2

23 1 0
                                    

Chen Xingze'nin öfkesini ifade etme şekli çok basit. Doğrudan yaptı.

Chen Xingze hafta içi her zaman çok nazikti, bu yüzden aniden You Xiaolin'i korkuttu.

"Siz insanlara zorbalık yapıyorsunuz, değil mi!" Chen Xingze hiç bu kadar kızmamıştı. Banyoda beyaz gözlü bir kurt olarak You Xiaolin'i azarladı ve göz açıp kapayıncaya kadar pişman oldu. Bu kadar dürtüsel olmadığı için kendini suçladı ve You Xiaolin'i sınıfta yalnız bıraktı. Orada olsaydı, bunlara sahip olmazdı.

You Xiaolin'in hafta içi onlar tarafından zorbalığa uğrayabileceğini düşünen Chen Xingze daha çok uğraştı.

Ama sonuçta üç dövüşmek biraz isteksizdi. Herkes kızdı. Beni çektin ve kızdırdın. Chen Xingze bir çocuk tarafından masaya itildiğinde, You Xiaolin aklına geldi ve Chen Xingze'yi çekmeye geldi.

"Savaşma!"

Sen Xiaolin savaş durumuna getirildin. Bir çocuk onu tekmeledi. Chen Xingze öfkelendi ve You Xiaolin'i arkasından çekti, sözlüğü yerden aldı ve rakibine çarptı.

"Siktir git!"

On dakika sonra, beş kişi toplu olarak ofise çağrıldı.

Doğal olarak, Chen Xingze, You Xiaolin'in öğretmen tarafından azarlanmasına izin vermedi ve "önce ben yaptım" demek için inisiyatif aldı. Öğretim müdürü ona bir göz attı ve "Sen dinlen!" dedi. Sana Xiaolin'e "Neler oluyor?" diye sordu.

Sen Xiaolin çok gergindi ve küçük yüzü soldu. Chen Xingze, You Xiaolin'in bu durumda tek kelime edemeyebileceği konusunda çok açık. Chen Xingze sahayı bitirmesine yardımcı olmak için beynini zorladı, ama beklenmedik bir şekilde, You Xiaolin ağzını açtı.

"Çöpü koltuğumdan süpürdüler ve o kadar sinirlendim ki onlarla savaştım. Chen Xingze az önce geçti ve onunla hiçbir ilgisi yoktu.

Yönetmen yüzünde bir gülümsemeyle Chen Xingze'ye baktı, "Böyle geçebilir misin?"

Sen Xiaolin başını eğdin ve fısıldadın, "Bunun onunla hiçbir ilgisi yok."

Chen Xingze, You Xiaolin'in ondan kurtulmasına yardım etmek için yardımını dinledi ve kalbi mel olmak üzereydi.

Bu mücadele gerçekten buna değer.

On saniyeden daha kısa bir süre içinde yemin etti - You Xiaolin ne kadar çalışmaya odaklanırsa odaklansın ve gelecekte onu görmezden gelse de, ona asla kızmazdı.

"Koltuğundaki çöpleri süpürmedik. Evini temizlediğimizde ayağa kalkmadı." Bir çocuk tartıştı.

Chen Xingze aniden öfkesini kaybetti, "Bunu söyleyecek gerçekten yüzün var!"

"Oove it! Kavga etmeyin!" Dekan azarladı. Yaralarını kontrol etti ve ciddi bir şekilde uyardı, "Siz buna dikkat edin. Örnek almıyorum."

O gün okuldan sonra Chen Xingze, öğretim binasının kapısında You Xiaolin ile tanıştı. Chen Xingze koştu. Sen Xiaolin onun geldiğini görünce sessizce onunla yan yana yürüdü.

Chen Xingze'nin kalbi çarptı, sadece okula giden yolun daha uzun olabileceğini düşündü.

"Bana yardım ettiğin için teşekkür ederim, ama gelecekte savaşma."

Chen Xingze baktı ve You Xiaolin başı eğik yürüdü ve gözleri yere düştü.

"İnsanlara zorbalık etmelerine kim izin verdi?"

"Şaka yapıyorlar."

"Nasıl şaka yapıyor olabilirsin!"

Chen Xingze'nin sesi yüksekti ve You Xiaolin durdu, "Bitti."

The Third Rose [MTL] [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin