Yeniden birleşmeden sonraki ilerleme Chen Xingze'nin düşündüğü kadar yumuşak değildi.
Mi Sheng geçmişte biraz tahmin edilemez olsaydı, şimdi Chen Xingze için zaten anlaşılmaz. Geçmişte, Chen Xingze Mi Sheng'in kalbini keşfedemese de, en azından mutlu mu yoksa üzgün mü olduğunu söyleyebilirdi. Şimdi, ne tartışırlarsa tartışsınlar, Mi Sheng gülmek gibi bir ifadedir, ama gülmek değil. Tüm vücudu çırpınıyor, sanki bir rüzgar esiyormuş gibi.
Shi Kai sonunda Chen Xingze'den gerçeği sordu.
"Bu kişiyi bulmak için Şanghay'a mı geldin?"
"Doğru."
"O zaman daha önce kimseyi bulamadığında her gün oldukça mutluydun. Onu bulduğunda neden aklını kaybettin?"
"Ne düşündüğünü bilmiyorum ve ayrıntılı olarak sormaya cesaret edemiyorum. Yanlış bir şey söylemekten korkuyorum."
"İnsanlar iki yılda bir nesil farkı olduğunu ve bundan on yıl uzakta olduğunu söylüyor. Boşluk onu tarif etmeye yetmiyor. Cennet riski olduğu söylenmelidir."
Sonunda, Chen Xingze çok depresif olabilir. Shi Kai yardım eli uzatmaya karar verdi ve Mi Sheng'i doğum günü partisine davet etmesini önerdi.
"Ben çevredeki arkadaşım, hepsi yaşlıyım. Onu oturması için çağırırsanız, atmosfer daha sıcak olacak ve iletişim kurmanız daha kolay olacaktır.
Chen Xingze, Mi Sheng'i aradı ve gelmek isteyip istemediğini sordu. Mi Sheng'in sesi kulağa olumlu gelmiyordu ama yine de kabul etti.
Shi Kai'nin doğum gününde, bir KTV için özel bir oda yaptı. Shi Kai bir aziz olduğunu iddia ediyor, uzun kollu dans etmekte iyi ve Şangay'da eşcinsel arkadaşlarla arkadaş oluyor. Hayatın her kesiminden insanlar ve öğrenciler daha fazla, ama aynı zamanda toplumdan birçok insan var.
Ama o geceki tüm insanlar hala Misheng'deki en güzel insanlardı.
Chen Xingze, Mi Sheng'in giyinmiş olabileceğini hissetti. Ancak bu doğru olmayabilir, çünkü Misheng aslen stil endüstrisindedir ve giyinmeye büyük önem verir. Sadece o gün çok güzeldi. Doğru saç modeli, gizemli aroması ve hatta oturma duruşu ve kıyafetlerinin kıvrımları özenle tasarlanmış gibiydi.
Ama Chen Xingze diğer yandan Mi Sheng'in Shi Kai'nin partisi hakkında bu kadar çok düşünmek için hiçbir nedeni olmadığını düşündü. Derin düşünmeye cesaret edemedi, bu yüzden kendi kendine Misheng'in çok güzel olduğunu açıkladı, ama doğası gereğiydi.
Mi Sheng'in görünüşü çok sayıda insanın onunla sohbet etmesi için ilgisini çekti. Gelmeyi reddetmedi. Onunla kim konuşursa konuşsun, onu gülümseyerek selamladı ve o kadar meşguldü ki Chen Xingze'nin varlığını bile görmezden geldi.
Chen Xingze, Mi Sheng'in süper popülaritesine baktı ve kalbinde nasıl bir şey olduğunu söyleyemedi.
Shi Kai ona geldi ve fısıldadı, "Sen sefilsin..."
Chen Xingze başını çevirdi ve Shi Kai tekrar, "Seni dostum, çok iyisin" dedi.
"Ne demek istiyorsun?"
Shi Kai ona gülümsedi. Chen Xingze gözlerini takip etti ve baktı. Çok uzakta olmayan iki adamla sohbet eden Mi Sheng, bu tarafa bakıyor gibiydi. Ama görüş hattı göz açıp kapayıncaya kadar kayboldu.
Shi Kai, samimi bir form olarak Chen Xingze'nin omzuna koydu ve Chen Xingze biraz garip hissetti.
"Ne yapıyorsun?"
"Şşş..." Shi Kai gizemli bir şekilde, "Sana yardım ettiğimi düşünüyorsun" dedi.
"Çok mu sarhoş oldun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Third Rose [MTL] [BL]
Non-FictionGençliğin iniş ve çıkışlarında gezinen, cinselliğini ve hayatındaki en önemli ilişkileri keşfederken bir çocuğun yolculuğunu takip eden sıcak, şefkatli, olgun bir hayattan kesit hikayesi. Gerçek hayattan uyarlanmıştır. Bölüm sayısı: 41