Ertesi gün Chen Xingze öğlene kadar uyudu. Gözlerini açtığında kendini bir rüya gibi hissetti ve başı dönüyordu.
Akşamdan kalma nedeniyle Chen Xingze'nin şiddetli bir baş ağrısı vardı ve vücudu ağrıyordu. Ayağa kalktı ve aniden vücudunun altındaki soğuğu hissetti. Yorganın içine dokundu ve çıplak olduğunu görünce şaşırdı. Chen Xingze ne olduğunu bilmiyordu. Yatağın başındaki gözlükleri aldı ve duş almak için banyoya tökezledi.
İç çamaşırı banyodaki askıda asılı ve yıkanmış gibi görünüyor. Chen Xingze'nin kafası biraz karışmıştı. Duş aldı ve odada başka kimsenin olmadığını düşündü. Bu onun için Mi Sheng tarafından yıkanmış olmalı.
Ama neden...
Misheng neden iç çamaşırını yıkamasına yardım etti?
Chen Xingze'nin düşünceleri basittir. Çocukluktan yetişkinliğe kadar, duygusal deneyimi "aşk" ile başlar. Düzeni hiç tersine çevirmeyecek, "aşk" aşamasını geçmeyecek ve başkalarıyla yatma olasılığını düşünmeyecek.
Duş aldıktan sonra, duşu kapatırken, Chen Xingze sonunda kaotik beyniyle bir olasılık buldu.
İç çamaşırı henüz kuru değildi. Chen Xingze onu böyle kurutmaktan utandı, bu yüzden kaldırdı. Çıplak kalçalarıyla pantolonunu doğrudan giydi. Giyinir giyinmez Mi Sheng kahvaltı ile dışarıdan döndü.
"Uyanık mısın? Bir şeyler ye." Mi Sheng'in sesi biraz kısık.
Chen Xingze, Mi Sheng'in kahvaltıyı masaya koymasını ve ambalajı tek tek açmasını izledi. Mi Sheng'e geldi ve dışarısının çok soğuk olduğunu ve yüzünün her zamankinden daha solgun göründüğünü düşünerek yan yüzüne baktı.
"Bu..."
Mi Sheng başını çevirdi ve Chen Xingze kızardı, "Sen... benim için iç çamaşırımı yıkadın mı?"
Mi Sheng dedi um.
Chen Xingze utandı ve bir şeyler mırıldandı.
Mi Sheng hafifçe, "Sivrisinekleri ne dinlemek istediğini düşünüyorsun?" dedi.
Chen Xingze yüksek sesle, "Çok mu içtim... Pantolonumu ıslattım?" dedi.
Mi Sheng hiçbir şey söylemedi.
Chen Xingze kızardı ve "Üzgünüm, çok kirli. Aslında benim için endişelenmene gerek yok" dedi.
Bir süre sessizlikten sonra, Mi Sheng aniden gülümsedi ve duygularını duyamadı ve "Gerçekten hatırlamıyor musun?" dedi.
Chen Xingze: "Ne?"
Mi Sheng, yeniden yargılamanın ipuçlarını bulmak için Chen Xingze'nin gözlerinin içine derinlemesine baktı. Ne yazık ki, ilk bakışta doğruyu söylediğini biliyordu. Mi Sheng önce başını kıpırına baktı ve tozlu pencerenin kenarına baktı. ...Keyse yalan söyleseydin." Kimsenin duyamadığı bir sesle söyledi.
Chen Xingze ilk yarı adımı attı, "Neden bahsediyorsun?"
Mi Sheng mırıldandı, "Yani... Dün gece iyi uyudun mu? Rüya gördün mü? Güzel bir rüya mı yoksa kabus mu?"
Chen Xingze, Mi Sheng'in neden aniden böyle sorduğunu bilmiyordu. Bunu düşündü ve "Hatırlayamıyorum. Sanmıyorum. Çok içtim. O kadar rahatsız oldum ki ortalığı karıştırdım.
Mi Sheng ona tekrar baktı.
Chen Xingze: "Sorun ne?"
Mi Sheng isteksizdi ve tekrar sordu, "Dikkatlice düşün?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Third Rose [MTL] [BL]
Non-FictionGençliğin iniş ve çıkışlarında gezinen, cinselliğini ve hayatındaki en önemli ilişkileri keşfederken bir çocuğun yolculuğunu takip eden sıcak, şefkatli, olgun bir hayattan kesit hikayesi. Gerçek hayattan uyarlanmıştır. Bölüm sayısı: 41