23

0 0 0
                                    

Lu Hao odadan çok memnun kaldı ve mutlu bir şekilde duş aldı.

Lu Hao'nun banyosu sırasında Chen Xingze odayı iki kez daire içine aldı. Başucu masasının altında aşk aletleriyle dolu gizemli bir paket buldu.

Bir çiftin odası olmaya değer... Oda pahalı veya pahalı.

Sadece bunlara baktığımda, Chen Xingze'nin alt karnında bir his var. Bu sırada banyodaki su sesi durdu ve Chen Xingze paketi hızla yatağın altına sakladı.

Daha büyük çocukların bunları görmesine izin verilmemelidir.

"Ah, çok rahat!" Lu Hao iyi bir ruh hali içindeydi ve küçük bir şarkı mırıldanarak banyodan çıktı. Yanakları buğulanmış kırmızıydı, vücudu tamamen silinmiş ve omuz yuvasına gömülü su damlaları vardı. Chen Xingze'nin dikkati dağıldı ve alt vücudu giderek daha fazla kontrolden çıkıyordu. Gözlerini çevirdi ve enerjisini dağıtabilmek için dua etti.

Lu Hao anormalliğini fark etmedi ve "Sen de gidip yıkayabilirsin. Su sıcaklığı harika" dedi.

"...Uh-huh."

Chen Xingze paltosunu çıkardı ve kapıyı kilitlemek için banyoya girdi. Kapı paneline yaslandı ve ağır nefes aldı. Kış olduğu için sevinmişti. Sert malzemeli siyah bir kovboy giymişti, yoksa az önce görülürdü.

Chen Xingze pantolonunu çıkardı ve alt vücudu hala savaşan ruhla doluydu.

Lu Hao'yu düşünme, Lu Hao'yu düşünme...

Tekrar tekrar söyledi, ama zihni Lu Hao'nun taze ve lezzetli görünümüyle doluydu, sadece çıplaktı.

Chen Xingze elini arzusuna koydu.

Bir tüp ister misin...

Chen Xingze'nin açlığı var. Şimdi bir tüp almak tarihin en sarhoş rüyası olacak.

"Eş!"

Chen Xingze o kadar korkmuştu ki neredeyse kendisi için kırıyordu.

"...ah?"

"Çabuk yıka. Bu televizyonu açamıyorum! Televizyon izlemek istiyorum!"

"Anladım! Bekle!"

Chen Xingze elini bıraktı ve küvete girdi. Suyu doğrudan en soğuk olana ayarladı, o kadar soğuk ki soğuğa direnmek için tüm vücudunun enerjisini harekete geçirmesi gerekiyordu. Aynen öyle. Motoru kapatmak üç dakika sürdü.

Chen Xingze titreyerek çıktı ve vücudunu sildi. Alt vücuduna tekrar dokunduğunda hiçbir şey hissetmedi. Sonuçta, bir buzlu dondurmanın içine yıkanmak üzereydi.

Chen Xingze ürpererek odaya döndü. Lu Hao hala yere çömelmiş ve set üstü kutuyu fırlatıyordu. Chen Xingze onu geri tekmeledi.

"Yoldan çıktın mı, aptal."

Chen Xingze, Lu Hao'nun set üstü kutuyu tamir etmesine yardım etti ve Usta Lu yatağa oturdu ve uzaktan kumandaya rastgele bastı.

"Ne görmek istiyorsun?"

"Bilmiyorum. Bakacak bir şey yok."

Chen Xingze yatağın başına yaslandı ve Landing Hao'nun sırtına eğilmesini izledi. Bir süre sonra Lu Hao televizyonu kapattı. Çok sıkıcı. Televizyonda ne var şimdi? Chen Xingze'ye geri döndü ve ona eğik bir şekilde sarıldı. Karımı görmek daha iyi.

Chen Xingze alışkanlıkların gerçekten korkunç olduğunu buldu. Lu Hao'nun karısı tarafından tek tek çağrıldı ve yavaş yavaş bu isimle aynı fikirdeydi.

İkisi, beslenmemiş bir sohbet için büyük kırmızı yuvarlak yatağa uzanıyordu.

"Uykun var mı?"

The Third Rose [MTL] [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin