22

0 0 0
                                    

Ertesi gün Chen Xingze okula geldi. Geceleri karmaşık psikolojik aktiviteler nedeniyle o kadar uykuluydu ki odaya girer girmez masaya uzandı.

Bir koridorun karşısında oturan Lu Hao, okul çantasını çıkarmasına yardım etmek için uzandı.

Chen Xingze'nin omuzları hafifti, başını çevirdi ve Lu Hao'nun okul çantasını sandalyenin arkasına astığını gördü.

"Hizmet çok düşünceli." Chen Xingze masaya uzandı ve gülümseyerek söyledi.

Lu Hao ağzının köşelerini silkti.

Chen Xingze kaşlarını kaldırdı ve "Bana bir bardak daha su ver" dedi.

Lu Hao, Chen Xingze'ye bir çift ölü balık gözüyle baktı ve Chen Xingze ona kraliçe benzeri bir bakışla baktı. Üç saniye sonra, Lu Hao yenildi, alacakaranlık yıllarında yaşlı bir adam gibi iç çekti ve su dökmek için kalktı.

Bir süre sonra Lu Hao suyla geri döndü ve Chen Xingze onu istikrarlı bir şekilde çıkarmadı.

"Azal ve sıcak suyu topla." Lu Hao kaşlarını çattı ve şikayet etti ve masa arkadaşının masasından iki kağıt parçası çıkardı.

Aslında, su sıcaktı ve hiç sıcak değildi, ama Chen Xingze hiçbir şey söylemedi, bu yüzden Landing Hao'nun onun için sildiğini gördü.

"Bana bakma." Lu Hao kafası bir büfteyle masayı sildi.

"Gözünü üzerinde tut."

"..."

Lu Hao öfkeyle başını çevirdi. Chen Xingze'nin gülümseyen ifadesini görünce, anında serpilemeyen şikayete dönüştü. Chen Xingze, Lu Hao'nun gerçekten istediği her şeyi yüzüne yazdığını, ne kadar sevimli olduğunu hissetti.

Lu Hao aşağılanmaya katlandı ve ağır bir ağırlıkla sildi. Chen Xingze başını salladı, "Fena değil."

Lu Hao kuru bir şekilde, "Teşekkür ederim" dedi.

Chen Xingze: "Sana bazı ödüller vereceğim."

Lu Hao ona umutsuzca baktı. Chen Xingze parmaklarını bağladı. Lu Hao'nun gelmekten başka seçeneği yoktu. Chen Xingze onu şimşek hızıyla yüzünden öptü.

Chen Xingze ve Lu Hao okula erken geldi. Başlangıçta, sadece Chen Xingze erkendi. Daha sonra, Chen Xingze ile bir süre kalmak için Lu Hao kendini yarım saat erken kalkmaya zorladı. Erken kendi kendine çalışma henüz başlamadı. Sınıfta sadece yedi veya sekiz kişi var ve kimse hayaletlerin ve tanrıların bu şok edici resmini fark etmedi.

Zavallı genç efendi Lu yüzünü kapattı ve ihlal edilmiş bir aziz gibi görünüyordu.

Chen Xingze gülmekten kendini alamadı.

"Chen Xingze..." Lu Hao titreyerek, "Beni artık bir insan olarak görmüyorsun, değil mi?" dedi.

Chen Xingze: "Hayır."

Lu Hao: "O zaman ne yapacaksın!"

Dışarı çıktı ve yanındaki sınıf arkadaşları birlikte baktı ve Chen Xingze panik yapmadı. Lu Hao'yu biraz aşağı çekti ve Lu Hao'nun dudaklarının önüne bir parmak koydu.

"Şş."

Chen Xingze'nin gözleri bir şaka gibi parladı.

"Yap bunu. Yanılıyorum. Sana öğle yemeği ısmarlayacağım."

Lu Hao homurdandı ve onu görmezden geldi.

Bütün sabah, ikisi de yüzeyde sakindi ve baş aşağı döndü. Son dersten sonra sınıf arkadaşları birbiri ardına dışarı çıktı. Lu Hao koltuğuna ovuşturdu, Chen Xingze'nin gelip onu davet etmesini bekledi.

The Third Rose [MTL] [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin