30

1 0 0
                                    

Chen Xingze öfkeyle eve döndü. Wu Xingzhi ve Chen He'nin ikisi de iş seyahatlerindeydi. Evde tek başına başsız bir sinek gibi dolaştı, fırtınalı bir dalga olduğunu ve havalandırmanın bir yolu olmadığını hissetti.

Ama ne kadar isteksiz olursa olsun, hala yeniden okuma görevi olan Chen Xingze için yapabileceği çok az şey var. Misheng'i bulmak için Şangay'a gitmesi imkansız, temas yöntemi olmadığından bahsetmiyorum bile ve oraya gitse bile bulamıyor.

Uzun süre depresyonda kaldıktan sonra, Chen Xingze sonunda kabul etti ve çok çalıştı.

Chen Xingze'nin üniversite giriş sınavından sadece birkaç gün sonra Mi Sheng, Şangay'da Song Baiyang ile tanıştı.

Mi Sheng Mayıs ayında Şanghay'a geldi. O sırada Song Baiyang hala çekim yapıyordu ve bir aydan fazla bir süre sonra Şangay'a döndü. Sıcak bir yaz gününde, menajeri Wei Kang, Mi Sheng'i aradı ve buluşacak zaman ve yer konusunda anlaştı.

Ayrılmadan önce Mi Sheng yeni kıyafetler alıp almayacağını düşündü. Daha sonra Song Boyang ile tanışmaya gerek olmadığını hissetti, bu yüzden daha önce Chen Xingze ile tanıştığı gömleği giydi.

Kararlaştırılan saat 12'ydi, ancak Mi Sheng gecenin ortasında öğleden sonra 2'ye kadar bekledi ve Song Bai ve Yang geç geldi.

Song Baiyang bu yıl 30 yaşında. Kuruluşunun yaşına gelmiş olmasına rağmen hala ekranda taze et olarak görünmekte ısrar ediyor. Song Baiyang'ın vakfından bahsetmişken, aslında iyi, ama sinirli ve sinirli, sigara, içki ve erotik bağımlısı ve çabuk yaşlanıyor. Genç imajını korumak için birçok plastik ameliyat yaptı ve her ay cilt bakımına çok para harcıyor.

Kapıdan girdikten sonra Song Baiyang doğruca Mi Sheng'e gitti. Yaklaşırken Mi Sheng güçlü bir şarap kokusu aldı.

Üç adım ve iki adım sonra, Song Baiyang Mi Sheng'i kanepeden yukarı çekti, aşağı yukarı baktı ve heyecanla, "Bunca yıldır seni çok özlüyorum" dedi.

Mi Sheng onu tutmasına izin vermek için hareket etmedi. Bir süre sonra Song Baiyang yeterince sarıldı ve bir şişe kırmızı şarap almak için şarap dolabına döndü. Döndürürken ve mantarı sokarken açgözlülükle ona baktı.

"Bu yıllarda nasılsın?" Song Baiyang sordu.

"Çok fazla değil. Bu kadar."

"Bir stil stüdyosu açtığını duydum, değil mi? Bu sektörde temassız yapmak kolay değil."

"Uh-huh."

"Bak ne kadar zayıfsın. Zor, değil mi?"

"Zar zor iyi bir zaman."

"Neden bununla yetinmek zorundasın? Neden geçen yıl bana gelip benimle kalkmadın?" Song Baiyang şarabı açtı ve iki bardak doldurdu. Hadi, uzun bir ayrılıktan sonra yeniden birleşmemizi kutlayalım.

Bir bardak içtikten sonra Mi Sheng, Song Baiyang'ı tekrar düşürdü. Song Baiyang bacakları yukarıda, ayak parmaklarını sallayarak kanepeye oturdu ve iyi bir ruh hali içinde görünüyordu. Neden bu kadar çok içmek istiyorsun? Seni gördüğümde gergin oluyorum?"

Hayır.

Çünkü sarhoşken mutsuz şeyler düşünmek zorunda değilsin.

Kalbinde bir cevap olmasına rağmen, Mi Sheng yine de Song Baiyang'ın anlamına göre başını salladı.

Bir süre sessizlikten sonra Song Baiyang kısık bir sesle sordu, "Neden bana gülümsemiyorsun?"

Bunu duyan Mi Sheng kahkahayı patlattı ve fısıldadı, "Daha önce komik bir şey yoktu, ama sözlerin bana bir kahkaha attı."

The Third Rose [MTL] [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin