Mi Sheng, Song Baiyang'ı görmek için temizlik yaptı. Onu neredeyse iki aydır görmemişti. Bu dönemde Wei Kang birçok kez aradı ve Mi Sheng tarafından reddedildi.
Alçı kolundan çıkarıldığı gün, Mi Sheng, Wei Kang'ı aramak için inisiyatif aldı ve ondan Song Baiyang ile tanışmasını istedi. Song Baiyang'ın programı yoğundu ve Mi Sheng özgür olana kadar bir hafta bekledi.
Song Baiyang'ın evinde randevu aldılar. Uyanmasını ve sarhoş olmasını önlemek için Mi Sheng sabah erkenden onu görmeye gitti. Mi Sheng'in Song Baiyang'ın evinin anahtarı yoktu, bu yüzden dışarıda bekledi. Song Baiyang'ın programına aşinaydı ve saat sekizde uyanacağını ve sonra tekrar uykuya dalmak için alkol alacağını biliyordu.
Arama zamanını hesapladı. Yeni uyanmış olan Song Baiyang, kapıyı açmaya geldi. Mi Sheng'i görünce depresyonda görünüyordu.
"Ah, bıçak eski değil."
Mi Sheng, "İçeri gireyim. Sana söylemem gereken bir şey var." dedi.
Song Baiyang vücudunu çevirdi ve Mi Sheng odaya yürüdü. Song Baiyang'ın yanından geçerken, Song Baiyang aniden eğildi ve Mi Sheng'in omzunda kokusunu aldı.
"Kokuyor..."
Mi Sheng onu görmezden geldi ve doğruca oturma odasına gitti. Song Baiyang kapıyı kapattı ve kanepeye oturdu. Masanın üzerinde dün gece bitirmediği kırmızı şarap vardı ve yarım bardak doldurdu. Mi Sheng onun karşısına oturdu ve "Sana veda etmek için buradayım" dedi.
Şarabı döken el durdu.
Mi Sheng, "Uzun zamandır bunu düşünüyorum, ama yine de sana 'teşekkür ederim' diyemiyorum, bu yüzden sadece 'güle güle' de." dedi.
Song Baiyang ağzının köşelerini bağladı ve tekrar şarap dökmeye başladı. Tembelce dedi ki, "Bugün seni ilk gördüğümde bir şeylerin yanlış olduğunu hissettim. Kelime neydi..." Song Baiyang uyluğunu okşadı ve "Yaşlı ağaç çiçek açıyor mu? Hahaha!" Güldü ve Mi Sheng'in yüzü ifadesizdi. Song Baiyang ince gözlerine baktı, bir yudum şarap aldı ve "Kiminle yattın? Yenisiyle yattın" dedi.
Mi Sheng, "Gelecek hafta senin evinden taşınacağım ve işi Wei Kang'a açıklayacağım" dedi.
Song Baiyang sessizce baktı.
"Gerçekten mi?"
"Ne düşünüyorsun?"
Song Baiyang güldü. Mi Sheng, kaç yaşındasın? Otuz yaşından büyüksün. Neden hala çocuk gibisin? Parmağını ona doğrulttu, "Bir şeylere nasıl yer bırakacağını bilmelisin. Tek bir kelime olmadan tüm arka yolları kesebilirsin. Bu adam yatakta ne kadar iyi."
Mi Sheng uzun süre suskun kaldı. Ayağa kalktı ve "Bugün sana bunu söylemek için buradayım. Gelecekte birbirimizi bir daha görmeyeceğiz. Kendine iyi bak." dedi.
"Dur." Song Baiyang'ın sesi kısıktı, bu da bir uyarı anlamına geliyordu. Üç yıldır Şangay'dasın ve ben para harcıyorum. İstediğini söyler söylemez gidebilirsin. Benimle kim olmak istersin?
Mi Sheng arkasını döndü ve gülümseyerek, "Patron Song bir kayıpta olduğunu hissederse, bana sadece numarayı söyle, sana geri vereceğim. Ama çok fazla yapma. Beni tanıyorsun. Çok fazla olursa yeniden utanacağım.
Song Baiyang'ın gözlerinin köşeleri sanki kızgınmış gibi hafifçe seğirdi.
Mi Sheng: "Söyleme? O zaman gideceğim." Arkasını döndü ve arkasındaki sesi duyduğunda iki adım attı. Song Baiyang'ın camı kafasına doğru bir şekilde vurdu. Mi Sheng'in kıyafetleri çekildi. Song Baiyang kabaca onu çevirdi, yüzüne tokat attı ve öfkeyle azarladı, "Gitmene izin vermedim. Nereye gitmek istiyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Third Rose [MTL] [BL]
Non-FictionGençliğin iniş ve çıkışlarında gezinen, cinselliğini ve hayatındaki en önemli ilişkileri keşfederken bir çocuğun yolculuğunu takip eden sıcak, şefkatli, olgun bir hayattan kesit hikayesi. Gerçek hayattan uyarlanmıştır. Bölüm sayısı: 41