Tatilden bir gün sonra Chen Xingze ve Lu Hao, oynamak için dışarı çıkmak için randevu aldılar. 10:30 gibi kitapçıda buluşacaklar. Şimdi saat neredeyse 11. Lu Hao henüz hareket etmedi. Chen Xingze sormak için aradı. Lu Hao öfkeyle uyuduğunu ve bu tarafa koştuğunu söyledi.
"Çok endişeli olma. Güvenlik her şeyden önce gelir. Her neyse, çok geç." Chen Xingze dedi.
"Mağazaya git ve önce beni bekle! Dışarısı çok soğuk!" Lu Hao, sızlanan rüzgar eşliğinde cep telefonuyla kükredi.
"Ne kadar süre orada olacaksın?"
"Yaklaşık on beş dakikalığına taksiye binmek üzereyim."
"Kavşakta görüşürüz."
Belki de sürücüyü sonuna kadar hızlı bir şekilde açmaya çağırdı. Telefon görüşmesinden on dakika sonra Lu Hao geldi.
"Mağazada beklemedin mi?" Lu Hao şikayet etti.
"Başkalarını suçluyorsun." Chen Xingze yol kenarında yeni aldığı kavrulmuş tatlı patatesi açtı ve sıcak tatlı patates kışın sıcak hava verdi.
Lu Hao'nun kafası geldi ve "Ben de yemek istiyorum" dedi.
"Çık, geç kalan insanlar tatlı patates yemeye uygun değil."
"Erken gelmek için kahvaltı yapmadım."
"Uyumana kim izin verdi?"
Lu Hao haksızlığa uğradıldı. Chen Xingze, "Dün gece yine biriyle randevu almaya gittim. Bir günde yemek yemek ve oynamak dışında başka ne yapabilirsin?" dedi.
"Sana hala kitapçıya kadar eşlik edebilirim."
"..."
Chen Xingze, doğal donukluğun gerçekten harika bir tür olduğunu ve istemeden baştan çıkarıcının, entrikacı Gay'den daha ölümcül olduğunu söyledi.
Chen Xingze kollarından başka bir fırında tatlı patates çıkardı.
"Merhaba, iyi kardeşim!" Lu Hao'nun gözleri aniden parladı ve mutlu bir şekilde tatlı patatesi aldı. İki tane aldın, değil mi? Ayrıca bilerek benimle dalga etti.
"Yavaş ye ve boğulma." Chen Xingze ona baktı. Sadece iki tane almakla kalmadı, aynı zamanda Lu Hao'ya verilen tatlı patatesin soğuyacağından korkuyordu ve aynı zamanda sıcak tutmak için kıyafetlerine koydu, bu da midesini kaşındırdı.
Chen Xingze, Lu Hao'nun dün basketbol oynamak için dışarı çıktığını biliyordu. Bugün onu aramayı planlamıyordu ve Lu Hao kitapçı gibi yerlerle hiç ilgilenmiyordu, ama yine de her seferinde Chen Xingze ile gelmekte ısrar etti.
"Neden kağıt kitap almak istiyorsun? Elektronik versiyonu yok. El ele tutuşmak ne kadar ekşi." Chen Xingze kitap rafının önünde kitap seçerken, Lu Hao ortalığı karıştırıyordu.
Chen Xingze kafasız, "Basketbol bir kitaptan çok daha ağırdır" dedi.
"Basketbol her zaman benim elimde değil."
"E-kitaplar hakkında hiçbir şey hissetmiyorum."
"Hala okurken hissetmek istiyor musun?"
Chen Xingze, Lu Hao'nun önünde avucunu uzattı ve Lu Hao geri küçüldü, "Ne yapıyorsun? Birine vuracak mısın?"
Chen Xingze: "Kokusunu alıyorum."
Lu Hao şüpheyle kafasına baktı ve hafif bir mürekkep kokusu aldı.
"Ah... Kitap okumayı seven insanları anlamıyorum."
"Ayrıca sadece boş kitaplar okuyorum ve ders kitabının bir sayfasını okuyamıyorum." Chen Xingze, daha önce tek taraflı olarak sırdaş olarak kabul edilen Zhang Ailing'in eserlerinin koleksiyonunu edebi kitaplıkta gördü ve bir tane çıkardı. Bir süre kafeye gidelim. Sen de uykun var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Third Rose [MTL] [BL]
Non-FictionGençliğin iniş ve çıkışlarında gezinen, cinselliğini ve hayatındaki en önemli ilişkileri keşfederken bir çocuğun yolculuğunu takip eden sıcak, şefkatli, olgun bir hayattan kesit hikayesi. Gerçek hayattan uyarlanmıştır. Bölüm sayısı: 41