6

7 1 1
                                    

Tüm sınıf kendilerini tanıtmayı bitirdiğinde, baş öğretmen Xie Dingnan ifadeyi özetledi.

Chen Xingze orta yaşlı bir adamın sıkıcı sesiyle esnedi.

Yaklaşık on dakika sonra, Xie Dingnan gülümseyerek, "Neredeyse zamanı geldi. Toplanalım ve birinci sınıf öğrencileri için karşılama partisine katılmak için oditoryuma gidelim." dedi.

Koridorda herkes seyrek ilerliyor. Chen Xingze ellerini ceplerine koydu ve depresif görünüyordu. Az önce geliştirdiği uykululuk dağılmamıştı ve esnemeyi telafi etti. Etrafta fısıltılar var. Öğrencilerin hepsi ilk kez buluşuyor. Birbirlerine aşina değiller ve iletişim kurmaktan kibar ve utangaçlar.

Oh, sadece bir istisna olabilir.

Lu Hao'nun aşinalığı Chen Xingze'nin hayal gücünün ötesinde. Chen Xingze'nin yanında bundan ve bunun hakkında konuşmaya devam etti. Heyecan, yabancıların gerçekten uzun yıllar boyunca yakın arkadaş olduklarını düşündürmelerine neden oldu.

Daha önce derin bir dostlukları oldu muydu? Chen Xingze hatırlamaya çalıştı, ama öğleden sonra tembel düşüncelere konsantre olmak zordu. Sadece Lu Hao'nun neşeli sesinin kulaklarını delmeye devam etmesine izin verebilirdi.

Birinci sınıf öğrencileri için karşılama toplantısı da sıkıcı. Birkaç okul lideri sahnenin altındaki yoksul sınıf arkadaşlarını görmezden geldi ve okulun gelişim tarihini tutkuyla anlattı. Yeterince konuşmak 20 dakika sürer. Daha sonra, ev sahibi birinci sınıf temsilcisini konuşmaya davet etti, bu yılki şampiyon, Deneysel Sınıf Bir, Qin Bo.

Qin Bo'nun görünüşü Chen Xingze'nin hafifçe kapanmak üzere olan göz kapaklarını yaptı.

Öğrencilerin sahneye çıkmaları için bir bağlantı var mı?

"Şampiyon bu. Gerçekten iyi bir öğrenciye benziyor. Seninle aynı ortaokulda değil mi? Sınıf arkadaşı mısın? Daha önce biliyor muydun? Lu Hao yanındaki koltuğa oturdu ve ağzı bir an için bir zil gibi boşta değildi. Ah, bu arada! Az önce sakız getirdiğimi hatırladım. Yemek ister misin? Bununla cebini açtı.

Şimdi sahnede duran Sen Xiaolin olmalısın. Lu Hao'yu tamamen görmezden gelen Chen Xingze kaşlarını çattı ve düşündü.

You Xiaolin'in içe dönük olmasına rağmen, güçlü bir özgüvene sahip çok rekabetçi bir insan olduğunu biliyordu. Başlangıçta, Yutian Ortaokulu tarafından yüksek beklentiler üzerine getirildi ve tüm masrafları muaf tuttu, ancak sonunda sahnede bu kişiye yenildi ve ne kadar rahatsız olacağını bilmiyordu.

Onu gerçekten görmek istiyorum...

Belki de geçen yıl biriken arzu çok güçlüydü ve Domuz Maleon etkisi birden sona erdi. Chen Xingze, You Xiaolin'i görme fikrine sahip olur olmaz, daha önce fark etmediği bir köşeye baktı. Oditoryuma yeni girdiğinde, Chen Xingze uzun zamandır birinci sınıf alanda arıyordu. You Xiaolin'in figürü yoktu. Beklenmedik bir şekilde, onu yan tarafta buldu.

Sadece kalabalığın arasındaki boşlukta sırtını görmesine rağmen, Chen Xingze onu bir an için tanıdı. O kar beyazı ve ince boyun, koyu saçlı, hafif sarkık kafa... Biraz büyümüş gibi görünüyor.

Chen Xingze'nin kalbi daha hızlı attı. Nasıl olur da kendini bir yıl boyunca iletişim kurmamaya ikna etti? Lisede okumak için hayatında verdiği en akıllıca karardı.

Chen Xingze'nin gözleri o küçük boyunda büyümüş gibiydi. Aniden, You Xiaolin hareket etti ve Chen Xingze'nin gözleri de göz kırptı. Sonra Sen Xiaolin etrafında yedi ya da sekiz öğrenciyle kalktın ve beklemek için ön büroya yürüdü.

The Third Rose [MTL] [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin