41

7 0 0
                                    

Ondan sonra Song Baiyang'ın evinden taşındılar. Mi Sheng, Chen Xingze'nin okulunun yanında tek kişilik bir oda kiraladı. Chen Xingze kirayı almak istedi ama Mi Sheng kabul etmedi.

"Hala bir öğrencisin. Ayrım gözetmeksizin para harcama."

"Hayır, alacağım, ya da düz bir olarak duracağım. Kendin seçebilirsin."

Mi Sheng güçlü konuşmasını dinledi ve gülümsedi. Chen Xingze gülümsemeyle baştan çıkarıldı ve ona sarıldı. Mi Sheng'in kollarında yatmasına izin verdi ve Mi Sheng yüzüne dokunmak için parmağını uzattı.

"Beni bu kadar desteklemek istiyor musun?"

"Evet, yükseltebilirim. Kendim para kazanırım."

Chen Xingze ikinci sınıftan beri bazı kompozisyon çalışmaları üstlendi.Eskiden eğlence eğitmeniydi.Mi Sheng ile birlikte olduğu için işini ve hayatını ciddi bir şekilde planlamaya da başladı.

Chen Xingze ayrıca özellikle eve gidip ailesine Mi Sheng hakkında itiraf etmek için bir zaman buldu. Söylenemeyecek bazı şeyleri ihmal etti ve onlara sadece gizlenemeyecek şeyler söyledi.

"Ne?" Wu Xingzhi şaşkına döndü, "Senden on yaş büyük mü?!"

"Ah."

"Yani şimdi otuzun üzerinde mi?"

"Evet, hala gencim."

"Chen Xingze!"

Chen Xingze boğazını temizledi ve dedi ki, "Yaş, hepsi bu. Biliyorsun, Şangay'da ilk yılında evlenen bir sınıf arkadaşım var. Kız arkadaşı ondan yedi yaş büyük. Güney yaşı pek umursamıyor. Burada çok gerideyiz."

Wu Xingzhi öfkeyle, "Bunu benimle yapma. Ben Şangay olmadan bir arkadaş değilim!" dedi.

Chen O kanepeye oturdu ve sigara içti ve alçak bir sesle, "Önce kavga etme. Sonra bana özellikle durumu, ailesi, akademik nitelikleri, işi ve bunların hepsi hakkında anlat?" dedi.

Bunlar... pek bir şey gibi görünmüyor.

Chen He Ningmei, "Aldatıldın, değil mi?" dedi.

Chen Xingze: "İmkansız. Birbirimizi uzun zamandır tanıyoruz."

Chen He: "Öyleyse neden onun hakkında bir şey söylediğini duymadım?"

Chen Xingze başı eğik olarak kanepeye oturdu.

"Ben... Başlangıçta ona öyle bakmadım."

Mini Sheng'i on altı yaşında tanıyordu, on yedi yaşında onunla tanıştı ve on sekiz yaşında ondan ayrıldı. O parlaklık ve acı yıllarında, tüm vücudunu You Xiaolin ve Lu Hao'ya döktü. Mi Sheng her zaman dolaşıyor gibiydi ve her yerde gibi görünüyordu.

"Baba, anne, ciddiyim. Önce dışarı çıkalım."

Wu Xingzhi fısıldadı, "Açıkçası daha iyi bir durum bulabilirsin."

"Daha iyisi olmayacak."

Chen Xingze ne kadar büyürse, bir insanın hayatının enerjisinin o kadar sınırlı olduğunu hisseder. O kadar erken birgindi ki çok gençken sevgiyle yanıyordu. Ve o yavaş ve her ilişki uzun yıllar sürdü. 18 yaşından önce hayatının en önemli zamanıydı. Şimdi yazdığı her şarkı, her müzik parçası, yazdığı her şarkı orada kök salmış.

Artık aynı şeyi tekrarlamak, tekrar anlamak, tekrar aşık olmak ve her şeyi tekrar vermek için ruhunu geri kazanması zor. Gerçekten yapsa bile, kişinin başlangıçta çocuksu ve sevecen benliği hiç tanımadığını düşündüğünde her zaman bir şeyi kaçırdığını hissetti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The Third Rose [MTL] [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin