21

0 0 0
                                    

Yaz tatilinin ikinci yarısında Lu Hao hala Chen Xingze ile iletişime geçmedi.

Okul günü, Chen Xingze bir hazineyle okula geldi. Lu Hao'yu ilk görüşte şaşkına döndü.

"Neden bu kadar kilo verdin?"

"Evet? Dikkat etmedim."

Chen Xingze onunla şaka yapmaya çalıştı, "Amerikan KFC çok lezzetli değil mi?"

"Mümkün."

Yeni dönemde Lu Hao hala Chen Xingze ile birlikte hareket etti. Hepsi zımni olarak önceki itiraftan bahsetmedi. Chen Xingze sıradan gibi davranmaya çalışsa da, yine de Lu Hao ile olan atmosferin genellikle utandığını hissediyor.

Chen Xingze, bunun onu orijinal yoluna geri döndüreceğini umarak Lu Hao ile sık sık oynamaya başladı. Mahkemede, eskisinden daha az iletişim kurmalarına rağmen, zımni anlayış daha yüksektir. Bir bakış olduğu sürece, içsel düşünceler karşı tarafça anlaşılabilir.

Chen Xingze bu konuda mutlu ve endişeli.

"Hey!"

Ara sıra Chen Xingze'nin omzuna vuruldu. Arkasını döndü ve 3. Sınıfta bir çocuğun öfkeyle ona baktığını gördü.

"Sen bir telgraf direğisin. Haveneli burada hareket etmiyor! Eğer oynamazsan, oom olacaksın!"

Savunmaya dönerken vurulmuş gibi görünüyor. Chen Xingze, arkasında aniden karanlık bir gölge belirdiğinde özür dilemek üzereydi. Lu Hao yukarı çıktı ve çocuğu itti ve kısık bir sesle, "Kimi azarlıyorsun?" dedi.

Çocuk şaşırdı, "Kimi azarladın? Neyi azarladım?"

Lu Hao'nun kollarını sıvamak üzere olduğunu gören Chen Xingze, onu hızla geri çekti ve karşı taraftan özür diledi. Üzgünüm, siz oynuyorsunuz. Lu Hao'yu onu eğitmek için yanındaki üzüm rafına çekti. Barutu aldın mı?

Lu Hao elbiselerini kaldırdı ve yüzündeki teri sildi. "Hayır, bu sadece tatsız" dedi.

"Senin sorunun ne?"

"Ne düşünüyorsun?"

Chen Xingze, Lu Hao'nun yanına oturdu. Lu Hao terini silmek için durdu ve sessizlik yayıldı. Chen Xingze konuyu bulmak için enerji doluydu.

"Üzüm asması... çok gür."

"Uh-huh."

"Üzümler yakında oluşacak."

"Uh-huh."

"Yemek yemek ister misin?"

"Hayır."

Chen Xingze onun bu kadar aptal olduğunu hiç hissetmemişti.

Belki de Chen Xingze'nin dolaşıklığını anlayan Lu Hao başını çevirdi ve ona gülümsedi. Chen Xingze o gülümsemeden göz kamaştırdı.

"Saçını neden bu kadar kısa kestin?"

"Bu." Lu Hao başını tek başına kaşıdı. "Amerika Birleşik Devletleri'nde traş oldu. Asker olduğunu söyledi. Yakışıklı mı?"

"O bir keşiş gibi yakışıklı."

"Bence iyi ve kullanışlı." Lu Hao kendini yakaladıktan sonra tekrar Chen Xingze'yi yakalamaya geldi. Saçların uzun. Tatilde kesmedin mi?

Başlangıçta, bu sadece sıradan bir soruydu, ancak Lu Hao'nun eli Chen Xingze'nin saçına dokunur dokunmaz, her ikisinin de kalplerinde ince bir his vardı.

Lu Hao'nun sesi sırılsıklam oldu ve eli yavaşça geri çekildi, Chen Xingze'nin kafasının arkasını tuttu.

Lu Hao, Chen Xingze'ye çok tanıdık gelen gözlerine baktı. Aşıklık, delilik... Lu Hao ona karşı o kadar nazik ki, Chen Xingze bir zamanlar Lu Hao'dan You Xiaolin'i bir ayna gibi takip etme şeklini her zaman görüyor.

The Third Rose [MTL] [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin