Mi Sheng, Chen Xingze'nin geldiğini görünce her iki tarafı da tavsiye etti.
"Bu benim kız kardeşim Mi Jie. Bu... Bu benim arkadaşım."
"Benim adım Chen Xingze. Merhaba."
"Merhaba."
Mi Jie'nin sesi yüksek ya da alçak değil ve çok soğuk. Mi Sheng kadar uzun topuklu ayakkabılar giyiyor, sırtı düz ve standart açık gri OL takım elbiseyle çok sert görünüyor. Dudaklarını keskin bir çizgiye sıkıştırdı ve Chen Xingze'deki gözleri yaşlıların muayenesinde çok baskıcıydı.
Chen Xingze biraz gergin.
Mi Sheng de Chen Xingze'den çok daha yaşlı, ancak Chen Xingze, Mi Sheng ile birlikteyken gergin olmayacak. Mi Sheng'in yaşını sık sık görmezden geliyor ve hatta bazen Mi Sheng'in çok genç ve sevimli olduğunu hissediyor.
"Aile üyesi kim? Gel ve ilacı al." Hemşire aramaya geldi ve Mi Sheng cevap verdi, "İşte..." İlacı almak için hemşireyi takip etti. Chen Xingze kalbinde bağırdı ve gitmesini istemedi.
Sadece Mi Jie ve Chen Xingze kaldı. Chen Xingze, ortaokul öğretmenlik bölümünün müdürüyle tek başına yüzleşme hissine sahip.
"Şey, içeri girip teyzemi göreceğim." Chen Xingze koğuşta saklanmak istedi. Mi Jie arkada, "Bugünden itibaren anneme bakacağım. Hastaneden taburcu edildiğinde onu alacağım" dedi.
Chen Xingze durdu ve "Teyzeni alacak mısın?" dedi. Peki ya Mi Sheng?
Mi Jie alay etti, "Bırak o ilgilen. Şimdi sonuç bu. Bunu düşünmeliydim."
Chen Xingze, Mi Jie'nin gülümsemesinin çok soğuk olduğunu hissetti. Başkalarının ev işlerine müdahale etmemesi gerektiğini biliyordu, ama yine de Mi Sheng için konuşmaktan kendini alamadı.
"Teyzesine iyi baktı... Bu sefer bu sefer bir kaza."
"Bir dahaki sefere ne dersin?"
"Bir dahaki sefere olmayacak!"
"Garantiniz nedir?"
"BEN..."
Mi Jie'nin nazik sesi Chen Xingze'ye çok fazla baskı yaptı. Mi Jie'nin gözlerine bakmaya cesaret edemedi ve fısıldadı, "... Yasal işler yapan tüm insanlar senin gibi mi?"
Soğuk...
Mi Jie'nin ifadesi değişmeden kaldı, "Yasal iş yaptığımı nereden biliyorsun, Mi Sheng sana söyledi?"
Chen Xingze: "Şey, bundan bahsetti."
Mi Jie hala Chen Xingze'ye baktı ve Chen Xingze nefes almaya cesaret edemedi. Bir süre sonra Mi Jie, "Buraya gel ve başka bir yerde konuşalım" dedi.
Mi Jie liderliği ele geçirdi ve Chen Xingze'nin takip etmekten başka seçeneği yoktu. Mi Jie koridorun sonuna geldi, güvenli geçidin kapısını iterek açtı ve Chen Xingze'nin içeri girip tekrar kapatmasını bekledi. Demir kapı dış dünyanın sesini izole eder ve ıslak çimento kokusu dezenfektan su kokusunu da kapsar. Mijie pencereye yaslandı. Pencerenin dışında büyük bir vinç var. Hastane yatan hasta bölümünü genişletiyor ve inşaat personeli dolaşıyor.
Mi Jie bir sigara çıkardı, yaktı ve sonra sigara kutusunu Chen Xingze'ye söyledi. Chen Xingze başını salladı, "Sigara içmiyorum."
Mi Jie sigarayı bir kenara koydu.
Chen Xingze, "Sigara içme duruşunuz Mi Sheng'inkine çok benziyor..." dedi.
"Mi Sheng'i çok iyi tanıyor musun?"
"Bu konuda pek bir şey bilmiyorum."
Mi Jie'nin ince parmakları dumanı tutuyordu ve gözleri dumanın içinde hafifçe daraldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Third Rose [MTL] [BL]
Non-FictionGençliğin iniş ve çıkışlarında gezinen, cinselliğini ve hayatındaki en önemli ilişkileri keşfederken bir çocuğun yolculuğunu takip eden sıcak, şefkatli, olgun bir hayattan kesit hikayesi. Gerçek hayattan uyarlanmıştır. Bölüm sayısı: 41