18

2 0 0
                                    

Karşısındaki kişi çok güzel. Neredeyse Chen Xingze'nin tanıdığı en güzel insan.

Chen Xingze ayrıca You Xiaolin'in daha önce iyi görünümlü olduğunu düşündü, ama sonuçta You Xiaolin genç değildi ve hala bir tür olgunlaşmamış güzellikti ve önündeki kişi tamamen olgun ve muhteşemdi. İnce figür ve küçük yüz, her inçte zarif bir şekilde oyulmuştur. Derisi hafifçe soldu ve gülümsemesi yüzünden gözleri hafifçe büküldü. Işığın altında, ay ışığında asılı bir tekne gibiydi.

Gizlenmemiş güzellik anı Chen Xingze'ye güçlü bir etki getirdi.

...ama bu sadece bir an.

Karşı taraf "küçük hayalet" kelimesini söylediğinde Chen Xingze kimliğini anladı. Aynı zamanda Chen Xingze de karşı tarafın gülümsemesinde küçük bir şaka olduğunu fark etti. O anda Misheng'in güzelliğini geride bıraktı ve zihni aldatıldı.

Chen Xingze o kadar kızgındı ki "seni yalancı" azarladı ve Mi Sheng'in yüzüne yumruk atmak için ayağa kalktı.

Kimse Chen Xingze'nin aniden harekete geçeceğini beklemiyordu. Mi Sheng sağlam bir şekilde vuruldu ve doğrudan kokuşmak için dövüldü. Eliyle yüzünü kapattı ve yanındaki koşuşturmayı izleyen Jo, hızla Chen Xingze'yi çekti.

"Sakin ol, bu piç öfkene değmez."

Mi Sheng yavaşça doğruldu. Dövülse bile tembel ifadesi tersilmedi. Dağınık saçlarını başının arkasına kadar düzeltti ve daha anlamlı gülümsedi.

"Bir bakışta, en üstte. İnsanları yumruklarınla döv." Bara doğru eğildi ve yanındaki Xiaochuan'a gülümsedi, "Bizim gibi, genellikle yüzüne tokat atarız."

Xiaochuan eğlendi ve "Ne? Beni çekme. İnsanlara vurmayacağım." dedi.

Chen Xingze'nin yüzü kahkahalarda kızardı.

Bu kadar uzun bir süre, Mi Sheng'in söylediklerine her zaman inandı. Her zaman anlattığı hayatı dört gözle bekledi ve onun için gerçekten endişelendi. Ama şimdi bu durumda, bir zamanlar şaka gibi olduğuna inandığını hissetti -yüksek hızlı trenle tek başına garip bir şehre gelen, çünkü bunu düşünmeyeceğinden korkuyordu.Şaka gibiydi.

Ne kadar çok güldükçe, Chen Xingze o kadar çok ağlamak istedi, ama Mi Sheng'in önünde asla gözyaşı dökmedi, bu yüzden çantasını taşıdı ve dışarı çıktı.

Jo arkada iki kez bağırdı ama Chen Xingze arkasına bakmadı.

"Ne yapmalı?" Jo, Misheng'e baktı.

Mi Sheng bir sigara çıkardı ve kısık bir sesle sordu, "Neden geldi?"

Jo basitçe açıkladı, "Cep telefonunu stüdyoda unuttun. Wang Ru bunu açıkça açıklamadı. Çocuk hayali erkek arkadaşının hastalıktan öldüğünü yanlış anladı. Açamazsan geleceğinden korkuyordu."

Mi Sheng'in başı titredi ve ince omuzları ağustos bostosu kanatları gibi bir gülümsemeyle titredi.

Jo: "Hala gülebilirsin."

Mi Sheng başka bir şey söylemedi. Başını salladı, sigarayı ağzına koydu ve gitti.

Chen Xingze bardan ayrıldı ve dışarısı karanlıktı. Sokakta ileri geri mekik çeken araçların sesini dinledi ve az önce yükselen acı yavaşça sakinleşti. Bu sırada bar kapısı açıldı ve Chen Xingze, arkasına bakmadan kapıyı kimin açtığını sihirli bir şekilde tanımladı. Mi Sheng'e dikkat etmek istemedi ve dışarı çıktı.

Mi Sheng aceleyle takip etti.

"Başının arkasında gözlerin var mı? Benim olduğumu nereden biliyorsun?" Mi Sheng ellerini cebine koydu ve rüzgar serindi.

The Third Rose [MTL] [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin