taburesine oturdu ve "Neden bazı profesyonel becerilere sahip değiliz? Kulak gücüne ne dersin?" dedi.

Halk müziği kızı: "Lege five!"

Gitarlı adam: "Ben 6. seviyeyim!"

Halk müziği kızı: "Sınıfı tekrarlıyorsun!"

"Tamam, tamam, kavga etme." Chen Xingze çocukları ikna etmek gibiydi. "O zaman akorları dinleyelim. İlk hatayı yapan karşı tarafla tartışma, tamam mı?"

Halk kızı ve gitar adamı birbirlerine baktılar.

"Tamam."

Sonunda uzun süre dinledikten ve döndükten sonra gitar adamı ağzını kaydırdı ve fırsatı kaçırdı.

Halk müziği kızı mutlu bir şekilde "Rüzgarın Yaşadığı Sokak"ı seçti, ana olarak erhu, yardımcı olarak piyano ve yardımcı olarak gitar.

Gitar adam gökyüzüne baktı ve içini çekti.

Orijinal şarkının melodisi nispeten basit olduğu için, tartışmadan sonra zorluğu geliştirmek için bir varyasyon yapmaya karar verdiler. Chen Xingze tekrar tekrar kavga edeceklerinden çok korkuyordu. Her toplantıda dikkatliydi.

The Third Rose [MTL] [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin