20

6 0 0
                                    

"Gökkuşağı"na geri dönersek, Mi Shengguo gerçekten Chen Xingze'nin beynini yıkamak için birkaç kişi buldu. Herkes Chen Xingze'yi heteroseksüel bir adam aramamaya ikna etti.

"Kendini kötüye kullanma. Sonunda incineceksin." Xiaochuan, Chen Xingze'ye abartılı bir şekilde yaslanırken söyledi. Mi Sheng yakasını arkadan çekti ve onun için çekti. Xiaochuan tatminsiz bir şekilde döndü.

Chen Xingze herkesin dedikodusundan depresyona girdi ve içmeyi teklif etti. Bu sefer Jo onu durdurmadı. Bu dönemde Chen Xingze ellerini rahatlatmaya gitti. Banyonun kapısında iki adamın birbirlerine sarılıp öpüştüğünü gördü. O kadar korkmuştu ki içeri girmeye cesaret edemedi.

Barda, Chen Xingze'nin beynine birbirine çarpan hızlı tempolu elektronik sesler, melodiler, alkol ve çürümüş resimler vardı ve yanakları daha sıcak hale geldi.

Aniden biri ona arkadan sarıldı ve duvara itti. Chen Xingze arkasını döndü ve Xiaochuan'ın kızarmış yüzünü gördü ve bir çift güzel göz duygusal olarak ona baktı.

"Chen Xingze, henüz ona eşlik etmedin, değil mi?" Xiaochuan'ın vücudu ona yakındı. Chen Xingze püskürtüldü ve bir elin ona dokunduğunu hissetti. Chen Xingze ölesiye korktu ve Xiaochuan'ın kolunu tuttu. Bekle... bunu yapma."

Xiaochuan: "Hiç arkadaşım yok. Birlikte gidelim mi?"

Chen Xingze böyle bir durumla hiç karşılaşmadı ve yüzü neredeyse tanıdık.

"Sen, önce kalk ve söyleyecek bir şeyin var."

"Seninle aynı yaştayım. En küçüğüm." Xiaochuan Chen Xingze'ye cilveli bir tonda, "Senden çok hoşlanıyorum. İlk görüşte senden çok hoşlanıyorum. Benden hoşlanıyor musun?" dedi.

Chen Xingze utanmış ve tedirgindi, "Sadece tuvalete gitmeye geldim... Mi ve Mi Sheng nerede?"

Timmy olduğunu duyar duymaz, Xiaochuan'ın ifadesi kasvetli hale geldi.

"Misheng'den uzak dur."

"Ne?"

Xiaochuan alay etti ve dedi ki, "Ciddiymiş gibi davransa da, aslında vahşi bir kedi. Östrusdayken herkesle yatabilir. Hala yüzünü görebiliyor ve alt kısmı uzun süredir gevşek.

Chen Xingze şaşkınlıkla Xiaochuan'a baktı. Mi Sheng ile masanın üzerinde çok iyi görünüyordu. Arkasını döner dönmez böyle sözler söylemeyi beklemiyordu.

"Onun hakkında bunu nasıl söyleyebilirsin..."

"İnanmıyor musun? Başkalarına sorabilirsin. Para için her şeyi yapabilir. Xiao Chuan'ın kafası Chen Xingze'nin göğsündeydi, "İyi olup olmadığını söyleme. Dışarı çıkalım. Evime gitmeye ne dersin? I-ah!"

Xiaochuan sözlerinin yarısını söyledi ve güçlü bir güç tarafından geri çekildi.

Mi Sheng, Xiaochuan'ı duvara attı, ellerini ceplerine koydu ve çok yakın durdu.

Xiaochuan'dan daha uzundur ve aşağıdan görüşü soğuk ve keskindir.

Xiaochuan vuruş kolunu ovuşturdu ve üzgün bir yüzle, "...Ne yapıyorsun? Çok acıtıyor." dedi.

Mi Sheng eğildi, gözlerinin içine baktı ve sadece iki kişinin duyabileceği bir sesle nazikçe, "Eğer yapmak istemiyorsan, bana söyle." dedi.

Xiaochuan o kadar üzgündü ki Mi Sheng'e bakmaya cesaret edemedi ve başını eğip uzaklaştı.

Mi Sheng Chen Xingze'ye geldi ve kolayca "Neye bakıyorsun? Neden tuvalete gitmiyorsun?" dedi.

Chen Xingze kendine geldi, "Ah...ah." Mi Sheng, Chen Xingze'nin tuvaleti bitirmesini ve onu geri götürmesini bekliyordu. Artık içme. Eve geri dön.

The Third Rose [MTL] [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin