Mi Sheng'in annesi yanlışlıkla kaplıca huzurevinde düştü.
Akşam bir grup yemeği yediğinde tuvalete gitmek istediğini söyledi ama sonra bir şekilde yatak odasının penceresinden düştü. Neyse ki huzurevi alçak bir bina, sadece iki kat yüksekliğinde. Çimlerin üzerine düştü ve alt kattaki yönetim tarafından bulundu. Tek başına kalktığını ve vücudundaki tozu okşadığını gördüler. Büyük bir sorun yok gibiydi.
Chen Xingze, Mi Sheng'i bulmak için bir taksiye bindi. O sırada Mi Sheng arabayı durdurmamıştı ve kavşakta tek başına durmuştu. Chen Xingze, Mi Sheng'i arabaya götürdü. Mi Sheng'in yüzü solgundu ve dudakları sanki korkmuş gibi kansızdı.
Chen Xingze, kaplıca sanatoryumunun adresini sürücüye açıkladı ve sürücü, "Biraz uzakta" dedi.
Chen Xingze: "Biliyorum. Acil bir şeyimiz var. Bana yardım edebilir misin?"
Sürücü gitmek istemedi, ama insanları kovalamaktan utandı ve arabayı çalıştırmak için halsizdi. Chen Xingze, Mi Sheng'in elini tuttu ve fısıldadı, "Seninle teması var mı? Neler oluyor?"
Mi Sheng başını eğdi. Gözleri çok kırmızıydı ama gözyaşı dökmedi. Chen Xingze muhtemelen ağlamayı bitirdiğini tahmin etti.
"Böyle çıkıyorsun... Okul önemli mi?"
Chen Xingze kısık sesini dinledi ve gözleri ekşi ve sıcaktı.
"Sorun değil. Yarın dersimiz yok."
Aslında final sınavına girmek üzere ve şimdi de gözden geçirme aşamasında.
Chen Xingze, Mi Sheng'in elini tuttu. Pencerenin dışındaki trafik, parlayan bir yılan gibi çalkantılı. Geçmişte Lu Hao yüzünden sınavı ertelediğini hatırladı ve tarihin her zaman inanılmaz benzerlikleri olduğunu hissetti. Ama azizlerin bulutları vardır ve insanlar aynı nehri iki kez geçemezler. İki şey ne kadar benzer olursa olsun, her zaman farklı şeyler olacaktır.
Mi Sheng Lu Hao değil ve geçmişte kendisi de değil.
Mi Sheng hala titriyordu. Chen Xingze'nin avuç içi, ona güç aktarmayı umarak biraz zorlanmıştı.
Huzurevine koştuklarında gece çok sert geçti. Mi Sheng arabada Wang Teyze'yi aradı ve Wang Teyze onları kapıdan aldı. Mi Sheng'i görür görmez Wang Teyze yüzüne tokat attı.
"Neredeyse ciddi bir suç işliyordum!" Wang Teyze ağladı ve "Onu takip etmeliydim!" dedi.
"Annemin nesi var?"
"Neyse ki, tehlike yok, büyük bir şey yok, yoksa seni görecek yüzüm olmayacak!"
Chen Xingze, Mi Sheng ve Wang Teyze'yi takip etti. Wang Teyze fısıldadı, "İkinci kattaki yatak odasından düştü. Yerde bir çim vardı. Bir inç bile düşmedi. Personel tek başına ayağa kalktığını, yukarı çıkıp bir şeyler yediğini ve ardından hemşirenin ona sakinleştirici ilaç verdiğini ve dinlendiğini söyledi. Ne yazık ki, bugün iyiydim ama bir şekilde aniden hastalandım..."
Huzurevinin ikinci katına geldiler. Odadaki ışıklar karanlıktı ve Mi Sheng'in annesi uyuyordu. Yanında bir hemşire kadrosu var, genç bir kız. Mi Sheng sessizce yürüdü ve annesinin yüzünü gördü. Ağlama ihtimaline karşı ağzını kapattığı an.
Küçük kız Mi Sheng'e geldi ve fısıldadı, "Zaten uyuyorum. Önemli bir şey olmamalı. Neyse ki, bu bina kısa."
Mi Sheng'in ruh hali o kadar dalgalandı ki, mavi kan damarlarından tapınaklar ve alnı yükseldi. Öfkesini kontrol edemedi ve hemşirelerin üzerine serpti. Bununla nasıl ilgileniyorsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Third Rose [MTL] [BL]
Non-FictionGençliğin iniş ve çıkışlarında gezinen, cinselliğini ve hayatındaki en önemli ilişkileri keşfederken bir çocuğun yolculuğunu takip eden sıcak, şefkatli, olgun bir hayattan kesit hikayesi. Gerçek hayattan uyarlanmıştır. Bölüm sayısı: 41