10

3 0 0
                                    

Zaman uçup gider, özensiz ve dönem geçmek üzeredir.

Dönemin sonuna doğru, Chen Xingze meşgul olmaya başladı, çünkü böyle devam ederse final sınav kağıdında bir sorun olabileceğini gördü.

Wu Xingzhi ve Chen He nispeten aydınlanmış ebeveynlerdir. Chen Xingze'yi çalışmaya zorlamazlar, ancak bu, Chen Xingze'nin lisenin ilk döneminin sonunda kırmızı ışığı açmasına izin verecekleri anlamına gelmez.

Bu nedenle, Chen Xingze geçici olarak Buda'nın ayaklarını tutmaya başladı ve boş zaman kendi kendine çalışma dersleri için her gün kütüphaneye gitti.

Tüm sınıf sınav atmosferinde örtülüydü ve sadece Lu Hao hala çok rahat ve dizginsizdi. Lu Hao'nun akademik baskısı yoktu. Chen Xingze eskisi gibi oynayacağını düşündü. Beklenmedik bir şekilde, Chen Xingze mahkemeye gitmediği için gitmedi. Chen Xingze'yi her gün kütüphaneye kadar takip etti.

"Sen de kitap okumuyorsun. Burada ne yapıyorsun?"

"Ne yapmaz..."

Lu Hao, Chen Xingze'nin yanındaki koltukta büyük bir köpek gibi, çenesi masanın üzerinde uzandı ve hiçbir şey yapmadan etrafta dolaştı.

Chen Xingze dedi ki, "Top oynamaya git. Bir gün boyunca top oynamadan sürekli acı çekmiyor musun?"

Lu Hao: "Hayır, sıkıcı."

Chen Xingze'nin dikkati kitaba geri döndü. Na2CO3'ü NaHCO3 ile karşılaştırıyordu ve sırtı ağrılıydı. Lanet olası kimya, bu sapkın konuyu kim icat etti?

Lu Hao başını kaldırdı ve "Susadın mı?" dedi.

Chen Xingze bunu net bir şekilde duymadı ve hala okunuyordu.

"Soda, kabartma tozu..."

Lu Hao başını salladı ve kalktı.

Beş dakika sonra Lu Hao bir torba soda ile geri döndü. Chen Xingze şaşkına döndü, "Ne yapıyorsun?"

Lu Hao: "İçmek istemiyor musun?"

Chen Xingze: "..."

Bu tür olaylar hemen hemen her gün oluyor.

Lu Hao kütüphaneye her gittiğinde, yeterince atıştırmalık ve içecek ve hatta taze meyveler getirdi. Dolu bir masa vardı ve bilmiyordum. Bir tatil için burada olduğunu sanıyordum.

"Ya bu kadar çok şey getirmeden yönetici tarafından yakalanırsanız?" Chen Xingze bunu sayısız kez söyledi, ama asla işe yaramayacak. Lu Hao genellikle onu dinler, ancak bazen aptal olduğunda ineği geri çekemez.

Chen Xingze onu kontrol edemedi ve umursamadı. Daha sonra Lu Hao giderek daha ciddileşti. Bir gün Lu Hao, Chen Xingze'yi bulmaya geldiğinde yiyecek getirmedi, ancak kimyasal bir not getirdi.

Chen Xingze defterdeki isme baktı ve aniden saçını hissetti.

"Ne yaptın?"

"Bu notla inceleyebilirsiniz."

"Senden ne yapmanı istedim?"

"Sen Xiaolin senden notlar ödünç aldın."

Chen Xingze'nin şiddetli bir baş ağrısı vardı, "Onu bulmanı kim istedi!" Aniden, yüksek yuvarlak ses etrafındaki öğrencilerin gözlerini çekti. Chen Xingze, Landing Hao'yu çalışma odasından çıkardı ve koridorun derinliklerine indi.

Koridordaki sıcaklık çok düşük ve pencerenin dışında kar beyazı buz var. İlk kez aşık olan gençler önemsiz şeyler için tartıştılar.

"Onu bulmanı kim istedi? Sana yüzlerce kez hala anlayamadığını söyledim, değil mi?

The Third Rose [MTL] [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin