Zamanında tedavi nedeniyle, Mi Sheng'in durumu iyi kontrol edildi. Bir hafta hastanede kaldıktan sonra Mi Jie iyileşmek için onu eve götürdü. Ayrılık gününde, Mi Jie bir kez daha Chen Xingze'yi yalnız buldu.
Chen Xingze büyük bir düşman gibiydi. Mi Jie dedi ki, "Kardeşim, lütfen şimdilik ona iyi bak. En azından kolunu görebiliyorum."
Ayrıldığını söyledikten sonra, Chen Xingze şaşkına döndü ve ona cevap verdi, "Onu hala önemsiyorsun, değil mi?"
Mi Jie yürümeye devam etti.
Chen Xingze tekrar bağırdı, "zamanın olduğunda seninle sık sık iletişime geçeceğim!"
Mi Jie: "..."
Mi Sheng, Wang Teyze'yi de görevden aldı. Annesi burada değildi ve bir hemşireye gerek yoktu. Wang Teyze, Mi Sheng'in annesinin yaralanması için kendini suçladı ve iki ay boyunca maaşını iade etmekte ısrar etti, ancak Mi Sheng yine de ona verdi.
Chen Xingze ve Mi Jie'den ayrıldıktan sonra, Mi Sheng'i bulmak için koğuşa geri döndü. Annesinin kalan hastane malzemelerini ayırıyordu.
Chen Xingze yardım etmeye gitti, "Sen dinlen, ben yapacağım."
Havzaları, kaseleri, kaseleri, battaniyeleri ve yatak takımlarını bir araya getirdi ve terini silmek için kalktı. Başını çevirdi ve Mi Sheng'in annesinin bıraktığı kıyafetleri temizlemek için eğildiğini gördü. Şimdi Temmuz yaz ortasında, Misheng sadece ince yarım kollu bir gömlek giyiyor ve gömleğin üzerine basılan kaburgalar arkadan görülebilir.
Chen Xingze otomatik olarak kaşlarını çattı ve onun için yukarı çekmeye gitti. Tek kelime etmeden önce içini çekti.
"Sorun ne?" Mi Sheng sadece kilo vermekle kalmadı, aynı zamanda konuşacak gücü de yoktu. Ayrıca kıyafetleri tek elle katlayabiliyorum.
Chen Xingze, "Daha sonra temizlik yapmak için okula geri döneceğim. Önce sen eve git ve bu gece akşam yemeği yememi bekle" dedi.
Mi Sheng: "Tamam, ne yemek istersin? Önce ben alırım."
Chen Xingze: "Yapma, ben alacağım. Beni evde bekle ve dışarı çıkma." Dışarısı rüzgarlıysa Huangpu Nehri'ni Misheng'e uçuracağından korkuyordu.
Chen Xingze okula geri döndü ve yolda "bir kişi çok zayıfsa ne yapmalı" diye aradı. Çevrimiçi doktor zayıf olmanın dalak ve mide fonksiyonunun eksikliğinden kaynaklandığını söyledi. Diyet çeşitliliğine, adım adım kondisyona dikkat etmeli, hafta içi daha fazla egzersiz yapmalı ve en önemli şey zihinsel sağlık ve fiziksel ve zihinsel mutluluğu sağlamaktır.
Chen Xingze dört kelimeye "fiziksel ve zihinsel zevk" baktı ve birçok zorluk olduğunu hissetti.
Son birkaç gün içinde, okuldaki tüm ana dallar tatildeydi ve valiz taşıyan insanlar kampüsün her yerine eve gitmeye hazır. Chen Xingze yurt binasına yürüdü ve yolda Wu Xingzhi'den bir telefon aldı.
"Aktiviten nasıl gidiyor?"
Chen Xingze ailesine yaz tatilinde geri dönmemenin nedeninin topluluk etkinliklerine katılmak olduğunu söyledi.
"Sorun değil."
"Meşgul müsün?"
Chen Xingze gülümsedi ve "Ne yapman gerekiyorsa söyleyeyim" dedi.
"Zhang Teyze'yi hatırlıyor musun? Grubumuzdaki flüt-speang.
"Hatırla."
"Bugüne kadar oğlunun da bir yoldaş olduğunu bilmiyordum!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Third Rose [MTL] [BL]
Non-FictionGençliğin iniş ve çıkışlarında gezinen, cinselliğini ve hayatındaki en önemli ilişkileri keşfederken bir çocuğun yolculuğunu takip eden sıcak, şefkatli, olgun bir hayattan kesit hikayesi. Gerçek hayattan uyarlanmıştır. Bölüm sayısı: 41