29

0 0 0
                                    

Üniversite giriş sınavına sadece birkaç ay kaldı ve zaten çok geç. Ailesiyle görüştükten sonra Chen Xingze, üniversiteyi bir yıl boyunca tekrarlamaya karar verdi.

Wu Xingzhi ayrıca gelecek yıl için performans programını hesaplamak ve Chen Xingze'nin profesyonel kurslarda çalışmasına yardımcı olmak için zaman ayarlamak için grubun bestecisiyle iletişime geçti.

Bu şeylere hazırlanmak yaklaşık bir ay sürdü ve Chen Xingze yüzünü tamamen değiştirdi ve çok çalıştı. Sakinleşmek için tüm iletişim ve eğlence ekipmanlarını durdurdu. Bu dönemde Misheng'in onu deli gibi aradığını bilmiyordu.

İster işte ister ailede olsun, herkes Misheng'i çağırıyor, ancak Misheng'in kalbi Chen Xingze'de. Onunla konuşmak için bir fırsat bulmak istiyor, yoksa sakinleşip hiçbir şey yapamıyor.

Ama Chen Xingze boşuna kayboldu.

Başlangıçta Mi Sheng, Chen Xingze'nin sınavda olması gerektiği konusunda kendini rahatlattı. Ancak sınav her gün değil ve cep telefonunuzu her zaman kapatmanıza gerek yok. İki hafta bekledikten sonra Misheng, Chen Xingze'nin şehrine gitmeye karar verdi.

Jo barın kapısını kapattı ve gitmesine izin vermedi. Ayrıca Mi Sheng'e ne yapması gerektiğini de listeledi. Stüdyonda ne kadar iş var? Annene iyi bir dadı buldun mu? Bu kadar çok şeyi bitirmeden çocuğu bulman gerekiyor, Mi Sheng, sakin ol, tamam mı?

Mi Sheng itaatkar bir şekilde başını salladı, "Tamam, biliyorum. Onunla konuştuğumda, konuşmayı bitirir bitirmez bunları yapacağım.

"Mi Sheng!" Jo kolunu demir ve çelikle sıktı. Başlangıçta ne dedin? Sadece bir rüya, o yüzden şimdi uyan. Onun dışında çok yaşlısın. Seninle gitmesi mümkün mü sence?

"Bahse girerim ona söyleyecek bir şeyim var. Onunla konuşmam gerekiyor." Mi Sheng aynı kelimeleri tekrar tekrar tekrarladı ve sesi daha hafif ve hafif oldu. Başını katladı ve yalvararak Jo'ya baktı, "Onu bulmama izin verir misin? Bu sefer, onu bulamazsam gerçekten vazgeçtim."

Jo, Mi Sheng'e Chen Xingze'nin şehrine kadar eşlik etti. Mi Sheng, Chen Xingze'nin nerede yaşadığını bilmiyordu, bu yüzden okuluna gitti ve bekledi. O sırada Chen Xingze, Wu Xingzhi tarafından orkestra öğretmenini uzun süre görmek için götürüldü. Mi Sheng okul kapısına çömeldi ve ara sıra Chen Xingze'nin sınıf arkadaşlarına sordu, ama Mi Sheng gibi onlar da Chen Xingze'nin nerede olduğunu bilmiyorlardı.

Bir hafta bekledikten sonra Jo dayanamadı. "Burada zaman kaybetmek istiyorsan, önce ben geri döneceğim."

Mi Sheng hiçbir şey söylemedi. Okul kapısında durdu. Paltosu orta derecede ince, ancak çok ince olduğu için, yol kenarındaki solmuş bir çam dalı kadar ince, içine sarılmış bir kağıt tabakasına benziyor.

Jo ve Mi Sheng tüm yolu yürüdüler ve acısını gerçekten net gördüler.

"Son iki gündür deliydin ve sana söylemedim." Jo ellerini ceplerine koydu ve Mi Sheng'in arkasında durdu. Song Baiyang benimle iletişime geçti.

Mi Sheng'in omuzları titredi. Bir an için Jo, daha da depresyonda olduğunu hissetti.

"Aslında bu ilk değil. Geçen yıl benimle bir kez iletişime geçti ve seni bulmak istedi ama reddettim. Bu yıl..." Jo durakladı ve dedi ki, "Bu yıl durum farklı. Kız kardeşin taşındı ve teyzemin her zaman ona bakacak birine ihtiyacı var. Kesinlikle eskisi gibi aylarca dışarıda çalışamazsın. Song Baiyang iyi anlaşamasa da, en azından işi istikrarlı ve hayatı hala güvende. Onu takip etmen çok daha rahat.

Mi Sheng arkasına bakmadı, "Onu takip et, nasıl böyle olduğumu mu unuttun?"

"Yani geçen yıl ne zaman geldiğini sana söylemedim. Onunla tekrar bir araya gelmen için seni teşvik etmiyorum. Song Baiyang gerçekten bir pislik ama kötü bir hayat yaşama. Sadece onu Gao Xiwen olarak düşün. İhtiyacın olanı alırsın. Bu süreyi atlattığında başka bir plan da yapabilirsin.

The Third Rose [MTL] [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin