Ondan sonra Chen Xingze ve Lu Hao bir süre üşüdüler.
İkisi de iyi değil.
Lu Hao, Chen Xingze yüzünden sıkıldı ve Chen Xingze, You Xiaolin yüzünden sıkıldı. Lu Hao'nun koca ağzının ve çatalının üçüncü gününde, You Xiaolin Chen Xingze'yi bulmaya geldi. Sen Xiaolin çok zeki bir insansın. Bir an düşündükten sonra Lu Hao'nun cümlesinin anlamını tahmin etti.
"Çiçeklerin parasını kendin mi ödedin?"
"Hayır."
"Chen Xingze."
Adı telaffuz edilen Chen Xingze sırtını sıktı ve yanlış bir şey yaparken yakalanan küçük bir gelin gibi hissetti.
Sonunda, You Xiaolin'in güçlü ısrarı altında, Chen Xingze onu 200 yuan kabul etti.
"...Gerçekten ihtiyacım yok." Hala son mücadeleyi yapıyor.
"Eğer kabul etmezsen, gelecekte buluşmayacağız."
Hayır, sadece bunu öldüremezsin.
Chen Xingze para toplamak zorunda kaldı.
200 yuan onun için bir şey değil, ama Sen Xiaolin tutumlu bir hayat yaşıyor. Günde 20 yuan'dan fazla yemiyor, bu da neredeyse on günlük yemek parası.
Chen Xingze, You Xiaolin'in kar beyazı ve ince boynuna baktı ve kalbi o kadar üzgündü ki tekrarlayamadı. Sınıfa dönüş yolundaki her adım bir bıçağa basmak gibiydi.
Yarı yolda, Lu Hao ile tanıştı.
Şans eseri bir karşılaşma gibi görünüyor, ama aslında Lu Hao tarafından tasarlandı.
Lu Hao, o gün şeftali ormanının dışındaki hoş olmayan ayrılıktan bu yana saldırı içinde. Chen Xingze'nin tanıdığı en garip insan olduğunu düşündü. Belli ki sahadaki en güçlü ortaklar ve en yakın arkadaşlar, ama Chen Xingze'yi hiç anlamıyor. Öfkesini çözemedi. Her zaman kızması gerektiğinde kızgın olmadığını, kızmaması gerektiğinde kızgın olduğunu hissetti.
Öyle olsa bile, Lu Hao hala bu arkadaşlığı kaybetmek istemiyordu. Dolambaçlı bir insan değildi. O öğleden sonra özür dilemek için Chen Xingze'ye gitti.
O sırada Chen Xingze vücudunun her yerine korkunç bir aura yaydı. Lu Hao korkusuna katlandı ve onunla konuşmaya gitti.
"Chen Xingze... Ben, seninle konuşmak istiyorum."
Chen Xingze ona soğuk bir şekilde baktı.
"Neden bahsediyorsun? Bana bir ders ver?"
Chen Xingze açıkçası ona özür dileme şansı vermek niyetinde değildi. Lu Hao birkaç kez boğuldu.
Lu Hao ciğerini sızıyordu. Chen Xingze'nin ne düşündüğünü anlayamadı. Anlamanın kızlardan daha zor olduğunu düşündü.
Bu iki gün Lu Hao için çok acı vericiydi. Nadir görülen uykusuzluğu var. Annesine şikayet etti ve Chen Xingze ile tartıştığını söyledi. Annesi ona eğer telafi etmek istiyorsa Chen Xingze'ye gitmesini ve ne söylemek istediğini söylemesini söyledi.
"Hayır, hayır, hayır, konuşamam. Beni affetmeyecek." Lu Hao öfkeyle, "Ama nerede yanıldığımı bile bilmiyorum!" dedi.
"Küfür etme."
"Yanılıyorum, anne. Lütfen çözmeme yardım et."
"Kendim için düşünüyorum, neden bu kadar çekingensin?"
"Ben değilim! Bilmiyorsun, Chen Xingze'yi gördüğümde, ben..." Lu Hao tereddüt etti ve annesi ona gözlerini kısarak baktı. Lu Hao dişlerini açmakta zorlandı ve fısıldı, "Çok gerginim... Kalbim çok atıyor ve nedenini bilmiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Third Rose [MTL] [BL]
Non-FictionGençliğin iniş ve çıkışlarında gezinen, cinselliğini ve hayatındaki en önemli ilişkileri keşfederken bir çocuğun yolculuğunu takip eden sıcak, şefkatli, olgun bir hayattan kesit hikayesi. Gerçek hayattan uyarlanmıştır. Bölüm sayısı: 41