16

2 0 0
                                    

Lu Hao, ikinci dönemin sonunda Chen Xingze'ye itiraf etti ve süreç çok dolambaçlıydı.

Sebep hala Sen Xiaolin.

Wu Xingzhi daha önce performans sergilemek için Almanya'ya gittiğinde, Chen Xingze'ye süt beyazı bir kuyruk ve yarı saydam altın bir gövde ile Baili altın bir kalem getirdi. Chen Xingze bunun çok güzel olduğunu düşündü. Kalemleri çok sık kullanmıyor, bu yüzden onları Doğum günü hediyesi olarak You Xiaolin'e verdi.

Sonuç olarak, bu kalem bir şeye neden oldu.

Qin Bo, sahte sınavda You Xiaolin'e kaybetti. Kin tuttu ve kalem hakkında okula şikayet etti ve okuldan You Xiaolin'in kötü öğrenci yeterliliğini iptal etmesini istedi.

"Sınıfta yardıma ihtiyacı olan başka öğrenciler de var, değil mi? Öğrenci kontenjanını neden 1.000 yuan'dan fazla kalem kullanan bir kişiye veriyorsunuz?"

Öğretmen ayrıca You Xiaolin'in kalemini sordu ve You Xiaolin bir arkadaşı tarafından verildiğini söyledi.

Öğretmen, "O zaman okula götürmemeye çalış. İyi etkilemiyor." dedi.

Ama geçmişte çok iyi olan Sen Xiaolin bu sefer öğretmeni dinlemedi. Artık sınıf arkadaşlarının önünde çıkarmasa da, You Xiaolin yine de kalemi ona yakın aldı. Başlangıçta, böyle bir şey değildi, ama daha sonra Qin Bo bir şekilde bunu biliyordu. Dersten sonra, koridorda You Xiaolin'i engelledi ve cebinden bir kalem buldu.

Qin Bo, etrafındaki öğrencilerin gözleri ne olursa olsun, kalemi yükseğe kaldırdı ve You Xiaolin'e "Hala sende var mı?" dedi.

Sen Xiaolin ona baktın, "Geri ver."

Qin Bo: "Gerçekten garip. Okul seni bu kadar kibirli insan olarak nasıl destekleyebilir?"

Sen Xiaolin'in yüzü solgundu, "Geri ver!"

Qin Bo'nun gözleri soğuktu, "Fakir bir öğrenci olmak istiyorsan, fakir bir öğrenci gibi görünmelisin."

Etraftaki canlı sınıf arkadaşları onları kuşattı ve fısıldadı. Sen Xiaolin'in dudakları maviydi, ama yine de ısrar etti ve geri çekilmedi.

"Kalemi bana geri ver!"

Qin Bo: "Bana öyle bakma. İnsanlar bunu gördüğünde sana zorbalık yaptığımı düşünüyor. Ardından akıl hakkında konuşmak için öğretmenin yerine gidelim. Diğer öğrenciler için de adalet isteyeceğim.

"Bu ne için?"

'Acızda tembel bir ses geldi. Herkes arkasını döndü. Lu Hao çalmayı yeni bitirmişti ve dışarıdan geri sallanmıştı.

"Söyleyecek bir şeyin varsa başka bir yere git. Koridoru kapatma."

Bir sömestrde, Lu Hao yine uzun boylu. Ayrıca sporu sever, fiziği güçlüdür ve ince okul üniforması terle kaplıdır ve kaslarının ana hatlarını ortaya çıkarır.

Lu Hao yakışıklı, ailece zengin ve iyi bir kişiliğe sahip. Kısa bir süre önce basketbol şampiyonluğunu kazanmak için sınıfı yönetti. Okulda bunu herkes biliyor. Öğrenciler ona yer açtı. Lu Hao, kalabalığın içinde solgun olan You Xiaolin'i gördü ve ağzının köşeleri refleks olarak seğirdi ve yürüdü.

Qin Bo'nun yanından geçerken, Lu Hao kalemi elinden aldı.

"Atıl işin için endişelenme." Qin Bo, Lu Hao'yu uyardı.

"Ne hakkında gerginsin? İnsanlar bir arkadaş tarafından verildiğini söylüyor."

"Ne yani?"

Lu Hao gülümsedi ve "Ne, hoşuna gitti mi? Beğendiysen sana bir tane veririm. Modeli seçebilirsin." dedi.

The Third Rose [MTL] [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin