17

2 0 0
                                    

Onu özellikle nasıl reddettiğini unutmuştu. Görünüşe göre tüm süreç sadece başa çıkmak için fizikseldi ve ruhu otomatik olarak uzaklaştı ve Lu Hao'nun hayal kırıklığına uğramış ifadesini göremediği köşeye saklandı.

Lu Hao kısık bir sesle sordu, "Ben de benden hoşlandığını sanıyordum. Kış kampı günü kollarında benimle yatmadın mı?"

Yani o bencil bir piç.

Chen Xingze kalbinde kendini azarladı ve sonra Lu Hao'ya "Üzgünüm" dedi.

Lu Hao: "Duymak istemiyorum. Üzgünüm."

"Üzgünüm..." Chen Xingze sadece bu üç kelimeyi söyleyebiliyor gibiydi. Lu Hao'nun ona kızgın olabileceğini, ağlayabileceğini ve kızgın olabileceğini düşündü. Ama Lu Hao'da yoktu. Sadece hayal kırıklığına uğradı, çok hayal kırıklığına uğradı ve hepsini yüzüne yazdı.

Chen Xingze, Lu Hao'nun bir süre üzgün olmasına rağmen bir gün iyi olacağını hissetti. Yaz tatilinin başlamak üzere olmasına sevindi. Lu Hao, annesi tarafından yurtdışına götürülecekti. Lu Hao'nun bir mola verip unutabileceğini içtenlikle umuyordu.

Ama işler o kadar iyi gitmiyor gibi görünüyor.

Tatil sırasında bir gece, Chen Xingze yabancı bir ülkeden bir telefon aldı. Telefonda kimse konuşmadı, sadece nazik ve sabırlı bir hıçkırık. Chen Xingze bunu duyduğunda kalbi kırıldı. Telefondaki ilk kişi olan Chen Xingze dışında başka bir şey söylemediler. Telefon yaklaşık on dakika sürdü ve Lu Hao telefonu kapattı.

Chen Xingze uyuyamıyor.

Daha önce kütüphanede olduklarını hatırladı.Kırmızı Gül ve Beyaz Gül kitabını okuyunca çiçeklerin bakım için kullanıldığına dair bir söz verdi.İki çocuğun incinmesine asla izin vermezdi.Her şeyi tek başına taşımayı tercih ederdi.

Kısa bir süre sonra, kısa süreli ağrının uzun süreli ağrıdan daha iyi olduğunu kendine söylemek için elinden gelenin en iyisini yapmasına rağmen, sözünü terk etmişti. Bir süre bastırdı ve gelecekte Lu Hao'ya iyi davrandı.

Ağrının kısa süreli dönemi nerede? Chen Xingze, her saniyenin onun için bu kadar uzun olduğunu ve günün sonsuz gibi olduğunu bilmiyordu.

Tereddüt anında, Chen Xingze tekrar Mi Sheng'i düşündü. Kendini aydınlatmak için bu kıdemliye acilen ihtiyacı vardı.

Chen Xingze Mi Sheng'i aradı ama telefona cevap veren Mi Sheng değildi.

Wang Ru kısa süre önce Mi Sheng tarafından işi için azarlandı. Esnek değildi ve ne kadar çok eğitilirse o kadar acelesi vardı. O gün cep telefonumu stüdyoda bıraktım. Bir telefon aldığımda Wang Ru cevap verdi. Telefondaki kişi Mi Sheng'i bulmak istedi. Wang Ru, Mi Sheng'in hastanede olduğunu söyledi. Bu sırada, diğer telefon çağrısı yaptı ve iş tekrar çaldı. Wang Ru vücudunu salladı ve "Bitti" ve "Ölüyorum" diye mırıldanmaya devam etti ve aceleyle telefonu kapattı.

Telefon görüşmesi kısa süre sonra tekrar geldi, ancak Wang Ru stüdyodan ayrılmıştı.

Gitmesi onun için iyiydi. Orada Chen Xingze'den acı çekti. Wang Ru'nun sözlerini dinledi ve soğuk bir ter içinde patlak verdi.

"Bitmiş" ile ne demek istiyorsun? "Öleceğim" nedir?

Chen Xingze kaçınılmaz olarak yanlış düşündü.

Sürekli telefon görüşmeleri yapmaya devam etti ve bir süre sonra Misheng'in cep telefonunun gücü tükendi ve kapandı. Chen Xingze bütün gün huzursuzdu ve zihni "talihsizlik yalnız gitmez" kelimesiyle doluydu.

The Third Rose [MTL] [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin