25

1 0 0
                                    

Chen Xingze'nin Pekin'deki okulu, ülkenin en iyi müzik eğitim kurumlarından biri olan Xicheng Bölgesi'nde yer almaktadır. Okul tarafından düzenlenen yurtta yaşıyor ve aynı odada ülkenin her yerinden altı kişi var.

Müzik sanatı sınavı temiz. Ayrıca onlardan çok uzak olmayan bir sanat sınavı okulu da var. Chen Xingze onu görmek için zaman ayırdı. Çok kirliydi. Zemin kağıt, kalem, şövale ve boya kutularıyla doluydu.

Kaos ona Misheng Stüdyosu'na ilk gittiği sahneyi hatırlattı.

Lisenin ikinci sınıfından farklı olarak, Chen Xingze lisenin üçüncü sınıfının çok uzun olduğunu hissetti. Lu Hao ayrıldığından beri, dünyası aniden kar tarafından gömülmüş ve sessiz kalmış gibiydi.

Chen Xingze cep telefonunda biri Pekin'de diğeri Denver'da iki saat kurdu. Yaptığı ilk şey her iki yerde de havayı görmek için her gün kalkmaktı.

Chen Xingze, Lu Hao'nun işinin ve dinlenmesinin çok sağlıklı olduğunu biliyordu, bu yüzden her temas gece geç saatlerde onun tarafındaydı. O sırada yurttaki ışıklar uzun zaman önce kapatılmıştı ve Chen Xingze telefonu dış koridora götürdü. Koridordaki açık alan çok küçük. Ara sıra kendisiyle aynı durumda olan insanlarla karşılaşacak. İki taraf buluşunca birbirlerine başını sallayıp köşede seslerini alçaltıyorlar.

Chen Xingze'nin düşündüğü gibi, Lu Hao yurtdışındaki hayatı çabucak kabul etti. Her zaman Chen Xingze'ye karşılaştığı yeni şeyleri anlattı. Aslında, gecenin bir yarısı saat üç ya da dörtte, hatırlayamadığını söylediği Chen Xingze, ama yine de Lu Hao her seferinde telefonu kapatana kadar telefonu kapatmakta ısrar etti. Bir süre onun sesini dinleyebilmek Chen Xingze için daha önemli.

Chen Xingze'nin kalbi Lu Hao kadar büyük değil. Bu telefon görüşmeleri sadece kayıp için kovada bir damla. Ama Lu Hao anlamıyor gibiydi. Bazen Lu Hao'nun cep telefonunda kalpsizce gülümsediğini duyduğunda, Chen Xingze çok kızardı, ama bunu Lu Hao'ya göstermek konusunda isteksizdi. Gerçekten yardım edemediğinde ama onunla konuşmak istediğinde, Mi Sheng'e giderdi.

Tabii ki, Mi Sheng kesinlikle saçmalıklarını boşuna dinlemeyecek.

Bir hafta sonu Chen Xingze, Lu Hao'nun okul adına basketbol maçına katıldığını ve kazandığını öğrendi. Çok mutluydu ama Lu Hao'nun gönderdiği fotoğrafta mülayim mavi gözlü, ince belli ve büyük kalçalı bir grup yabancı kızla oynadı. Chen Xingze'nin kaşınması vardı ve bir mesaj gönderdi.

——Son imparator gibisin.

Tabii ki, Lu Hao alaycılığını anlayamadı ve her zamanki gibi güldü. Chen Xingze gece geç saatlere kadar yalnız içti. Şikayetlerle dolu olduğunu ve onunla konuşacak hiçbir yeri olmadığını hissetti. Mi Sheng'i aradı. Şikayetlerini dinledikten sonra Mi Sheng gülümseyerek, "Bu hafta sonu iyi misin? Bana gel, rahatlamana yardım edeyim" dedi.

Mi Sheng'in sesi telefonda çok nazikti. Chen Xingze ayağa kalkar kalkmaz kabul etti ve şehirlerarası trenle Jincheng'e koştu.

Sonuç olarak, pişman oldum.

"Bir dahaki sefere sana güvendiğimde soyadımı söyleyeceğim!"

"Mi Xingze, acele et ve hızlı hareket et."

Chen Xingze öfkeyle bağırdı ve ağır kutuyu taşıdı.

Misheng Studio yeni bir kıyafet partisi satın aldı ve işçi kaybından endişeliyim. Bacak bacak üstüne atarak yanına oturdu ve zarif bir şekilde sigara içti, köle sahibi olmanın eğlencesinin tadını çıkardı. Chen Xingze bütün sabah meşguldü ve sonunda her şeyi taşımasına yardım etti. Bir yıl sonra Misheng'in stüdyosuna tekrar adım attı, ki bu daha önce olduğu gibiydi.

The Third Rose [MTL] [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin